درحالیکه شرکت های فناوری در رقابت با یکدیگر برای جذب کارمند، لوکس ترین کالا و خدمات را پیشنهاد می دهند، یکی از این شرکت ها به حوزه متفاوتی وارد شده و خدمات "میکروتراشه رایگان" در اختیار کارمندان خود قرار می دهد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۰۹
کارمندان نیروهای سایبورگی می شوند!

به گزارش جام جم آنلاین از سیناپرس، میکروتراشه در زیر پوست دست، جایی میان انگشت شست و اشاره کاشته می شود.

ایمپلنت سایبورگ (میکروتراشه قابل کاشت در بدن)، این امکان را برای کارمندان فراهم می کند تا بدون نیاز به گزینه های آنالوگ مانند انگشتان برای انجام کارها، براحتی به رایانه متصل شوند، درب ها را باز یا از دستگاه کپی استفاده کنند.

میکروتراشه ها به فناوری شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) وابسته هستند؛ از این فناوری برای رهگیری کالاها در زنجیره عرضه کالا، یافتن حیوانات خانگی گم شده، یا رهگیری افراد در دوهای ماراتن استفاده می شود.

شرکت Three Square Market (به اختصار 32M) در ویسکانسین، انتظار دارد که حدود 50 کارمند این شرکت، به این میکروتراشه های رایگان – که حدود 300 دلار قیمت دارند – مجهز شوند. این طرح کاملا داوطلبانه بوده و از طرح مشابه شرکت اروپایی BioHax International الهام گرفته شده است.

تاد وستبای، مدیرعامل 32M تأکید کرد: پیش بینی می کنیم، استفاده از فناوری RFID در بخش های مختلف از خرید در دفاتر اتاق بازرگانی، باز کردن درب ها، استفاده از دستگاه کپی، استفاده از رایانه های محل کار، قفل گشایی از تلفن همراه، ذخیره سازی اطلاعات پزشکی / سلامت، و پرداخت در ترمینال های RFID کاربرد داشته باشد. در نهایت، با استاندارد شدن این فناوری، می توانید از آن به عنوان گذرنامه، بلیط مخصوص حمل و نقل عمومی، یا در هنگام خرید استفاده کنید.

با اجرای این طرح از ابتدای ماه اوت، شرکت 32M به نخستین شرکت در آمریکا تبدیل می شود که کارمندان خود را به ایمپلنت های سایبورگی مجهز می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها