تزریق روزانه واکسن به ۳۵۰ داوطلب زنجانی
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان :

تزریق روزانه واکسن به ۳۵۰ داوطلب زنجانی

سومین همایش تخصصی و دومین همایش بین‌المللی سمن‌ها و خیریه‌ها :

آیین محبت در زنجان برگزار شد

سومین همایش تخصصی و دومین همایش بین‌المللی سمن‌ها و خیریه‌ها (آیین محبت) با توجه به  شرایطشیوع کرونا بصورت مجازی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد .
سومین همایش تخصصی و دومین همایش بین‌المللی سمن‌ها و خیریه‌ها (آیین محبت) با توجه به شرایطشیوع کرونا بصورت مجازی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد .
کد خبر: ۱۳۱۵۸۱۹
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ محورهای این  همایش از : نقش سمن‌ها، خیریه‌ها و پویش‌های مردمی در: عدالت در سلامت، پایداری سلامت اجتماعی، کاهش آلام اجتماعی،  مدیریت اصولی نیروهای مردمی، توسعه اخلاق سعادت و مدنیت، آیین جوانمردی روحیه همکاری و دیگر دوستی،  مردم سالاری و صلح، هماهنگی و همبستگی جهانی، فناوری‌های نوین رسانه،  نوآوری، خلاقیت و تبادل تجارب موفق، کاهش پیامدهای اقتصادی در بحران‌ها، افزایش نشاط اجتماعی، تاب‌آوری فردی، بخش ویژه پاندمی بیماری کووید ۱۹ بودند.
 
پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت : ارائه تجربیات و مقالات در دومین همایش بین‌المللی آیین محبت جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات و مشارکت‌های مردمی در استان زنجان، قابل توجه است و در این راستا، اگر همکاری سمن‌ها و خیریه‌ها نبود، قطعا مدیریت کنترل این بیماری در استان زنجان با چالش‌های بسیار جدی روبرو می‌شد.
 
آیت‌اله علی خاتمی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان نیز، ضمن قدردانی از مدافعان سلامت، گفت: پس از گذشت ۱۴ ماه از شیوع ویرس کرونا، نیازمند انسجام، هماهنگی بیشتر و برداشتن گام بلندی در این راستا هستیم.
 
فتح‌اله حقیقی استاندار زنجان نیز گفت: استان زنجان، در بحث پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس بسیار موفق عمل کرده است و در این راستا، نقش سمن‌ها و پویش‌های مردمی انکارناپذیر است .
 
رمضان کرکماز رییس اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز با صدور پیامی به این همایش  با اشاره به گفته چنگیز آیتماتوف نویسنده مشهور قزاقستان ، «سخت‌ترین چیز در این جهان انسان ماندن است». اظهار داشت:  درواقع این جمله در عصر ما بسیار قابل درک‌تر است، زیرا در عصر کنونی ماده به ارزش خدایی رسیده، ولی جنبه انسانی نزول پیدا کرده است و قدرت‌های جهانی می‌خواهند کنترل و هدایت انسان‌ها را همانند ربات‌ها به دست گیرند.
 
 
نیمی از جمعیت ایران دارای محدودیت در سواد سلامت است 
سمیه عبداللهی‌ثابت متخصص سلامت اجتماعی؛ در دومین همایش بین‌المللی آیین محبت درخصوص سواد سلامت در ایران گفت: نیمی از جمعیت ایران دارای محدودیت سواد سلامت بوده، و این محدودیت در گروه‌های آسیب‌پذیر از جمله سالمندان، زنان خانه‌دار، افراد بیکار و افراد باسواد عمومی محدود، شایع‌تر است .
 
در ادامه این همایش گیتی کریم‌خانلویی مدیر امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز با تشریح تجارب کار خیر در دنیا، درخصوص فعالیت‌های موسسات مختلف خیریه در دنیا، خیرین بین‌المللی از کشورهای مختلف دنیا، کمک افراد مشهور در دنیا به نیازمندان در زمینه‌های مختلف مانند ساخت سرپناه، تهیه غذا، حمایت‌های مربوط به بهداشت و سلامت، و آموزش مهارت‌های زندگی نیز مطالبی عنوان کرد.
فرانک سقطچی دبیر اجرایی دومین همایش بین‌المللی آیین محبت؛ گفت: برگزاری همایش‌های تخصصی علوم گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، موقعیتی مناسب برای ایجاد هم‌فکری و تبادل دیدگاه‌ها محسوب می‌شود.
 
سومین همایش تخصصی و دومین همایش بین‌المللی سمن‌ها و خیریه‌ها (آیین محبت) با تقدیر و رونمایی از نشان خیرین، به کار خود پایان داد .
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها