مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد

اختصاص ماهانه هزار میلیارد در بخش درمان

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه تا پایان آذر ماه 94 تمدید شد.
کد خبر: ۸۶۳۷۴۰
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تامین اجتماعی و رسانه

به گزارش جام جم آنلاین ، مهرداد خلیلی دبیر این جشنواره با اعلام این مطلب گفت: برخی از همکاران رسانه ای هنوز موفق به جمع آوری یا انتشار آثار خود نشده اند، دبیر خانه جشنواره تامین اجتماعی و رسانه برای آخرین بار مهلت ارسال آثار را تا پایان آذر ماه سال جاری تمدید کرد.

دبیر این جشنواره افزود: مراسم پایانی و اهدای جوایز این جشنواره روز 27 بهمن ماه 1394 با حضور مقامات و مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، سازمان تامین اجتماعی و جمعی از اساتید و پژوهشگران برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر جشنواره تامین اجتماعی و رسانه ، علاقمندان برای شرکت در نخستین جشنواره تامین اجتماعی و رسانه می توانند آثار مکتوب خود را در بخش های مقاله ، یادداشت، مصاحبه و گفت‌وگو، گزارش(خبری و تحلیلی)، عکس، طرح وکاریکاتور و طنز مکتوب و در بخش رادیو و تلویزیون (مراکز استانی و ملی) در قالب گزارش (خبری، ویژه خبری و ...)، مستند (خبری و غیرخبری) و مصاحبه و گفت‌وگو (زنده و ضبطی) به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

شرکت کنندگان می توانند فرم PDF مشخصات آثار را با مراجعه به پایگاه رسمی جشنواره به نشانی www.tamin.ir (درگاه جشنواره تأمین‌اجتماعی و رسانه) دانلود و پس از تهیه نسخه چاپی و تکمیل آن به تعداد آثار ارسالی، به همراه اصل آثار انتشار یافته در مطبوعات و خبرگزاری‌ها یا لوح فشرده برنامه پخش‌شده رادیو و تلویزیونی به نشانی پستی دبیرخانه جشنواره: تهران – خیابان احمد قصیر (بخارست) – خیابان دوازدهم - پلاک 22 – مؤسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه – دبیرخانه نخستین جشنواره تأمین اجتماعی و رسانه ارسال کنند.

همچنین دبیرخانه جشنواره با شماره تلفن 9-88517087 و نمابر: 88517087 در ساعات اداری آماده پاسخگویی به پرسش های احتمالی علاقمندان به شرکت در جشنواره است.

داوری نهایی جشنواره تامین اجتماعی و رسانه در بخش آثار مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های دیجیتال را آقایان دکتر مجید رضائیان، دکتر مهدی فرقانی، دکتر حسن نمکدوست، علی اکبر قاضی زاده و فریدون صدیقی و در بخش آثار رادیو و تلویزیونی آقایان دکتر اکبر نصر اللهی و دکتر مرتضی حیدری برعهده خواهند داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها