«جام‌جم» از برنامه‌های یک فرقه جاسوسی در ۳بعد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گزارش می‌دهد

بهاییت، قطعه‌ای از پازل صهیونیسم

بهاییان قبل از آن‌که ایرانی یا متعلق به هر ملیت دیگری باشند، عضو تشکیلاتی به شمار می‌روند که اعضای این تشکیلات موظف به تبعیت از دستورات مرکز بیت‌العدل هستند و در صورت عمل نکردن به این پروتکل‌ها، دیگر عضو تشکیلات بهاییت نخواهند بود. ‌
کد خبر: ۱۴۲۲۶۶۳

به همین دلیل بعد از انقلاب اسلامی با توجه به دستور‌پذیری بهاییان از بیت‌العدل که در شهر حیفای اسرائیل قرار دارد و محرز بودن جاسوسی آنها برای رژیم صهیونیستی، فعالیت‌شان در ایران ممنوع شد.

امام خمینی(ره) در‌باره این فرقه انحرافی معتقد بودند: «بهایی‏ها یک مذهب نیستند، یک حزب هستند؛ یک حزبى که در سابق، انگلستان پشتیبانى آنها را مى‏‌کرد و حالا هم آمریکا دارد پشتیبانى مى‏‌کند.»
 
بهاییت حزبی با بک‌گراند جاسوسی 

اما بهاییت به‌عنوان یک فرقه چه پیشینه‌ای در ایران دارد؟ جریان باب و بهاییت جزو دین به‌حساب نمی‌آید، درواقع این جریان که براساس ساختار یک جریان فرقه‌ای شکل گرفته، به دین ارتباطی ندارد و بابیت و بهاییت دو حزب صهیونیستی است که با کارکرد کاملا سیاسی توسط نظام سلطه برای کشورهای خاورمیانه طراحی شد. ماندگاری بهاییت مرهون حمایت‌های بیرونی و وسیع آمریکا و اسرائیل از این جریان است و اگر این حمایت نبود، این تشکیلات ۱۷۰سال ماندگاری نداشت؛ مشخصا مدیریت این مجموعه هم از لندن، واشنگتن و تل‌آویو دنبال می‌شود.  البته بهاییت آداب و رسوم خاصی از خود ندارد و به‌عنوان مثال در بیت‌العدل که در اسرائیل مستقر است، ۹نفر عالم بهاییت هر دستوری در هر رابطه‌ای بدهند، باید همه بهاییان از آن اطاعت کنند؛ حتی اگر در مسائل شخصی باشد. 
 
نقش بهاییت در سال بلوا 

یکی از بروز و ظهورهای جدی سیاسی این فرقه جاسوسی بعد از ماجرای فتنه ۸۸ در بلوای پاییز ۱۴۰۱ رقم خورد که به‌عنوان یکی از لایه‌های جریان برانداز و متصل به رژیم صهیونیستی به‌صورت میدانی و خیابانی فعال شده بود. همچنین تابستان امسال هم اداره‌کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان اعلام کرد: متهمان بازداشت شده که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کانون صهیونیستی موسوم به بیت‌العدل مستقر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در ارتباط تشکیلاتی بودند، مأموریت راهبردی احیای تشکیلات فرقه ضاله بهاییت در استان گیلان را تحت عنوان خط تبلیغ «تهاجمی» و جمع‌آوری هدفمند اطلاعات به‌عهده داشتند. درواقع یکی از مصادیق صرفا تشکیلاتی بودن بهاییت، تأکید مفرط سردمداران به تبلیغ و اشاعه تفکرات دیکته‌شده است. فرقه ضاله بهاییت، تبلیغ را از فرامین اصلی و جزء‌لاینفک خود می‌داند اما در حضور افراد ناآگاه، بهاییت را به‌عنوان یک باور قلبی معرفی می‌کنند که لزومی ندارد هیچ نمود بیرونی خاصی داشته باشد، تا پس از درگیر کردن افراد با موضوع، از طریق شست‌وشوی مغزی، خواسته‌های‌شان را به افراد القا کنند. عناصر بهایی پس از ناکامی در عرصه میدانی با تغییر در شیوه‌های جذب حضوری و توسل به فضای مجازی، در کنار تبلیغ فردی، بخش زیادی از اهداف و برنامه‌های خود را از طریق رسانه‌های نوین و شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای دنبال و به صورت هدفمند به تحریک مخاطبان خود در فضای مجازی و تشویق به حضور میدانی در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ اقدام کردند. همچنین در کمپین‌های رسانه‌های جریان معاند از جمله کمپین‌های مرتبط با موضوع بی‌حجابی و اغتشاشات ۱۴۰۱ فعالانه ورود کردند. 
 
​​​​​​​نفرت‌آفرینی اجتماعی و فرهنگی

 از سوی دیگر فعالیت این گروه جاسوسی محدود به عمل سیاسی نیست، بلکه در حوزه اجتماعی هم روند نفرت‌آفرینی را دنبال می‌کنند، مثلا ۲۲ مرداد بود که شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهایی اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند. وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای از بازداشت شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهایی اخلالگر در موضوع دارو خبر داد و اعلام کرد: به موازات گسترش و عمق یافتن جستارهای اطلاعاتی ـ امنیتی، علاوه بر باندهای خلافکار و انگیزه‌های سودجویانه، سرنخ‌هایی از ارتباطات خارجی و قرائنی از دخالت برخی فرق ضاله کشف شد و تنها در یک نمونه، یکی از خانواده‌های بهایی در شهر تهران با تملک آشکار و پنهان، ۲۰ داروخانه و سه شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی و انبارهای متعدد غیرمجاز به ارتکاب انواع تخلفات و جرایم از قبیل قاچاق و احتکار دارو، تقلب در داروهای مسافرتی، پولشویی با شیوه‌های بسیار پیچیده و چند لایه و فرار مالیاتی پرداخته بود. حتی در حوزه فرهنگی هم بهاییت با چشم‌انداز ضدمردمی حرکت و برنامه‌ریزی می‌کند؛ همین روز گذشته هم سخنگوی قوه‌قضاییه اعلام کرد: متاسفانه در شهرستان بابل اقداماتی از سوی فقره بهاییت صورت پذیرفته، این اقدامات در حوزه مدارس ابتدایی و مراکز آموزشی و ورزشی بوده است. این کار توسط مربی‌ها انجام می‌پذیرفت و نسبت به اجرای سند ۲۰۳۰ اقدام می‌کردند. مربی دیگر استان‌ها را به این منطقه می‌آوردند. با اخذ مجوزات قانونی دو نفر از این افراد که از سرشناس‌های این فقره هستند، دستگیر و روانه زندان شدند. تمام مقررات و ضوابط برای این افراد همانند سایرین برقرار شده است. ان‌شاءا... پرونده این افراد مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها