دوبله فیلم های «خلاف از نوع ایتالیایی » و «نبرد آلاسکا» با سرپرستی ناصر نظامی و زهره شکوفنده برای تلویزیون پایان یافت. در دوبله «خلاف از نوع ایتالیایی » جلال مقامی به جای مایکل کین بازیگر نقش چارلی کراکر صحبت کرده است . وی سارقی است که پس از آزادی از زندان نزد خانم بکرمن می رود. شوهر تبهکار این زن که به تازگی کشته شده ، نقشه سرقت چند شمش طلا را برای او به ارث گذاشته است ، شمش هایی که 4میلیون دلار ارزش دارد. چارلی یکی از هم بندانش به نام بریجر را با خود همراه می کند و با کمک 2نفر دیگر از دوستانش ، شمش ها را می دزدند اما هنگام فرار، خودروی آنها در لبه یک پرتگاه از کار می افتد و ....
کد خبر: ۱۶۳۷۳۴

 ناصر نظامی علاوه بر سرپرستی گویندگان به جای نوئل کووارد بازیگر نقش بریجر نیز صحبت کرده است . تعدادی از سایر گویندگان این اثر و فیلم پشت صحنه اش عبارتند از: ناصر احمدی (راف والوته )، فریبا شاهین مقدم ، جواد پزشکیان ، عباس نباتی ، داوود باقری ، مریم صفی خانی ، کوروش فهیمی ، تورج نصر، شیلا آژیر، اکبر منانی ، شهروز ملک آرایی ، سیامک اطلسی ، محمد عبادی ، اسفندیار مهرتاش ، مظفر شمس کاظمی ، محمود فاطمی ، میثم نیک نام ، ابوالقاسم محمدطاهر، حمید منوچهری ، شوکت قهرمانی و آرزو روشناس.

حوادث غیرمنتظره آلاسکا

«نبرد آلاسکا» محصول 1996تلویزیون امریکا درباره زوج جوانی به نام راجر و دنیس است که به دلیل دلزدگی از شغل خود و برای ایجاد تنوع در زندگی شان به آلاسکا می روند اما با حوادث غیرمنتظره ای روبه رو می شوند.

کامبیز شکوفنده (راجر)، مریم شیرزاد (دنیس)، مریم صفی خانی ، پرویز ربیعی ، فرشید منافی ، نادر کی مرام و رضا الماسی دوبلورهای این فیلم کم شخصیت هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها