مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران افزود: تحقیقات بازار، طراحی محصول، قیمت گذاری، آموزش کانال های فروش، هجمه تبلیغاتی، پروموشن، کانال های فروش، راه اندازی و تحویل سرویس و در نهایت خدمات پس از فروش مراحلی است که در عرضه هر خدمت و کالایی به بازار بایستی طی شود.
وی گفت: تمام این اتفاقات در گذشته به صورت سنتی انجام میشد اما امروز از زیر ساخت های قوی در حوزه ای تی و شبکه برخوردار هستیم لذا اگر این بستر نباشد نتیجه مطلوب اخذ نمی شود.
وی با بیان اینکه مزیت رقابتی نباید به راحتی توسط رقبا قابل کپی برداری باشد، تصریح کرد: زیر ساخت شبکه و فناوری اطلاعات با قابلیت اطمینان، دسترسی و امنیت بالا به عنوان یک مزیت رقابتی برای واحد های اقتصادی محسوب می شود.
امامی ادامه داد: در گذشته به این مزیت اهمیت زیادی داده نمیشد اما در سال های اخیر شرکت ها در حال افزایش این سهم در مجموعه خود هستند.
مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه آی تی و آی سی تی پیشران سایر حوزه های کسب و کار است، گفت: در پیشرفت کشورهای توسعه یافته تک تک افراد سهیم بودند و منتظر دیگران نمانده اند لذا ما در ایران نیز باید به این موضوع اهمیت دهیم.
به گفته وی، در کشور کره جنوبی انتقال کابل های فیبر نوری برای افزایش سرعت به صورت هوایی انجام شده است.
وی با بیان اینکه کابل اولویت اول تمام شبکه های کامپیوتری است، گفت: فیبر نوری بهترین، امن ترین و کیفی ترین نوع کابل محسوب می شود.
امامی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان دولت سیزدهم ۲۰ میلیون خانوار به فیبر نوری متصل شوند، افزود: در حال حاضر ۴۰۰ هزار خانه در سراسر کشور به این فناوری متصل شده اند.
وی با تاکید به اینکه شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارها سعی داشته باشند یکبار برای همیشه هزینه کنند و آینده نگر باشند، گفت: به عنوان مثال؛ در سال ۹۵، هزار و ۵۰۰ ساختمان سازمان تامین اجتماع به فیبر نوری مجهز شدند و سال ها نیاز به توسعه در این زمینه ندارد.
امامی با تاکید به اینکه فیبر نوری تا چند قرن پاسخگوی نیاز مشتریان است، تصریح کرد: برنامه ریزی شده تا ۱۳ آبان ۱۴۰۳ تمام سازمان ها، شرکت ها، بانک ها و شهرک های صنعتی به فیبر نوری متصل شوند.
وی گفت: شرکت مخابرات ایران به فیبر نوری به عنوان یک سرویس نمی نگرد، بیان کرد: در پروژه فیبر رسانی شهرداری ها دخیل هستند و از سال گذشته شرکت مخابرات به منظور کاهش هزینه های مشتریان برخی هزینه ها را تقبل کرد.
وی گفت: اماکن حساس بایستی از دو مسیر به فیبر نوری متصل شوند و مخابرات هم در این حوزه به آنها کمک خواهد کرد.
امامی گفت: در حال حاضر پوشش سراسری یک مزیت رقابتی شرکت مخابرات ایران است.
وی اضافه کرد: همچنین خدمات postpaid، شبکه مویرگی در کشور، حفظ شماره در swap، منابع نامبرینگ، امکان ایجاد شبکه یکپارچه و خدمات متنوع از دیگر مزیت های منحصر به فرد شرکت مخابرات ایران محسوب می شود.
مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران با بیان این که فیبر دسترسی، تاریک و اشتراکی انواع فیبر نوری است، افزود: فیبر نوری، سرشماره های چهار و پنج رقمی، لینک، فضا و پاور، نظارت تصویری هوبان و دیتا سنتر از سرویس های اختصاصی شرکت مخابرات ایران است.
وی ادامه داد: سرویس های دیتای تجاری شامل اینترنت اختصاصی، اینترانت، MPLS، نورونتا، PTMP و PTP است
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
علی میرزابیگی، در گفت و گو با «روزنامه جامجم»: