با استفاده از سیستم کنترل تغذیه و آبیاری هوشمند در کشت هیدروپونیک می‌توانید هزینه کمتر و بهره‌وری بیشتری در کشاورزی داشته باشید

کشاورزی هیدروپونیک به سبک گِروتِک

شرکت دانش‌ بنیان «آرشام سیستم فرتاک» محصولات متنوعی برای هوشمندشدن فرآیندهای ادارای سازمان‌ها و جست‌وجوی خبرها ارائه کرده است

از دور زدن فرم‌های کاغذی تا رصد اخبار

همه سازمان‎ها و کسب‎وکارها برای تصمیم‎گیری‎های کوتاه و بلند مدت و رسم نقشه راه خود به تجزیه و تحلیل و مقایسه داده‎های سازمان خود نیاز دارند و این امر می‎تواند با فرم‎های گزارش مناسبی که این اطلاعات را در اختیار مدیران قرار می‎دهند، تحقق یابد.
کد خبر: ۱۳۰۵۵۵۳

امروزه بسیاری از کسب‎وکارها به‎سمت هوشمندشدن حرکت می‎کنند و یکی از راه‏های پویا برای تحقق این امر، می‎تواند حذف کاغذها از روی میزها باشد.

به‎خصوص اگر به بازار فروش کاغذ سر زده باشید، لزوم استفاده از فرم‎های هوشمند را بهتر متوجه خواهید شد.

فرم‎های هوشمند نسخه الکترونیکی فرم‎های کاغذی و اتفاقات جاری یک سازمان هستند، به‎آسانی روی سیستم‎ها اجرا می‎شوند و یادگیری کار با آنها ساده است.

مدیران سازمان‎ها با پایش داده‎ها در این فرم‎ها می‎توانند نبض سازمان خود را در دست بگیرند، چشم‎اندازی از تمام بخش‎های سازمان داشته باشند و بزرگ‎ترین چشم‎انداز خود را شناسایی کنند.

شرکت دانش‎بنیان و خلاق و نوآور «آرشام سیستم فرتاک» ارائه‎دهنده فرم‎سازی پیشرفته الکترونیکی با نام فهام (سرواژه فرم‎های هوشمند آنی متمرکز) است و می‎تواند برای شرکت شما، فرم‎های مخصوص‎تان را طراحی کند.

در تمام سازمان‎ها و شرکت‎ها، هر روز اطلاعات و گزارش‎های زیادی روی فرم‎های کاغذی ثبت، دسته‎بندی و جابه‎جا می‎شود. گاهی بعضی از فرم‎ها باید تصحیح شود، گاهی گم می‎شود و هزار اتفاق مشابه برای این گونه فرم‌ها می‌افتد.

در پایان روز هم کوهی از کاغذ مصرف شده است. بعضی از سازمان‎ها برای رهایی از این مشکل، از نرم‎افزارهای اداری استفاده می‎کنند، اما مشکل‎شان با این نرم‎افزارها، محدودیت انواع فرم آنها و محدودشدن‎شان به‎قسمت خاصی از یک سازمان مانند بخش حسابداری است.

فهام می‎تواند مبتنی‎بر نیاز مشتریان برای تمام بخش‎های یک سازمان فرم‎های مورد نیازشان را طراحی کند و کاربران می‎توانند با ایجاد گزارش‎ها و داشبوردها، به‎طور خلاصه و دقیق عملکرد و کارایی سازمان را مشاهده کنند.

از دور زدن فرم‌های کاغذی تا رصد اخبار

سید علی لاجوردی، رئیس هیأت‎مدیره این شرکت، درباره شروع کار فهام می‎گوید: «هسته اولیه نرم‎ افزار فهام از سال ۸۹ راه‎اندازی شده است و اولین پروژه ما برای وزارت نیرو در شرکت آب و فاضلاب بود. ما در این سازمان سامانه بالانس آب کشور را اجرا کردیم. در این سامانه گزارش‎ها به‎صورت مویرگی از تمام شهرها و شهرستان‎های کشور جمع‎آوری می‎شد و به‌طور مستقیم در اختیار مدیر سازمان قرار می‎گرفت. با توسعه فهام تا به امروز، سامانه مدیریت خوردگی را برای شرکت فلات قاره، سامانه جامع و آنلاین امور فرهنگی قوه قضاییه با حدود ۱۰۰ هزار کاربر، سامانه سجاده ستاد اقامه نماز، سامانه ساجون وزارت نیرو و بسیاری از سامانه‎های دیگر را اجرا کرده‎ایم و فرم‎های آنها را به‎شکل الکترونیکی درآورده‎ایم.»

ویژگی‎ها برتر سامانه فهام برای شرکت شما

امکان دسترسی به سامانه در هر زمان و مکان بدون محدودیت تعداد کاربر.
امکان استقرار مدل‎های مختلف سازمانی و طراحی قالب اختصاصی.
سرعت اجرای بالا و انعطاف‎پذیری در طراحی فرم‎ها.
ارائه بالاترین کیفیت با پایین‎ترین قیمت.
داشبورد منعطف و گزارش‎های سریع.
عدم نیاز به زیرساخت‎های هزینه‎بر.
عدم نیاز به سرورهای گران قیمت.
امنیت بالا و بدون ریسک.
پشتیبانی از چند زبان.

از لاجوردی پرسیدم چرا فرهنگ استفاده از این نرم‌افزارها هنوز در ادارات ما جا نیفتاده است؟ وی در پاسخ به این سوال جام‎جم می‎گوید: «بزرگ‎ترین مشکل ما گرفتن پروژه است و معمولا ورود به سازمان‎های دولتی با محصولی تخصصی دشوار است. آنقدر که برخی از سازمان‎های دولتی به هنگام خرید، از ما فاکتورهای فروش با قیمت غیر واقعی می‎خواهند.»

وی در ادامه می‎افزاید: «ما در حال رایزنی با کشور عراق برای صادرات این خدمت هستیم و امیدواریم بتوانیم صادرات وسیع‎تری داشته باشیم.»

از دور زدن فرم‌های کاغذی تا رصد اخبار

راه‎های تهیه سامانه فهام

ربات رصد اخبار «خبر فهام»

«داستان شکل‎گیری خبر فهام دلیل شخصی داشته است که توسعه پیدا کرد و حالا در یک قدمی تبدیل‎شدن به یک خبرگذاری است. معمولا وقت زیادی را برای خبرخوانی در اپلیکیشن‌های پیام‎رسان صرف می‎کنم و گاهی می‎دیدم که خبرها کیفیت لازم را ندارند یا اصلا خبر موثقی نبودند.»

اینها را سید علی لاجوردی درمورد داستان طراحی و ایجاد کانال تلگرامی و سایت «خبر فهام» در مجموعه آرشام سیستم فرتاک تعریف می‎کند.

خبر فهام، ربات هوشمندی برای رصد روزانه اخبار خبرگزاری‎های مختلف مثل مهر، ایسنا، ایرنا، فارس، تسنیم و ... است.

این ربات بر اساس کلمات کلیدی که در هفت دسته خبری (سیاسی، فرهنگی و هنری، علمی، اجتماعی و حوادث، ورزشی و بین‎المللی) برای آن تعریف شده است، اخبار را متن‎کاوی می‎کند تا کلمات وزن‎دار و آنهایی که کلیک‎خور هستند را تشخیص دهد و بتواند بهترین و مهم‌ترین خبرها را منتشر کند. سپس حدود ۱۴۰ خبر را در ۲۴ ساعت انتخاب و عنوان و لید خبرها را به‎صورت منظم در هر ۱۵ دقیقه منتشر می‎کند.

با خبر فهام به‎روز باشید

اپلیکیشن شهید مقاومت

رئیس هیأت‎مدیره آرشام سیستم فرتاک درباره اپلیکیشن شهید مقاومت که دیگر محصول این شرکت است می‎گوید: «نزدیک به یک ماه قبل از سالگرد شهید قاسم سلیمانی یکی از دوستانم مجموعه‎ای از عکس‎های سردار را جمع‎آوری کرده بود و قصد داشت آنها را در یک ربات تلگرامی منتشر کند. وقتی ایده آن را با من درمیان گذاشت، به او پیشنهاد دادم به کار بزرگ‎تری فکر کند و از یک ربات تلگرامی رسیدیم به یک سایت و اپلیکیشن با عنوان «شهید مقاومت». »

سامانه شهید مقاومت، عکس‎ها، فیلم‎ها و وصیت‎نامه‎های شهدای حوزه مقاومت را در ایران و پنج کشور یمن، عراق، پاکستان، سوریه و افغانستان و همین‎طور فیلم‎ها و سخنرانی‎های مقام معظم رهبری و دیگر علما را درباره شهدا و مسیر مقاومت، جمع‎آوری و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر می‎کند. شهید مقامت برای علاقه‎مند‎سازی و جذاب‎ساختن محتوایش برای نوجوانان، قسمت بازی و سرگرمی نیز برای معرفی شهدا افزوده است.

لاجوردی درادامه می‎افزاید: «در یک هفته اول راه‎اندازی این سایت ۱۰هزار مدیا روی آن قرار گرفته است. همه کاربران نیز می‎توانند اگر عکس و خاطره‌ای از شهدای مقاومت دارند، در این سامانه بارگذاری کنند. به‎علاوه اپلیکیشن «شهید مقاومت» فیلم‎های ۶۰ثانیه‎ای برای انتشار در شبکه‎های اجتماعی آماده کرده که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.»

به اپلیکیشن شهید مقاومت سر بزنید.

ریجانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها