دقت خود را افزایش دهید؛ از اشتباهات بکاهید

اشتباه در کار امری عادی است و هنگامی که ما بیش از حد کار می کنیم ، بی دقتی بی احتیاطی و احمقانه اتفاق می افتد ، به ویژه هنگامی که شما یک کمال گرا هستید و می خواهید همه چیز عالی کار کند. ارسال نامه الکترونیکی به شخص اشتباه ، از نظر تعداد زیادی در گزارش ها ، همه برای همه اتفاق می افتد. اما اشتباهات عمدی نیستند ، زیرا آنها حواسمان را پرت می کنند.
کد خبر: ۱۲۹۲۹۹۱

چگونه از اشتباهات در کار خودداری کنیم؟

  1.  به آنچه انجام می دهید توجه كامل داشته باشید
  2.  از حواس پرتی پرهیز کنید
  3.  سوال کنید
  4.  یک چک لیست ایجاد کنید
  5.  در مورد نقش خود شفاف باشید
  6.  مرور کنید
  7.  یاد بگیرید

به گزارش جام جم آنلاین ؛ دنیای سریعتر و سریعتر باعث می شود که در کار عجله کنیم. اما اگر عجله داشته باشیم ، هیچ چیز خوبی ظاهر نمی شود و گاهی اوقات اشتباهاتی می کنیم که عواقب تأسف برانگیزی را به همراه دارد در اینجا برخی از آنها اغلب اشتباهاتی هستند که متخصصان در اینترنت به اشتراک می گذارند:

 

اشتباه تایپی خنده دار یا گاهی توهین آمیز (زیرا ما معمولاً نمی خواهیم وقت را برای تصحیح تلف کنیم) اشتباهات مربوط به پول مانند اضافه کردن صفر دیگر هنگام پر کردن سفارشات انتقال بانکی ،

از دست دادن اسناد ،

تأخیر در جلسات مهم یا رد کردن آنها ،

رفتار نامناسب نسبت به مافوق ،

عدم رعایت ضرب الاجل ها ،

و....

 

اشکالی ندارد که وقتی کارهای زیادی اتفاق می افتد با ذهن خود درگیر شوید. برای جلوگیری از آن ، این چند راه را برای جلوگیری از اشتباه دنبال کنید و دیگر هرگز نگران نخواهید شد!

 

  1.  به آنچه انجام می دهید توجه كامل داشته باشید

همیشه ابتدا روی وظایف و پروژه های خود تمرکز کنید. آنها را اولویت خود قرار دهید و از هر نوع فعالیتی كه شما را از كار دور می كند خودداری كنید. همچنین مهم نیست که چند وظیفه ای انجام دهید زیرا بهره وری شما را از بین می برد. کار خود را از کوچکترین کارها شروع کنید و کارهای سخت تر را به پایان برسانید. یا روش دیگر ، روز خود را با کاری شروع کنید که به انرژی زیادی نیاز دارد و آن کارهای بی اهمیت را برای بعد بگذارید.

 

  1. از حواس پرتی پرهیز کنید

حواس پرتی شما را مستعد اشتباه می کند. آنها توجه شما را از شما می گیرند و باعث می شوند بین کارها و پروژه ها بپرید. همچنین ، آنها بهره وری شما را کاهش می دهند. بنابراین ، آنها سردرگمی ایجاد می کنند و توجه شما شکسته می شود. تلفن خود را کنار بگذارید و تعلل را متوقف کنید. بهتر است به جای بررسی آخرین اخبار و دور شدن از محل کار ، وقت خود را به شدت به یک کار اختصاص دهید و از اشتباه خودداری کنید. اگر نمی دانید زمان شما به کجا می رود ، از یک ابزار ردیابی زمان استفاده کنید.

 

3. استراحت کنید

اگر بیش از حد کار کنید ، به مغز خود آسیب می رسانید و با عملکرد درست مغز ، اشتباهات بیشتری مرتکب می شوید. هاروارد بیزینس ریویو می نویسد که: "با توجه به مطالعه طولانی مدت کارمندان دولت انگلیس ، کار زیاد ممکن است باعث کاهش سرعت حافظه و تفکر مربوط به پیری شود." و این چیزی است که شما می توانید برای تیز نگه داشتن مغز و جلوگیری از اشتباه در محل کار انجام دهید.

 

پاسخ استرس خود را آسان کنید. از محل کار خود کمی استراحت کنید و آرام باشید. به چیز خوبی فکر کنید یا به گردش در پارک بروید. این یک روش عالی برای جلوگیری از فکر کردن در مورد کار و کنار کشیدن از شرایط استرس زا است.

با خانواده و دوستان خود ارتباط برقرار کنید. صحبت با دوستان یا خانواده برای مغز شما مفید است. باعث آرامش شما می شود و نگرش مثبت شما را حفظ می کند.

کاری متفاوت انجام دهید. هنگام استراحت ، می توانید توجه خود را به چیز دیگری متمرکز کنید ، به عنوان مثال: خواندن کتاب. و بعد از کار ، یک سرگرمی پیدا کنید ، شروع به انجام کار جدیدی برای تازه سازی مغز کنید.

 

4. سوال کنید

از مشاوره یا نظر ناظران خود نترسید. اطمینان حاصل کنید که وظایف شما چیست. بهتر است قبل از شروع پروژه سوال کنید تا پس از اتمام پروژه با اشتباهات متعدد ، به شکایات رئیس خود گوش فرا دهید. بهترین راه برای جلوگیری از اشتباه در کار ، پرسیدن است که شک و تردید را از بین می برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها