در آئینی که در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام برگزار شد از دانشجویان نخبه و برگزیدگان علمی مورد حمایت این نهاد در استان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۳۰۷۹۵۸

به گزارش جام جم انلاین ایلام: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در این آئین که به صورت ویدئو کنفرانس در ارتباط با مرکز و استانهای دیگر  برگزار شد بیان کرد: هم اکنون 290 نخبه دانش آموز، دانشجو و  دانش آموخته مددجو در حوزه های تحصیلی،ورزشی،دینی  از حمایتهای ویژه کمیته امداد برخوردار هستند که از این تعداد ۷۰ نفر در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند و از این تعداد نیز  15 نفر از آنان  در حال تحصیل در رشته های پزشکی هستند.
موسی نژاد افزود: نخبگان مورد حمایت این نهاد اگرچه که از لحاظ اقتصادی در تنگنا بوده اند اما از لحاظ علمی و داشتن استعدادهای درخشان در سطح بالایی قرار دارند.
وی اشتغال این نخبگان را از دغدغه های اصلی آنان برشمرد و گفت: امیدواریم آموزش و پرورش و دیگر دستگاهها در این استان زمینه استفاده از توان و ظرفیت این قشر و استفاده از توان علمی آنان را فراهم نمایند.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: هم اکنون بیش از 9 هزار  دانشجو و دانش آموز از خدمات فرهنگی  و آموزشی این نهاد برخوردار هستند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام نیز در این همایش گفت: کمیته امداد بهترین و اثرگذارترین نوع  خدمت را به قشر تحصیل کرده و مددجو در استان ایلام ارائه می دهد.
دکتر مهردادی افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان در بدنه مدیریتی و اداری باعث رشد و توسعه استان می شود و نیازمند این هستیم که دستگاههای اجرایی استان سهمیه خاصی را برای بکارگیری و اشتغال نخبگان تحصیل کرده  تعیین و ردیف خاصی را برای استخدام آنان در نظر بگیرند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در استان ایلام قشر نخبه و تحصیل کرده مورد حمایت کمیته امداد توانسته اند به مدارج بالای  علمی، مدیریتی و اداری دست پیدا کنند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این همایش اظهار کرد:تأثیرگذاری خدمات  علمی، آموزش و فرهنگی کمیته امداد به مردم به عینه در جامعه قابل لمس است.
حجت الاسلام فتاحی ادامه داد:کمیته امداد از دستگاههایی است که در زمینه های فرهنگی ، آموزشی،دینی و مذهبی بهترین  نوع خدمات را به نیازمندان و مددجویان ارائه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها