
اگر در این فضای رقابتی، کسبوکارها ارتباطات خود را به شیوهای حرفهای و مؤثر مدیریت کنند، میتوانند تجربهای منحصر به فرد برای مشتریان خود ایجاد کرده و در ذهن آنها ماندگار شوند. برای رسیدن به این هدف، یک سیستم ارتباطی کارآمد ضروری است.
سیستمی که نه تنها باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان میشود، بلکه بهرهوری سازمان را بالا برده، هزینهها را کاهش میدهد و مدیریت ارتباطات را سادهتر و مؤثرتر میسازد.
مرکز تلفن ابری نواتل به کاربران این امکان را برای کاربران فراهم میآورد که بدون نیاز به تجهیزات فیزیکی سنتی، تنها با یک موبایل یا لپتاپ و اتصال به اینترنت، تماسها را از هر مکانی مدیریت کنند. این سیستم امکاناتی مانند ایجاد صف تماس، ضبط مکالمات، گزارشگیری و مدیریت داخلیها را در محیطی کاربرپسند در اختیار کاربران قرار میدهد. اما مزیت اصلی این سیستم نسبت به دیگر مراکز تلفن چیست؟
مهمترین ویژگی متمایزکننده مرکز تلفن ابری نواتل، یکپارچگی آن با سایر ابزارهای تعامل با مشتری مثل سیآرام ابری، ارزیابی عملکرد کارکنان و سرویس چت آنلاین است. همه این ابزارها در یک پنل مدیریتی جامع تجمیع شدهاند. به این معنا که تمام ارتباطات سازمان در یک سیستم متمرکز قابل رصد و پیگیری هستند و دیگر نیازی نیست برای هر یک از این ابزارها به یک پلتفرم جداگانه رجوع کنید.
با استفاده از این پلتفرم یکپارچه ابری، کارکنان تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را برای پاسخگویی سریع و دقیق در اختیار دارند. در نتیجه، تجربه مشتری بهبود پیدا میکند و بهرهوری سازمان بهطور چشمگیری بالا میرود.
یکی از مشکلات رایج کسبوکارها در زمان مهاجرت به فضای ابری، تغییر خط تلفن ثابت سازمان است. برای بسیاری از سازمانها که سالها از شماره ثابت خود استفاده کردهاند، تغییر خط تلفن ثابت یک چالش بزرگ است. هدر رفت هزینههای برندینگ و از دست دادن گروهی از مشتریان به دلیل تغییر شماره تماس، دغدغههایی است که کسبوکارها را برای مهاجرت به مرکز تلفن ابری مردّد میکند.
اما با مرکز تماس ابری مخابرات (متاما)، این نگرانیها رفع میشود. کسبوکارها برای استفاده از امکانات پیشرفته ابری میتوانند با استفاده از این محصول مشترک نواتل و شرکت مخابرات، خط تلفن ثابت فعلی خود را به یک خط ابری تبدیل کنند. در این صورت، اختلالی در روند ارتباط با مشتریان قدیمی ایجاد نمیشود و اعتبار برند نیز حفظ میگردد.
اگر شما هم به دنبال بهبود تجربه مشتریان و افزایش اعتبار برند خود هستید، مرکز تلفن ابری نواتل راهکار ایدهآلی برای شماست. حالا وقت آن است که با یک تصمیم هوشمندانه، گامی بزرگ به سوی پیشرفت بردارید و تجربهای متفاوت از ارتباطات را با نواتل تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع همکاری، همین حالا با تیم نواتل تماس بگیرید.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگوی«جامجم» با احمد ابوالقاسمی یکی از موفقترین قاریان قرآن و میزبان برنامه «محفل»
در گفتوگو با دکتر علیرضا کیخا معاون امور استانهای رسانه ملی مطرح شد
علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین:
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین: