مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:

درخشش معلمان کرمانی در جشنواره الگوهای تدریس برتر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه تبیین فعالیت های قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر گفت: 340 هزار دانش آموز دختر استان کرمان در همه دوره های تحصیلی از خدمات کارگروه کوثر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر بهره مند می شوند.
کد خبر: ۱۴۱۰۷۸۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛رضا رضایی گفت:ارتقای عدالت تربیتی و افزایش دسترسی دانش آموزان دختر به خدمات آموزشی و پرورشی رایگان و باکیفیت و همچنین افزایش مشارکت اجتماعی،تربیتی اولیا،معلمان، نهادهای عمومی و دولتی،مردمی و خیریه و غیردولتی برای بهسازی آموزشی و پرورشی از اهداف شکل‌گیری این قرارگاه است و بر این اساس باید فلسفه وجودی تشکیل این قرارگاه مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا اجرای آن به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

وی افزود:با اتفاقاتی که اخیرا در کشور شاهد آن بودیم باید باور کنیم که در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند فعالیت و کار ویژه با روحیه جهادی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت:با توجه به اینکه دختران نیمی ازجمعیت دانش آموزی مارا تشکیل می دهند،برنامه ریزی برای آسیب شناسی و تحلیل و ارائه راهکار در زمینه مسائل اجتماعی،ترویج سبک زندگی – ایرانی اسلامی،تامین و تجهیز فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی مطلوب،ایجاد فضاهایی برای تخلیه هیجان های دانش آموزان دختر از راه های حلال و شاداب سازی روحیه آنان از رویکردهای مهم قرارگاه است.

رضایی،با بیان اینکه دراستان کرمان بیشتر سالن ورزشی سرپوشیده و زمین های چمن ورزشی،همچنین بیشتر اتاق های درس تربیت بدنی را به دانش آموزان دختر اختصاص داده ایم،گفت:این قرارگاه بنا دارد با هماهنگی شهرستان ها و مناطق استان اقدامات خوبی در زمینه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و انجام فعالیت های قرارگاه انجام دهد، نقاط آسیب زا را می توان تا حد زیادی شناسایی و رفع کرد.

بر پایه این گزارش،جلسه تبیین قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در ارتباطی مجازی با شهره صادقی مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و دبیر کارگروه کوثر قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر با حضور مدیرکل،جمعی ازمعاونان،روسای ادارات حراست،امورتربیتی،مشاوره ومراقبت دربرابرآسیب های اجتماعی و...همچنین با حضور فریبا تاک،دبیر کارگروه کوثر این قرارگاه جهادی در آموزش و پرورش استان کرمان در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها