در عصر تکنولوژی یکی از چیزهایی که دستخوش بیشترین تغییرات میگردد، ارتباطات و تعامل افراد با یکدیگر است.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۲۳
معرفی نرم افزارهای کاربردی موبایل

با پیشرفت تکنولوژی همانطور که بسیاری از کارها آسانتر میشود و وقت بیشتری برای افراد باقی می ماند، از طرف دیگر درگیر شدن آنها با مسائل روزمره زندگی، وقت آنها را محدود میکند.

پس به ناچار مدت زمان کمتری برای تعامل باقی می ماند. خوشبختانه گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند، راه حلی برای این مشکل شده است و وجود برنامه های مختلف پیامرسان این ارتباطات را آسانتر کرده است.

یه عنوان مثال اگر شما از دستگاه اندرویدی استفاده میکنید میتوانید با آپدیت اپلیکیشن واتساپ به راحتی مکالمه صوتی رایگان و رمزگذاری شده با دوستان، خانواده و حتی همکارانتان داشته باشید. در این برنامه ها دیگر فاصله اهمیت ندارد و آنچه که برای کاربران مهم شده است، امنیت و حریم خصوصی و امکان ارسال انواع فایلهای مختلف است که خوشبخاته نرم افزار واتساپ این ویژگیها را در خود دارد.

علاوه بر این از مزایای آن میتوان به رابط کاربری ساده وزیبا و شکل بهینه استفاده از اینترنت در زمان تماس صوتی اشاره نمود. همچنین میتوانید گروه ایجاد کنید، مدیر گروه تعیین کنید و یا مدیریت فردی را لغو کنید.

اگرچه واتساپ را میتوانیم به عنوان یک نرم افزار قدرتمند در زمینه پیام رسانها بشماریم، اما نمیتوانیم از نرم افزارهایی چون آخرین نسخه اپلیکیشن بیتاک و به روزترین آپدیت موبوگرام نیز غافل شویم.

مثلا در بیتاک شما به راحتی میتوانید با استفاده از قابلیت منحصر به فرد Nearby افرادی که در نزدیکیتان از این نرم افزار استفاده میکنند را شناسایی کنید و با آنها وارد گفتگو شوید البته همیشه در ایجاد ارتباط با غریبه ها موارد امنیتی را رعایت کنید!! علاوه بر این در بیتاک نیز شما میتوانید تماس صوتی برقرار کنید و انواع فایل برای مخاطبتان ارسال نمایید. ضمن اینکه امکان ایجاد گروه نیز در این برنامه قرار داده شده است.

موبوگرام نیز برنامه ای است که اخیرا در زمان فیلتر تلگرام بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع میتوان گفت این برنامه همان تلگرام است اما به شکل غیر رسمی. چرا که از API تلگرام استفاده میکند تا به تلگرام متصل شده و اطلاعات اکانت شما را بازیابی کند.

علاوه بر این ویژگیهایی دارد که آن را نسبت به نسخه اصلی تلگرام برتری داده است. مثلا در این برنامه دیگر با اسکرول کردن دانلود فایلهای گیف متوقف نمیشوند و شما نباید آنها را دوباره دانلود کنید.

در هر صورت در زمان استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام باید مراقب امنیت اطلاعات خود نیز باشید و نسخه ای را انتخاب کنید که قابلیت اطمینان بیشتری نسبت به سایر برنامه های مشابه دارد.

از جمله نرم افزارهای ایرانی که در داخل کشور به شدت مورد استقبال کاربران ، بعد از جریان تلگرام قرار گرفته است ، میتوانیم به نرم افزار گپ اشاره کنیم. از آنجا که گپ یک مسنجر است کلیه امکانات رایج برنامه های پیام رسان از قبیل ارسال پیام متنی و تصویری، ارسال استیکر، ارسال انواع فایل و مانند اینها را برای کاربران فراهم کرده است.

جدا از این امکانات، گپ یک ویژگی خاص دارد و آن هم در اختیار گذاشتن بخشی از اطلاعات به صورت محتوای روزانه و آن هم رایگان برای کاربران خود است.

اگر میخواهید به منبعی از اطلاعات و سرگرمی در شبانه روز به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید و هم اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید و هم تفریح داشته باشید، میتوانیم پیشنهاد کنیم که این برنامه را نصب کرده و از امکانات آن لذت ببرید. ضمن اینکه از این نرم افزار محبوب ایرانی که تولید شده در داخل کشور نیز است حمایت میکنید.

هنوز هم اگر به دنبال یک برنامه پیام رسان هستید که قابلیت به اشتراک گذاری عکس در آن ویژه باشد میتوانیم نرم افزار اسنپ چت را به شما معرفی کنیم. از مهمترین اهداف اولیه ارائه اسنپ چت، و در واقع ویژگی بارز آن ، اشتراک گذاشتن تصاویر شما با سایرین در یک مدت زمان مشخص است.

منظور از مدت زمان در این ویژگی این است که اگر هنگام ارسال تصویر یک زمانی را تعیین نمایید، مثلا 10 ثانیه، بعد از اینکه مخاطب شما عکس را دریافت کرد و آن را مشاهده نمود، 10 ثانیه بعد از آن تصویر ارسالی هم در برنامه شما و هم در برنامه مخاطب حذف خواهد شد و بدین ترتیب سطح جدیدی از امنیت را میتوانید در این برنامه حس نمایید.

در نهایت انتخاب یک برنامه پیام رسان در نهایت به انتخاب شما و دسترسی مخاطب بستگی دارد و در واقع این شما هستید که تصمیم میگیرید از چه برنامه ای بیشترین بهره را داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها