مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند در نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام کرد:

بالغ بر ۱۰۰ درصد مواد اولیه محصولات را از مواد اولیه داخلی تأمین می‌کنیم

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند گفت: در حدود ۱۵-۱۰ سال پیش بالغ بر ۹۵ درصد از بعضی از مواد اولیه تولیدات ما از خارج کشور تأمین می‌شد که با کمک جوانان این مرز و بوم امروز بالغ بر ۱۰۰ درصد مواد اولیه محصولات را از مواد اولیه داخلی تأمین می‌کنیم.
کد خبر: ۱۴۶۹۴۵۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ علیرضا جنتی، در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:
مصالح ساختمانی گروه صنایع گیتی پسند با برند ترکیه به بازار اروپا صادر می‌شود؛ در واقع شرکتی در ترکیه سفارشات خود را به ما ارائه می‌کند همچنین سال ۸۹ برای تولید لوله‌های پنج لایه PEX-AL-PEX که یکی از جدیدترین نسل‌های لوله پلیمری هستند که از دو لایه پلی‌اتیلن، یک لایه آلومینیوم و دو لایه چسب تولید می‌شوند و معروف به طلای پلیمر جهانی است فقط یک خط تولید از چین خریداری کردیم و ۳ با بومی سازی ۳ ماه بعد این خط با مواد داخلی به تولید رسید. 

وی  در مورد نیروگاه‌های خورشیدی نیز  گفت: ۳ نیروگاه خورشیدی در شیراز، یزد و سیرجان با ظرفیت تولید هر کدام ۱۰ مگاوات مجموعاً ۳۰ مگاوات برق نیز در دسترس داریم که ۱۵۰ میلیارد تومان از بابت انتقال برق به شبکه از طریق این نیروگاه‌ها از دولت طلبکار هستیم اما متأسفانه اگر یک روز پرداخت قبوض برق ما دیر شود، ادارات برق بدون تعلل برق واحدهای ما را قطع می‌کنند. 
مدیر  عامل  گروه صنایع  گیتی پسند با بیان اینکه ۶۰ درصد کل نیاز کشور در بخش ساختمان را تأمین می‌کنیم،  گفت: قطعی برق در سال جاری مشکلات متعددی برای صنایع از جمله گروه صنایع گیتی پسند به وجود آورده که با وجود استقرار ژنراتورها همچنان تولید کاهش یافته است، اما با این حال کارگران و پرسنل از سوی مجموعه حمایت می‌شوند که امیدواریم با برنامه‌ریزی و جلسات هم اندیشی با توانیر این معضل نیز رفع شود.
به گفته علیرضا جنتی،  مرحوم ناصر جنتی بنیانگذار گروه صنایع گیتی پسند اولین کارگاه در شهرک صنعتی اشترجان را تأسیس و به  موجب همه تلاشها و خدماتی که در طول حیات خویش انجام داد به عنوان پدر معنوی هلدینگ گیتی پسند شناخته می شود. 

وی  همچنین گفت: شرکت میراث ناصر به یادبود مرحوم حاج ناصر جنتی بنیانگذار  گروه صنایع گیتی پسند تأسیس شد که ۱۰ درصد از درآمد کل این گروه در این شرکت صرف امور خیریه، پرداخت وام و کمک به نیازمندان می‌شود. 
وی با اشاره به ۳۵۴۱ نفر بیمه شده در گروه صنایع گیتی پسند، افزود: این هلدینگ با ۴ هزار متر زمین و بالغ بر دو میلیون سرمایه گذاری در سال ۱۳۷۷ آغاز به تولید محصولات خود کرد که در حال حاضر ۲۷ مجموعه تولیدی و ۴۲ شرکت ثبتی و ۲ هلدینگ زیر مجموعه هلدینگ صنایع گیتی پسند هستند. 

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند بیان کرد: ۵۳۴ میلیارد تومان سرمایه مردم در سال ۱۳۹۰ در هلدینگ ما سرمایه گذاری شد که در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان یعنی با سود کامل به سرمایه گذاران پرداخت شد و در حال حاضر کاملاً به صورت خصوصی فعالیت می‌کنیم. 

علیرضا جنتی با بیان اینکه ۵۰۰ نماینده فروش و ۶ هزار عامل فروش در سراسر کشور در گروه صنایع گیتی پسند فعال هستند، افزود: باشگاه مجریان گیتی پسند ویژه مجریان تاسیساتی آب و فاضلاب است. در حقیقت باشگاه مجریان تاسیساتی، فاز نخست باشگاه مشتریان گیتی پسند است و در آینده‌ای نزدیک باشگاه‌های ویژه نصابان درب، فروشندگان و نمایندگان فروش، مهندسین، کارکنان، تأمین کنندگان و … نیز راه اندازی خواهد شد که در حال حاضر ۴۰ هزار نفر در این باشگاه عضو هستند. 
مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند اضافه کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰ میلیون قطعه فقط از یکی از شرکت‌های صنایع گیتی پسند خارج شد که همه اقدامات از تولید تا بسته‌بندی در همان شرکت انجام شد همچنین در یکی از سال‌های گذشته ۱۵ میلیون متر لوله تولید و به بازار ارائه شد. 

وی با اشاره به همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان افزود: ۸ نفر نخبه که ۴ نفر نیز خانم هستند در دانشگاه‌ها شناسایی شدند که در حال حاضر در آزمایشگاه‌های صنایع گیتی پسند مشغول به فعالیت هستند و محصولات جدید و کاربردی در بخش صنعت ساختمان ارائه و تولید می‌کنند. 

وی گفت: یکی دیگر از موانع تولید، بحث انتقال ارز به خارج از کشور و برگشت آن است؛ چه برای محصولاتی که صادر و چه محصولاتی که وارد می‌کنیم. امیدواریم این مشکل زودتر حل شود و سرمایه در گردش تولیدکننده را به مراتب پایین بیاورد تا کمک شایانی به تولیدکنندگان شود.

مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند  در مورد خدمات عمرانی و اجتماعی این مجموعه گفت: اولین مسجد مدرسه محور در استان اصفهان با مشارکت گیتی پسند و همکاری شهرداری در حال تأسیس است که از شهرداری درخواست داریم مراحل پیشرفت این پروژه را تسهیل نماید و در این مسیر با ما همراهی کند تا بتوانیم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گام بلندی برداریم. 

وی همچنین با اشاره به فعالیت گروه صنایع گیتی پسند در حوزه ورزش در بخش‌های هندبال، فوتسال، و والیبال ادامه داد: با حمایت‌های مالی و معنوی، تیم فوتسال گیتی پسند در ۸ دوره نایب قهرمان و ۴ دوره قهرمان کشور شدند که آخرین قهرمانی در سال ۱۴۰۲ کسب شد. 

گفتنی است  خبرنگاران از خطوط تولید چند شرکت گروه صنایع گیتی پسند بازدید به عمل آوردند و کارشناسان شرکت‌ها توضیحات لازم درباره تولید، مونتاژ، بسته بندی و ارسال محصولات خود را توضیح دادند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها