اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در زنجان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی در زنجان

سهم استان زنجان از محل تبصره ۱۶ که اختصاص به بخش اشتغال دارد ۱۴۰۰ میلیارد تومان است.
سهم استان زنجان از محل تبصره ۱۶ که اختصاص به بخش اشتغال دارد ۱۴۰۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۴۱۰۱۱۲

به گزارش جام جم آنلاین زنجان ؛ استاندار زنجان بر ضرورت همراهی بانک‌های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات اشتغال تاکید کرد و گفت: بانک‌ها در استان لازم است بیش از میزان کنونی در موضوعات مربوط به توسعه در استان نقش آفرینی کنند.


افشارچی افزود: ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل برای امسال هدفگذاری شده است و این مهم همکاری بیش از پیش بانک‌ها را میطلبد.


وی در عین حال از همراهی نکردن برخی بانک‌های خصوصی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای استان انتقاد کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم می‌گوید: سهم استان از محل تبصره ۱۶ که اختصاص به بخش اشتغال دارد ۱۴۰۰ میلیارد تومان است.


جعفری افزود : پرداخت این تسهیلات تا پایان خرداد امسال ادامه دارد.


وی گفت :  سهم بنیاد برکت از کل این اعتبار ۲۱ درصد، بنیاد علوی ۱۳ درصد، سازمان بسیج سازندگی ۱۶ درصد، سازمان بسیج مستضعفین ۱۵ درصد، بنیاد مسکن ۱۳ درصد، بنیاد شهید ۱۰ درصد، سپاه 5 درصد، ارتش 5 درصد و فرماندهی انتظامی حدود 3 درصد است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به رسته‌های شغلی اولویت دار جهت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ اشاره کرد و گفت: فرش دستباف و دست بافته‌ها، پرورش دام سبک و سنگین، شیلات و آبزیان، تولید، فرآوری و بسته بندی زیتون، صنایع دستی، پرورش طیور غیر از مرغ گوشتی و تخمگذار و باغداری از رسته های اولویت دار برای پرداخت تسهیلات است.


وی صنایع غذایی و تبدیلی، کشت گیاهان دارویی، خدمات فنی و تخصصی کشاورزی، دامپزشکی و گیاهپزشکی، مدرن سازی و تعمیر ادوات مکانیزاسیون، مبلمان و صنایع چوبی، بسته بندی میوه و خشکبار، محصولات گلخانه، گردشگری، زنبور داری، تولید کفش، نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس، فعالیت های معدنی کوچک مقیاس و توسعه حمل و نقل روستایی از دیگر رسته های اولویت دار برای پرداخت تسهیلات برشمرد.


جعفری افزود: درخواست متقاضیان این تسهیلات ابتدا در دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان بررسی می شود و در صورت تایید به کمیته اشتغال شهرستان ارجاع داده می شود؛ در این کمیته ظرف مدت هفت روز کاری درخواست مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید به شبکه بانکی ارجاع داده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها