«فعالیت هیچ واحد تولیدی به دلیل اتهام مدیرانش نباید متوقف شود. سازمان بازرسی، دادستان‌ها و همه مسؤولان و مدیران قضایی و غیرقضایی باید از تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت کنند.»
کد خبر: ۱۲۲۵۲۴۲

رئیس قوه قضاییه با بیان این‌که فعالیت تولیدی هیچ کارخانه و کارگاهی به دلیل اتهامات مدیرانش نباید متوقف شود، بر حمایت کامل دستگاه قضایی از مدیرانی که در شرایط تحریم، جسورانه، مبتکرانه و مجاهدانه در جهت حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارند، تاکید کرد.
به گزارش میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای‌عالی قوه‌قضاییه با بیان این‌که مردم عزیز از دولتمردان، کارمندان و همه مسؤولان کشور انتظار یک نظام اداری سالم را دارند، اظهار کرد: باید تلاش شود نظام اداری کشور از هرگونه پارتی‌بازی، رشوه، فساد و روابط ناسالم دور باشد تا بتوانیم آن را یک نظام اداری کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی بدانیم و از این طریق در جهت افزایش اعتماد عمومی گام برداریم.
رئیسی خاطرنشان کرد: مدیر جسوری که برای پشت پا زدن به تحریم‌ها با یک حرکت خلاقانه تلاش می‌کند مشکلات مردم رفع شود، شایسته حمایت و قدردانی است.
رئیس قوه قضاییه ادامه داد: برخی مطرح می‌کنند که روند مبارزه با مفاسد ممکن است باعث شود دست یک مدیر برای انجام وظایفش بلرزد در حالی که این تصور نادرستی است. ما در این روند، دولت، مجلس و رسانه‌ها را کنار خود می‌بینیم و معتقدیم همه باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند. در حرکت ایجابی نیز باید همه از تولیدکنندگان باکفایتی که به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدانه عمل می‌کنند، حمایت حقوقی، قضایی، اقتصادی، مالی و تسهیلاتی کرد تا بتوانند با جرات و شجاعت، کار خود را پیش ببرند.
رئیسی با تاکید بر این‌که سازمان بازرسی کل کشور، دادستان‌ها و همه مسؤولان و مدیران قضایی و غیرقضایی باید از تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حمایت کنند، یادآور شد: رونق تولید در پرتو کار مجاهدانه است و تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف باید برای مقابله با دشمن و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌ها در یک حرکت مجاهدانه اثبات کنند در تولید، دست برتر را داریم.
رئیس قوه قضاییه، مبارزه با فساد را لازمه کار اقتصادی سالم دانست و با بیان این‌که امنیت اقتصادی بدون مبارزه با فساد امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: اگر به هر دلیلی در یک کارخانه یا کارگاه، افرادی مورد اتهام قرار گرفتند، باید پیگیری منصفانه، مدبرانه و عادلانه صورت گیرد و نکته مهم این است که پیگیری قضایی نباید تولید در یک کارگاه و کارخانه را با کوچک‌ترین وقفه‌ای مواجه کند یا آن را به تعطیلی بکشاند.
رئیسی همچنین در دیدار نمایندگان کمیسیون اجتماعی و کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی، همکاری و تعامل بین قوا را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و تصریح کرد: ما مجلس و دولت را در مبارزه با فساد کنار خود می‌بینیم و معتقدیم حساسیت در قوا برای مقابله با فساد باید مضاعف باشد، زیرا هر گونه روابط ناسالم و فساد برای توسعه‌یافتگی، امنیت سرمایه‌گذاری و کارآفرینی مضر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها