عمر نوح پای شبکه‌های اجتماعی!

درفضای مجازی ومیان کاربران ایرانی درسال گذشته چه اتفاقی افتاده است؟این پرسشی است که پاسخ آن می‌تواند به نظام‌های استدلالی فراوانی ما را رهنمون کند.
کد خبر: ۱۴۵۸۳۴۲

عمر نوح پای شبکه‌های اجتماعی!

گزارش تازه دیتاک ازرفتارکاربران ایرانی درفضای مجازی‌وشبکه‌های اجتماعی سال‌گذشت، چنین نظام‌هایی راپیش روی ما می‌گذارد. هرچند جزئیات این داده‌ها فراوان است ومی‌توان با تمرکز بربخشی ازآنها، تامل بیشتری بر بخشی از این داده‌ها داشت. به عنوان مثال این نکته که بدانیم اساسا محتوای تولیدشده در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران ایرانی به چه نحوی بوده و این محتوا در کدام یک از پلتفرم‌های رایج در ایران بیشتر بوده است. مهم‌تر آن‌که بدانیم اساسا فعالیت‌های اقتصادی صورت‌گرفته بر پایه این شبکه‌ها در چه حوزه‌هایی بیشتر بوده که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های آینده در رابطه با آن موثر باشد. با داده‌های پیش رو آنچه بدیهی به نظر می‌رسد، نقش انکارناپذیر شبکه‌های اجتماعی در روند فعالیت‌های اقتصادی و البته محتوای تولیدی است؛ این‌که در روزگار کنونی نمی‌توان از تاثیرگذاری محتوای تولیدشده در فضای مجازی به‌سادگی گذشت. در یک فقره آماری باید به این نکته اشاره کرد که در سال گذشته ۴۵۰۰ میلیارد بازدید محتوا از سوی کاربران ایرانی صورت گرفته است به این معنا که سهم هر ایرانی مشاهده روزانه ۲۲۰ محتوا در پلتفرم‌های اجتماعی بوده است.

عمر نوح پای شبکه‌های اجتماعی!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها