پایگاه جامع اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم، قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما و حسن گروسی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۴۵۰۷۸۰

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم با بیان این نکته که ترویج اخلاق فاضله و رفتار دین‌باورانه از جمله ماموریت‌های شبکه قرآن است، گفت: شبکه قرآن و معارف سیما یکی از مهم‌ترین پایگاه‌ها و منبرها و مجرای انتقال معارف وحیانی و آسمانی است و به موازات آن انتظار می‌رود امید، آگاهی و نشاط معنوی مورد توجه قرار بگیرد.

حسن گروسی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما هم در این مراسم گفت: این سایت که با هدف ادای رسالت شبکه قرآن و معارف سیما بر روی اینترنت قرار گرفته است، از بخش‌های اصلی چون کتابخانه، چندرسانه‌ای، لطایف و حکایت‌های قرآنی، پخش‌های زنده، سیره اهل بیت(ع) و قرآن، پرسش و پاسخ دینی، معارف در کلام، کودک و نوجوان، دعاهای قرآنی، اخبار، گفت‌وگو، هنرهای اسلامی و... تشکیل شده است.

دبیر شورای معارف سیما افزود: در این سایت، اخبار قرآنی و معارفی و برنامه‌های شبکه اطلاع‌رسانی می‌شود.مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اظهار کرد: در این پایگاه سعی شده است اغلب نیازهای معارفی و قرآنی مخاطبان در نظر گرفته شود تا با رجوع به آن بتوانند احتیاجات خود را برطرف سازند.

وی ادامه داد: از دیگر بخش‌های این سایت قسمت «گفت‌وگو» است که در آن با علما، قاریان، ذاکران، هنرمندان، مجریان، گزارشگران و در حقیقت هر کس که در عرصه قرآن و معارف فعالیت داشته باشد، مصاحبه انجام گرفته و منعکس خواهد شد.

حسن گروسی گفت: در بخش «چندرسانه‌ای» که از بخش‌های مورد توجه ماست، سعی شده است قابلیت‌های صوت، تصویر و عکس در نظر گرفته شود. از جمله زیرمجموعه‌های این بخش می‌توان به صوتِ اذان‌های پراقبال پخش شده از صدا و سیما که توسط قاریان و موذنان مشهور کشور خوانده شده، وتلاوت‌های جذاب مجلسی، ترتیل‌های قاریان خارجی و داخلی، تواشیح و... اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها