مهندس مسعود شفقی به عنوان مشاور برندینگ تعداد زیادی از مخترعین ایرانی
کد خبر: ۱۳۵۴۲۸۷
برندسازی شخصی و ابعاد آن در سطوح مدیریتی از نگاه مسعود شفقی
 
، با توجه به سبقه چندین ساله خود در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در داخل و خارج از کشور در حوزه های مختلف از جمله تربیت و پردازش شخصیت موفق، نوآوری و اختراعات، طراحی مدل کسب و کار و نیز برندسازی شخصی بر ضرورت شناسایی و به کارگیری حداکثری از امکانات، ظرفیت‌ها، تجارب و داشتن مهارت لازم در فرایند برندسازی شخصی تاکید کرد. توجه ایشان در حوزه پرسنال برندینگ بر نقش برجسته‌ فضای مجازی در مدیریت تصمیم سازی تخصصی و عمومی بسیار شایان توجه است.

ایشان ابراز داشت بهره‌برداری مفید و تاثیرگذار از شبکه‌های  اجتماعی و کارکردهای آنها بر برندسازی شخصی افراد به خصوص مدیران و تصمیم ‌سازان، تاثیرگذاری شایانی دارد. بعلاوه شفقی در یادداشتی نوشته است: با دسترسی عامه مردم به صنعت های جدید، انقلابی عمیق وجوه زندگی عصر جدید ایجاد شده است که بایستی در این مسیر بیش از آشنایی و شناخت، تسلط بر بکارگیری فناوری‌های نوآورانه، پلتفرم توسعه فردی و رسانه‌های نوین را در دستور کار قرار داد و همچنین برندسازی شخصی یک فرایند استراتژیک و آگاهانه است که هدف آن، نظارت و کنترل تصویری است که دیگران از ما دارند.

شفقی تاکید میکند که منطقی است کسانی مانند بازیگران، پزشکان، وکلا، مشاوران مدیریت، معلمان و فریلنسرها به پرسونال برندینگ به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت نگاه کنند و برای آن وقت بگذارند و برنامه ریزی کنند و فطعا برندسازی شخصی یک مجموعه اقدام استراتژیک است که وقتی می‌گوییم استراتژیک، یعنی نباید برندسازی را به عنوان یک تاکتیک مقطعی در نظر بگیرید. برندسازی یک پروژه‌ی تبلیغاتی نیست که امروز آن را راه بیندازید و فردا نتیجه بگیرید.شما باید بخشی از منابع خود را برای همیشه به برندسازی اختصاص دهید و اثر هر یک از اقدام‌های خود را روی برندتان بسنجید و با تلاش مستمر، به تدریج در بلندمدت برند خود را بسازید و سپس از آن محافظت و مراقبت کنید و مسلما تاکید میکنیم که برندسازی زودبازده نیست.
 
ترسیم نقشه راه و مشخص کردن جایگاه مگا دیتا با رشد روزافزون تولید داده ها در قرن 21 ام از سرفصل های آموزشی برندسازی شخصی مهندس شفقی است. بعلاوه ایشان معتقدند شناسایی الگوریتم های برندسازی شخصی که با استفاده از روش های هوش مصنوعی که از مظاهر انقلاب صنعتی چهارم است انجام می پذیرد به یقین نقش کلیدی در برندینگ و ری برندینگ دارد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها