خواسته برخی مردم در سفر رئیس جمهور محقق شد؛

اصلاح شبکه برق بعضی مناطق خرمشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از به بهره برداری رسیدن یکهزار و ۱۰۰ پروژه در بخش برق‌رسانی به ارزش ۱۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۴۹

جام جم آنلاین - خوزستان : به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، علی خدری مدیرعامل این شرکت در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید میدانی انجام شده از وضعیت شبکه برق دزفول و منطقه صعب العبور "احمدفداله" اظهارکرد: در این بازدید وضعیت اجرای مصوبات دور اول سفر رییس جمهور مربوط به این منطقه بررسی شد.

وی ادامه داد: مطابق با مصوبه سفر استانی اول، برق‌رسانی به چهار روستای احمدفداله در حال انجام است که به زودی تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیان کرد: علاوه بر این نیز، برای عشایر کوچ نشین این مناطق تعداد ۸۰ دستگاه پنل خورشیدی قابل حمل تهیه و تحویل شد.

خدری با تاکید بر اینکه اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در راستای رفاه حال مردم مناطق محروم با جدیت در شرکت توزیع برق خوزستان پیگیری می شود بیان داشت: علاوه بر این نیز، پیگیری های لازم برای تکمیل طرح های توسعه ای و پایداری برق این مناطق در حال انجام است.

 تکمیل یکهزار و ۱۰۰ پروژه برق‌رسانی خوزستان با دربرگیری ۲۵ هزار مشترک جدید

مدیرعامل توزیع نیروی برق خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۱ به اجرای یکهزار و ۱۰۰ پروژه در بخش برق‌رسانی اشاره کرد و گفت: این تعداد پروژه در راستای اهداف و سیاست های دولت سیزدهم و به ارزش ۱۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال تکمیل و به بهره داری رسیده است.

خدری اظهار کرد: احداث ۱۲۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و نصب ۱۵۰۰ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت (منصوبه ) ۳۷۵ هزار کیلو ولت آمپر جهت پایداری شبکه برق و تامین برق ۲۵ هزار مشترک جدید، از مهمترین اقدامات این شرکت بوده که در تمام شهرها و روستاهای سطح استان انجام شده است.

برقدار شدن ۲۰ روستای فاقد برق

وی همچنین توجه به مناطق محروم و تامین برق پایدار را یکی از اولویت های شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد و افزود: سال گذشته علاوه بر نصب ۱۰ هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در استان، شبکه برق ۳۳۶ روستا با ۶۷ هزار خانوار ساماندهی و بازسازی شد.

مدیرعامل توزیع نیروی برق خوزستان یکی از مهمترین دستاوردهای مهم این شرکت در کاهش محرومیت از مناطق استان را برقدار شدن ۲۰ روستای فاقد برق با ۲۶۵ خانوار بیان کرد و افزود: همچنین سال گذشته تعداد یک هزار و ۴۰۰ دستگاه پنل خورشیدی به همین تعداد خانوار عشایری کوچ نشین جهت تامین برق و روشنایی اهدا شد.

طراحی و ۴۰ هزار مقره جدید با هدف پایداری شبکه برق استان در مقابل پدیده ریزگردها

خدری در خصوص بخش دیگری از دستاوردهای سال گذشته این شرکت اشاره کرد و گفت: تبدیل ۷۵۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به منظور کاهش تلفات، تقویت ولتاژ برق و بهبود مبلمان شهری، طراحی و نصب ۴۰ هزار مقره جدید جهت پایداری شبکه برق برای مقابله با ریزگردها، هوشمندسازی شبکه توزیع برق با خرید و نصب کنترل تجهیزات کنترلی و ۳۰ هزار کنتور هوشمند به منظور رویت پذیری و کنترل شبکه برق از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است که به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیده است.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان با اشاره به اهداف و برنامه های این شرکت در سال جدید افزود: با برنامه ریزی انجام شده، تعداد یک هزار و ۵۰۰ پروژه در بخش های توسعه و احداث شهری و روستایی، بهبود روشنایی معابر و پایداری شبکه برق، هوشمندسازی شبکه و کاهش تلفات برای سال جاری در نظر گرفته شده که بخشی از این پروژه ها، پیشرفت قابل توجه را شاهد هستیم. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها