رئیس قوه قضائیه، در جلسه شورای اداری استان کرمان:

مسئولان کاری کنند که مدیران بعدی از آنها گلایه نکنند

رئیس قوه قضائیه در دیداربا فعالان اقتصادی کرمان تاکید کرد:

نقش تولید و بنگاه‌های اقتصادی برای مقابله با جنگ ترکیبی و رفع تحریم های ظالمانه را باید شناخت

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه نقش تولید مجهول‌القدر است؛ گفت: نقش تولید و بنگاه‌های اقتصادی برای مقابله با جنگ ترکیبی و رفع تحریم های ظالمانه را باید شناخت.
کد خبر: ۱۴۲۸۶۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت‌الاسلام غلامحسین اژه‌ای، چهارشنبه(۱۰آبان) در جمع فعالان اقتصادی استان کرمان گفت: نقش تولید مجهول‌القدر است و تا این نقش شناخته نشود، نمی توان به رفع موانع کمک و از تولید حمایت کرد.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه میزان نقش تولید و بنگاه‌های اقتصادی برای مقابله با جنگ ترکیبی و رفع تحریم های ظالمانه را باید شناخت؛ افزود: اگر این شناخت وجود داشت در وضع قوانین و مقررات و روش ها و برخوردها و کارهای حقوقی متفاوت بودیم.

وی با طرح این پرسش که چه کسی باید این نقش را بیان کند؟ و آیا اگر اقتصاد بهتر باشد برای امنیت و مسائل اجتماعی کشور بهتر نیست؟ در وضع فرهنگی دخیل نیست؟ تصریح کرد: اگر کشور فقیر و تولید نباشد بر امنیت و فرهنگ و اجتماعیات هم اثرگذار است.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با افزودن این مطلب که کدام نهاد بایداین نقش را تبیین کند؟ نقش مراکز و بنگاه های اقتصادی چقدر است؟ بر نقش اتاق بازرگانی در این زمینه تاکید و بیان کرد: در دوره‌های مختلف از این استان رئیس جمهوری، معاون اول، وزیر، معادن وزیر داشتید اما چرا این افراد نتوانستند بعضی از مشکلات را حل کنند؟

وی در تکمیل این بخش از سخنانش تصریح کرد: یکی از مشکلات این است مواجه شدن با برخی مشکلات قابل پیش بینی و با برخی دیگر اینطور نیست.

حجت‌الاسلام اژه‌ای بخشی از گرفتن جسارت از مدیران را مربوط به قوه قضائیه دانست و افزود: قبل از آنکه با کرامت از خود او بپرسند و با او گفتگو کنند و موضوع بررسی شود؛ با یکسری اقدامات پنهان و آشکار و استنباط‌ها یک دفعه حکم جلب طرف گرفته می شود در حالیکه کسی که فساد و خطا نکرده و فقط زمین خورده باید دست او را گرفت.

وی با برشمردن برخی از مشکلات تولیدکنندگان تاکید کرد: هر اختیاری که بنده برای کمک به حل مشکلات دارم را همین جا به رئیس کل دادگستری استان تفویض می کنم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها