مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اعلام کرد:

عبور از مرز تولید ۴٠٠هزار تن علیرغم محدودیت مصرف انرژی

این شرکت در زنجیره مجصولات فولادی قرار دارد اما تولیدکننده محصولی با ارزش در منطقه خاورمیانه محسوب می شود که علاوه بر ارزآوری، قطع وابستگی به خارج کشور را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۴۰۴۹۶۲


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛ مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان از ثبت رکورد جدید تولید ماهانه در این شرکت پس از ۲ سال خبر داد و گفت: عملیات اجرایی واحد فولادسازی این شرکت همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور آغاز می شود.

 

علی محمدی در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات ثبت رکورد ماهانه تولید پس از ۲ سال بیان کرد: رکورد جدید تولید ماهانه به میزان ۷۶ هزار و ۳۷۰ تن ورق فولادی نسبت به فعالیت خطوط تولید این شرکت در طول ۲۴ ماه گذشته محقق شده است.

 

به گزارش ایسنا، وی افزود: این رکورد با برنامه ریزی کارشناسی و تامین مواد اولیه که از روزهای پایانی سال گذشته انجام شده است به ثبت رسید.

 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: تولید پایدار ورق های فولادی و همچنین آمادگی بالای خطوط کارخانه، تولید ۷۶ هزار و ۳۷۰ تن ورق فولادی در پایان فروردین ماه امسال را رقم زد.

 

محمدی با بیان اینکه این میزان تولید ورق فولادی پس از ۲ سال، مجدد در فولاد اکسین محقق شد، عنوان کرد: همواره تامین مواد اولیه اسلب برای فعال بودن خطوط تولید از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: در هفته های پایانی سال گذشته، برنامه ریزی و پیگیری های زیادی برای تامین اسلب انجام شد و در نتیجه شکستن رکورد تولید ۲ سال اخیر را در پی داشت.

 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان همچنین از آغاز عملیات اجرایی واحد فولادسازی این شرکت همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: این پروژه بعد از بهره برداری، تامین کننده مواد اولیه مورد نیاز خطوط تولید خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: این شرکت در زنجیره مجصولات فولادی قرار دارد اما تولیدکننده محصولی با ارزش در منطقه خاورمیانه محسوب می شود که علاوه بر ارزآوری، قطع وابستگی به خارج کشور را فراهم کرده است.

 

محمدی با بیان اینکه اخیرا پنج محصول جدید به سبد تولیدی فولاد اکسین اضافه شده است، گفت: محصولات این شرکت به بازارهای تجاری ۱۸ کشور از سه قاره دنیا صادر می شود . این درحالی است که باید بازارهای صادراتی جدید دیگری شناسایی شود تا زمینه برای ارزآوری بیشتر محصولات تولیدی فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها