در کشورهای مختلف، دولت ها برای تمامی حیطه های زندگی مربوطه به زندگی افراد، قانون گذاری کرده اند و همین مساله اهمیت مشاوره حقوقی را در حوزه های مربوطه را دو چندان می کند.
کد خبر: ۱۲۴۳۱۰۹
مزایای استفاده از مشاوره حقوقی و وکیل تلفنی چیست؟

بسیاری از فارغ التحصیلان رشته حقوق و موسسه های مشاوره حقوقی تلفنی مانند الو سلام وکیل در زمینه مشاوره حقوقی و مشاوره دادن در مورد مسائل و مشکلات این حوزه به افراد و شرکت ها، فعالیت می کنند؛ مشورت با این افراد فقط منحصر به زمان دعوا و دیه نیست و می توان قبل از انجام هر کاری مانند عقد قرار داد، ازدواج، طلاق، شکایت، خرید و فروش و ... با مشاورین حقوقی صحبت کرده و مانع به وجود آمدن مشکلات و پیچیدگی های احتمالی شوید.

مزایای مشاوره حقوقی برای شرکت ها چیست؟

جلوگیری از ضرر و زیان مالی

تفاوتی ندارد که حوزه کسب و کار شما چیست و در چه زمینه ای فعالیت دارید،بهتر است در مورد قوانین و مقررات و مسائل حقوقی کشور اطلاعات کافی داشته باشید تا در مواردی مانند عقد قرار داد ها و ... دچار مشکل نشوید؛ مسلما فرا گرفتن مسائل حقوقی و اشراف کامل داشتن به آن ها کار بسیار زمان بری است که اکثرا از حوصله افراد خارج است؛ در چنین شرایطی توصیه می شود از مشاورین حقوقی بهره گرفته و از آن ها راهنمایی و مشورت بخواهید.

معمولا افراد و شرکت هایی که در مورد مسائل مختلف با مشاورین حقوقی مشورت می کنند و بر اساس نظر کارشناسان این حوزه پیش می روند کمتر دچار ضرر و زیان مالی شده و با خیال آسوده تری برای پیشرفت کسب و کار خود تلاش می کنند.

مشاورین حقوقی به مسائل حقوقی و مقررات احاطه کامل داشته و به همین دلیل در تنظیم قرار دادها، امضای قرار دادها و دیگر امور از این دست، افراد و شرکت ها را راهنمایی کرده و از ضرر و زیان مالی پیشگیری می کند.

صرفه جویی در زمان و هزینه

گاهی اوقات مسائلی حقوقی برای افراد یا شرکت ها پیش می آید و به دلیل عدم آگاهی نسبت به این حوزه، افراد بدون سند و دلیل طرح دعوا کرده و وقت خود را در دادگاه تلف می کنند بدون آن که نتیجه ای عایدشان شود؛ اگر این افراد قبل از طرح دعوا با مشاورین حقوقی مشورت کنند، راه روش درست پیگیری شکایت خود را پیدا کرده و یا به بی نتیجه بودن طرح دعوا پی می برند و زمان و هزینه خود را بی دلیل به هدر نمی دهند.

از طرفی گاهی اوقات شرکت ها دچار مسائل مهم حقوقی شده و درگیر دعاوی مختلفی شوند. برای این که در این دعاوی دچار ضرر و زیان نشوند، به طور قطع باید از وکلای کاردان بهره بگیرند که مسلما هزینه بالایی دارد. در صورتی که شرکت درگیر دعوا (به عنوان خوانده یا خواهان) از مشاورین حقوقی در شرکت بهره بگیرد، با هزینه کمتری می تواند موارد مورد نیاز را آماده کرده و حتی اگر مشاور مذکور پروانه وکالت داشته باشد، می تواند به عنوان وکیل شرکت در دادگاه حاضر شده و پیگیر دعوای شرکت در مورد مسائل حقوقی باشد.

نظارت کامل بر قراردادها- تنظیم قرارداد

در طول سال در شرکت ها قراردادهای بسیاری منعقد می شود که اگر بر آن ها نظارتی وجود نداشته باشد ممکن است شرکت را از لحاظ حقوقی و مالی دچار مشکل کند؛ اگر هر شرکت از یک یا چند مشاور حقوقی برای حل و فصل مسائل مربوط به این حوزه بهره بگیرد و هنگام عقد قرارداد در مورد بند های ذکر شده در آن با کارشناس این حوزه مشورت کند، ریسک درگیر شدن با مسائل حقوقی بسیار کم می شود.

مشاورین حقوقی بندهای ذکر شده در قرار داد را برای مدیران بازگو کرده و در مورد آن ها توضیحات لازم را بیان کرده و در صورت وجود ابهام در قرار داد و یا قانونی نبودن آن، تذکرات لازم را به کارفرما می دهند و کارفرما با علم به موارد نوشته شده در متن قرار داد، بعد از مشورت با مشاوره حقوقی اقدام به امضای قرار داد کرده و یا آن را رد می کند.

تهیه متن قراردادها، جمع آوری اطلاعات برای تهیه اساسنامه، دستور العمل ها و ..، جمع آوری و ارائه اطلاعات در مورد مسائل حقوقی مختلف ماننده انواع معاملات، مزایده ها و ... از جمله وظایف مشاورین حقوقی است.

مزایای مشاوره حقوقی برای افراد

انجام کار درست در موقعیت های حساس

همه افراد ممکن است در طول زندگی خود به نحوی با مسائل و پیچیدگی های حقوقی روبرو شوند؛ تجربه نشان داده است که گذر از این مسائل و مشکلات به تنهایی دشوار است و نیاز به همفکری با افراد متخصص در این حوزه دارد.

طلاق و مسائل مربوط به آن از جمله مواردی است که نیاز به مشورت با مشاورین حقوقی در آن احساس می شود. با توجه به این که افراد عادی اطلاعی در مورد قوانین کشور در این حوزه ندارند، ممکن است در مورد مواردی نظیر مهریه، حضانت فرزندان، نحوه ملاقات فرزندان، اجرث المثل و ... دچار سردرگمی شده و به دلیل عدم آگاهی دچار اشتباه شوند.

در چنین شرایطی مشورت با مشاورین حقوقی خیال شما را آسوده تر می کند.

حل و فصل مشکلات حقوقی در زمان کمتر

مسائل حقوقی ملکی، مسائل مربوط به چک و اسناد مالی، دیه، تصادف و بیمه، مسائل مربوط به انحصار وراثت و... همگی از جمله مسائلی هستند که اگر برای حل و فصل آن ها از مشاورین حقوقی کمک بگیرید، در زمان کمتری به نتیجه خواهید رسید و دچار ضرر و زیان نخواهید شد.

پس در چنین موقعیت هایی حتما به مشاورین حقوقی مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی از آن ها کمک بگیرید.

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی

بر هیچ کس پوشیده نیست که امروزه به دلیل مشغله زیاد و ترافیک خیابان ها مراجعه حضوری به مشاور کمی سختتر شده و حتی ممکن است به دلیل کمبود وقت و یا شلوغی خیابان ها، افراد از مراجعه به مشاورین منصرف شوند.

از طرفی در بعضی از مناطق کشور افراد به هر دلیل به مشاورین کاردان دسترسی ندارند و به همین دلیل در بسیاری از مسائل نمی توانند از تجربه و دانش این افراد بهره مند شوند.

هزینه بالای مشاوره حضوری، یکی دیگر از مواردی است که باعث شده افراد کمتر به دنبال مشاوره رفته و سعی می کنند مسائل را به تنهایی حل و فصل کنند.

در چنین موقعیت هایی مشاوره تلفنی بهترین راه حلی است که موسسات مشاوره حقوقی تلفنی مانند الو سلام وکیل در اختیار افراد و شرکت ها قرار می دهند.

دسترسی بیست و چهار ساعته، هزینه کمتر نسبت به مشاوره حقوقی و عدم نیاز به صرف وقت برای مشاوره حضوری از جمله مزایای قابل لمس مشاوره حقوقی تلفنی است.

با یک تماس و بدون صرف وقت و هزینه بسیار می توانید با مشاورین خبره حقوقی صحبت کرده و در مورد مسائل حقوقی خود از آن ها کمک بگیرید و از مشکلات احتمالی آینده پیشگیری کنید.

معمولا مشاورین تلفنی حقوقی به صورت بیست و چهار ساعته در اختیار افراد هستند و هر فرد از هر جای کشور در کمترین زمان می تواند به مشاوری خبره دسترسی پیدا کرده و در مورد موضوع حقوقی مورد نظر با آن ها مشورت نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها