رونق کسب و کار از طریق اینترنت

در این متن تلاش داریم از ابتدا به معرفی اینترنت و وبسایت پرداخته و سپس به سراغ رونق کسب و کار از طریق اینترنت برویم تا به خوبی و از پایه با ساز و کار اینترنت و دنیای وب آشنا شوید و در پایان نقطه ابهامی در ذهن شما وجود نداشته باشد.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۶۰
رونق کسب و کار از طریق اینترنت

جهت هر گونه مشاوره رایگان در زمینه بازاریابی اینترنتی با شماره های دارکوب موجود در سایت های مجموعه تماس بگیرید. آدرس سایت ها:

http://darkoob.co.ir

http://sitedar.com

http://sitedesign.joomir.com

در این روزها اینترنت به بخش مهمی از زندگی روزانه مردم تبدیل شده است، به طوری که تصور و درک نبود آن حتی برای چند روز یا چند ساعت تقریبا غیرممکن است. اما کسانی که قبلا از اینترنت استفاده نکرده اند،ممکن است برخی از این اطلاعات در ابتدا برایشان سردرگمی ایجاد کند. اگر افراد کمی با اینترنت آشنایی مختصری داشته باشند، به راحتی متوجه می شوند که اینترنت چگونه کار می کند، چگونه می توان به اینترنت متصل شد و چگونه می توان در آن به کاوش پرداخت.

اینترنت چیست؟

اینترنت به یک شبکه عمومی در سطح دنیا می گویند که از میلیاردها کامپیوتر و تجهیزات دیگر الکترونیکی تشکیل شده است. با اینترنت این امکان وجود دارد که تقریبا به هرنوع اطلاعاتی دست پیدا کرد، با هرکسی در دنیا در کمترین زمان و هزینه ارتباط برقرار نمود و بسیاری کارهای دیگر انجام داد.

تمام این کارها را می توان با اتصال کامپیوتر به اینترنت انجام داد که در اصطلاح به آن Online شدن می گویند.زمانی که کسی می گوید کامپیوتر آنلاین است،این دقیقا به همان معناست که کامپیوتر به اینترنت متصل است.

وب چیست؟

World Wide Web (دنیای وسیع وب) که مختصرا به آن Web (وب) می گویند، به تمامی مجموعه وبسایتهاییگفته می شود که در اینترنت وجود دارد و شما می توانید به آن دسترسی داشته باشید. یک وبسایت از متون، تصاویر، ویدئو و منابع مرتبط دیگر تشکیل می شود.وبسایت ها می توانند مانند اشکال مختلف رسانه های دیگر از جمله روزنامه ها، مجلات، مقالات، برنامه های تلویزیونی و یا کاملا منحصر به فرد، جدید و جذاب باشد.

اهداف یک وبسایت خیلی چیزها می تواند باشد: پلتفرم خبری، تبلیغاتی و نیازمندی، کتابخانه اینترنتی(آنلاین)، انجمن برای اشتراک گذاری عکس، انجمن برای اشتراک گذاری مطالب و نظرات و یا سایت آموزشی، از جمله مواردی هستند که به عنوان هدف برخیوبسایت ها تعیینمی شوند.

زمانی که شما به اینترنت متصل می شوید،شما می توانید توسط نرم افزارهایی به نام مرورگروب(Web Browser) به سایت ها دسترسی داشته باشید و آنها را مشاهده کنید. فقط توجه داشته باشید که مرورگرها همان اینترنت نیستند،بلکه وسیله ای برای اتصال کاربران از طریق اینترنت به وبسایت ها به حساب میآیند.

در ادامه به توضیح کاملتر وبسایت خواهیم پرداخت و آن را تشریح خواهیم کرد.

اینترنت چگونه کار می کند؟

احتمالا در ادامه زمانی که کارکرد وبسایت را بشناسید خیلی شگفت زده نخواهید شد، چرا که به نظر بسیار ساده است؛اما زمانی که بخواهید به جزئیات آنبپردازید، متوجه میشویداین مهم، شامل عملیاتی بسیار پیچیده، سنگین و حتیسردرگم کننده است.برای درک بهتر و بیشتر شما از پدیدهاینترنت، به چند مسأله مهم میپردازیم که دانستن آن ها برایتانمفید خواهد بود.

به طور مثال، مهم است که بدانید اینترنت شبکه ای از کابل های فیزیکی است که می تواند کابل های مسی، سیم های تلفن، کابل های تلویزیون و کابل های فیبر نوری باشد.حتیبرقراری ارتباط وایرلس(بی سیم) مانند وای فایWiFi و 3G/4G با اینترنت، تنهااز طریق همین کابل ها امکان پذیر است.

زمانی که شما وبسایتی را مشاهده می کنید، کامپیوتریا هر دستگاهی که بتواند به اینترنت متصل شود، درخواستی را از طریق همین سیم ها به سمت سرور می فرستد.سرور جایی است که وبسایت ها در آن قرار گرفته و ذخیرهنیز می شوند.در واقع کارکرد سرور بسیار شبیه حافظه کامپیوتر شما یا همان "هارد درایو" است.زمانی که درخواست به سرور می رسد، سرور به دنبال وبسایت می گردد و پس از یافتن، آنرا بازیابی می کند تا داده های درست به کامپیوتر بازدیدکننده ارسال گردد.حیرت آور است که این همه اتفاق و رفت و آمد در داده ها، تنها در چند ثانیه رخ میدهد.

فعالیت های دیگری که در اینترنت می توان انجام داد؟

یکی از بهترین قابلیت‌های اینترنت، توانایی ارتباط بسیارسریع افراد با تمام دنیا است. به طور مثال،ایمیل(Email) و جی میل(Gmail) از قدیمی ترینو رایج ترین راه های ارتباطی و اشتراک گذاری مطالب در اینترنت و در سطح دنیا هستند که میلیون ها کاربر هنوز هم از آن استفاده می کنند.همچنین شبکه های اجتماعی به مردم اجازه می دهند تا از راه های مختلف، به صورت آنلاین با هم ارتباط داشته باشند.

اقدامات بسیار متنوع دیگری نیزوجود دارد که در بستر اینترنت انجام می شود.هزاران راه و هزاران سایت وجود دارد که می توان به اخبار روز دست یافت یا بسیاری از محصولات را به صورت آنلاین خریداری کرد. به طور مثال می توان قبض ها را پرداخت کرد، حساب های بانکی را مدیریت کرد، با مردم جدید آشنا شد، تلویزیون تماشا کرد یا مهارت های جدیدی را فراگرفت.

همان طور که ملاحظه میکنید، شما می توانید بسیاری از کارهایتان را در اینترنت انجام دهید.

برای حضور در اینترنت راه های متعددی مانند داشتن کانال در شبکه اجتماعی، داشتن صفحه در شبکه های اشتراک گذاری و...وجود دارد اما بی شک بهترین و قابل اطمینان ترین راه کهپرسودترینآن نیز به حساب میآید، داشتن یک وبسایت است. در اختیار داشتنوبسایت در اینترنت به منزله داشتن یک پایگاه و شعبه دیگر کسب و کار می باشد.طبیعی است سود داشتن دو یا چند شعبه از کسب و کار به مراتب سود و اعتبار بیشتری در مقایسه با یک شعبه برای ما خواهد داشت.داشتن وبسایتباکیفیت در رونق کسب و کار بسیار موثر است و در ادامه به فواید آن اشاره خواهیم کرد. به خاطر داشته باشیدهمانطور که سایت باکیفیت برای رونق کسب و کار تأثیر چشم گیری دارد،وبسایت ضعیف نمی تواند در این امر نقش مؤثریایفا کند.

شرکت "طراحی سایت دارکوب" به دلیل ارائه خدماتی متنوع و خلاقانه به مشتریان خود به عنوان یکی از موفق ترین شرکت هایاین حوزه شناخته شده است که تا کنون طراحی بیش از 3000 وبسایتباکیفیت را در کارنامه عملکرد خود به ثبت رسانده است.

داشتن وبسایت چه مزایا و تأثیری بر رونق کسب و کار دارد؟

هویت سازگار با نام تجاری

طراحان حرفه ای در مورد وبسایتی بزرگ فکر می کنند که مانند نقاشی بتواند با مخاطب خود ارتباط برقرار نماید. زیرا جلوه بصریطراحی ها برای برند و نام تجاری شما نقش زبانتان را ایفامی کند که از طریق آن میتوانید با هم افراد فرهیخته و هم با افرادی کم سواد ارتباط برقرار کنید.

دانستن این نکته نیزضروری است که وبسایت شما باید با لوگو، کارت ویزیت و حتی حساب های شبکه های اجتماعی‌تانیکپارچه باشد.زیرا نشانگر قدرت برند و کسب و کارتانخواهد بود و باعث می شود نام و نوع فعالیت شماراحت تر به خاطر سپرده شود.

اعتبار کسب و کار

بر اساس گزارشی در سال 2015،بیش از 84 درصد مشتریان و کاربران معتقد بودند که کسب و کارهای کوچک اما دارای وبسایت، برایمشتریان قابل اعتمادتر از شرکت های بزرگی هستند که در اینترنت حضور ندارند. همچنین طبق این آمار جالب است بدانید که 65 درصد مشتریان احساس اعتماد بیشتری به شرکت هاییداشتند که از ایمیل اختصاصی با نام برند خود استفاده می کردند.

کشف شدن و بازدیدبیشتر کسب و کار

تحقیقات نشان می دهد 9 نفر از هر 10نفری که در اینترنت در جست و جوی محصولات یا خدمات مورد نظرشان هستند، تمایل دارند از مجموعه هایی که در موقعیت محلی و جغرافیایی آن ها قرار گرفته اندخرید کنند. اما درک این مسئله بسیار سخت است که چرا هنوز بسیاری از شرکت ها با وجود این شانس بالا در فروش کالا و خدمات خود، رغبتی به ایجادوبسایتاز خود نشان نمی دهند. اما در مقابلاین عده،افرادی هستند که با توسعه وبسایت خود میزان فروش کالا و خدمات خود را با حمایت کاربران و مشتریانمحلی به طرز چشمگیری ارتقاء داده اند.

انعطاف پذیری

امروزه بهره گیری از تبلیغاتسنتی و چاپی در کسب و کار علاوه بر هزینهسنگین، تأثیر لازم در میزان فروش را ندارند زیرانیاز به تغییر و به‌روز شدن امری لازم در دنیایبازاریابی، تبلیغات و اطلاعت امروز محسوب میشود.ازاین رو، در وبسایت های شخصی می توان به راحتی و بدون پرداخت هزینه ای، اطلاعات تبلیغاتی و بازاریابی، سرویس ها و محصولات ارائه شده، ساعت های کاری و حتی هزینه ها را تغییر داد.

وجود سیستم های مدیریت محتوا مانند وُردپرس و جوملا،انعطاف پذیریکار در خصوص به روز کردن وبسایت ها را حتی از طریق موبایل، بسیار راحت کرده است.منعطف بودن اطلاعات شما دروبسایتسبب می شود مشتریانارتباط بیشتری با شما داشته باشند که همین عامل موجب رونق چشمگیرکسب و کارتان خواهد شد.

گسترش بازار

ممکن است کسب و کار شما از ارائه خدمات محلی شروع شده باشد و حالا تصمیم داشته باشید آن را گسترش دهید.بایدبدانیدافرادی که به گسترش فعالیتخود و کسب بازاریبزرگ‌تر علاقه مند هستند باید از منافع وبسایت ها استفاده کنند.

همان طور که ملاحظه میکنید، با داشتن وبسایتمی توان بدون در نظر گرفتن شرایطزمانی و مکانی اقدام به تولید و عرضه محصولات در سطح دنیا نمود و سود خود را نیزافزایش داد. صرف نظر از موقعیت جغرافیایی بازدیدکنندگان، به این موضوع نیزباید توجه داشت که امروزه مردم علاقه دارند با بازدید از وبسایتهای متنوع در کشورهای مختلف در جریان تازه ترین محصولات تولیدی و ارائه خدمات قرار گیرند.

عقب افتادن از رقبا

اگر شما وبسایت نداشته باشید اما در عوض بسیاریاز رقبای شما صاحب وبسایتباشند یعنیشما روز به روز در حال از دست دادن مشتریان خود هستید و این مسأله بسیار مهم است،چرا که از دست رفتن مشتریان و طرفداران، کسب و کار و نام تجاری شما را ضعیف تر خواهد کرد.

تبلیغات و بازاریابی

درج تبلیغات درGoogle Adword، Facebook حتی تلگرام و اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی ووبسایت که بتوان در آن تبلیغات و بازاریابی انجام داد این قدرت و اطمینان را به شما می دهد تا مشتریان هدفمند و بیشتری نسبت به بازاریابی سنتی و آفلاین به سمت کسب و کار شما سوق داده شوند؛که البته برای استفاده از تبلیغات و بازاریابی دیجیتال و آنلاین کسب و کار خود باید حداقل یک وبسایت داشته باشید.سئو و روش های دیگر تبلیغات آنلاین راه های بسیار خوبی برای شناخته شدن برند شما هستند،البته این گونه فعالیت ها، به ویژه در سئو باید به درستی انجام شود تا ازابتدایفعالیتشاهد مراحل پیشرفت خود باشید. زمانی که کاربر اینترنتی و مشتری به دنبال محصول یا خدماتی خاص در اینترنت می گردد، شما باید اولین سایت و شرکتی باشید که در نتایج جستجو به مشتریان نشان داده می شود.ضمن اینکه وجود صفحاتی مانند تماس با ما و درباره ما به راحتی این اجازه را می دهد که خودمان را به مردم معرفی کنیم و آنها با ما رابطه داشته باشند.برای داشتن سایت و رونق کسب و کار یکی از ملزوماتی که انجام دادن آن واجب می باشد بازاریابی اینترنتی و در صدر آنها سئواست.در ادامه به معرفی سئو و چرایی حضور آن در وبسایت ها می پردازیم.

سئو چیست؟

برای درک کامل سئو برای شما یک مثال میزنیم.یک مغازه را در نظر بگیرید که محصول خاصی را می فروشد.حتی این نکته هم در نظر داشته باشید که مغازه، محصولات باکیفیتی را ارائه می دهد و از نظر ظاهر و دکوراسیون هم شرایط مطلوبی دارد،اما در موقعیت مکانیخاصی قرار گرفته که خیلی در دید عابران این منطقه نیست و اکثر مشتریان آن با شناخت قبلی به آنجا مراجعه و خرید می کنند و تعداد عابرانی که این مغازه را می بینند و از آنجا خرید می کنند بسیار پایین است.

همین مغازه را در خیابان اصلی یک محل شلوغ و پر رفت و آمد در نظر بگیرید.عابرانی که از آنجا عبور می کنند، تقریبا همه آنها می توانند مغازه را ببینند و ویترین و محصولات مغازه،عابران و مشتریان بالقوه را به خود جذب میکند.این مغازه در اصطلاحپاخور بالایی دارد و مشتریان بیشتری وارد آن می شوند و طبیعتا فروش بیشتری در آن صورت می پذیرد.

کارکرد سئو در دنیای وب و اینترنت دقیقا مانند همین موضوع است.وبسایتی که روی سئو سایت خود کار می کند حکم همانمغازه ای را دارد که در خیابان اصلی قرار گرفته و از مزایای آن استفاده می کند.

سئو در واقع مجموعه ای از تکنیک ها طبق دستورالعمل های موتورهای جستجو مانند گوگل می باشند که برخی از آنها روی خود وبسایت و برخی دیگر از این تکنیکها خارج از سایت اجرا می شوند.سئوSEO کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization است.اجرای درست سئو برای سایت باعث می شود تا رتبه وبسایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو بهبود پیدا کند و اکثرا تلاش می شود تا سایت ها در صفحه اول گوگل قرار بگیرند.

سئو علاوه بر افزایش رتبه بندی در موتورهای جستجو مزایای دیگری مانند افزایش کیفیت وبسایت و رضایت بیشتر کاربران،سرعت بیشتر و کاوش راحت تر بازدیدکنندگان در سایت را در پی دارد.

چرا سئو اهمیت دارد؟

در بازارهای رقابتی امروز، سئو بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. موتورهای جستجو روزانه به میلیون ها کاربر در سطح جهان برای پاسخ به سوالات و مشکلات آنها خدمت رسانی می کند.اگر شما وبسایت، وبلاگ یا فروشگاه اینترنتی دارید، سئو به شما کمک خواهد کرد که خیلی از درخواست های روزانه به سمت شما سرازیر شوند.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو(سئو) حیاتی است چون:

  • طبق آمار حجم عظیمی از کاربران اینترنتی علاقه مندهستند تا روی 5 نتیجه اول نمایش داده شده در موتورهای جستجو کلیک کنند و وارد آن شوند، پس برای این که از این امتیاز و مزیت استفاده کنید و بازدیدکننده و مشتریان بیشتری را در سایت خود داشته باشید نیاز به موقعیت بالا و صفحه اول موتور جستجو دارید.
  • سئو جدا از بحث بهبود رتبه در موتورهای جستجو، اجرای درست و استاندارد آن باعث افزایش کارآیی سایت و رضایت کاربران سایت می شود.شرکت طراحی سایت دارکوب، با توجه به علم، تخصص و تجربه ای که در زمینه سئو دارد و به روز ماندن براساس آخرین دستورالعمل ها و الگوریتم های گوگل که به سرعت هم تغییر می کند، توانایی پیاده سازی سئو با کیفیت و اصولی را دارد و یکی از شرکت های سرآمد در این حوزه محسوب می شود.
  • سئو برای تبلیغات شبکه های اجتماعی هم مناسب است. مردمی که وبسایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می کنند، علاقه دارند شما را هم در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر، فیس بوک، اینستاگرام، گوگل پلاس و... دنبال کنند.سئو کمک خواهد کرد تا کسب و کارها حساب کاربری و کانال های خوب در شبکه اجتماعی داشته باشند.ضمن اینکه داشتن حساب کاربری در شبکه های اجتماعی امتیاز محسوب خواهد شد.
  • سئو می تواند شما را از رقیبانتان جلوتر نگه دارد.اگر دو وبسایت دو محصول یکسان ارائه دهند، بی شک وبسایتی بازدید، فروش و سود بیشتری خواهد داشت که وبسایت خود را برای موتورها جستجو بهینه کرده باشد.

سئو به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود.سئو داخل سایت (On-Page SEO) و سئو خارج سایت (Off-Page SEO).البته به سئو داخل سایت سئوی داخل صفحه و به سئو خارج سایت سئو خارج صفحه می گویند.

بهینه سازی داخل وبسایت تکنیک هایی است که هم باعث افزایش رتبه و هم کسب ترافیک بازدیدکنندگان مرتبط و علاقه مند به وبسایت می شود.این دسته بهینه سازی در محتوا و کدهای HTML انجام می شود؛در مقابل در بهینه سازی خارج صفحه بیشتر در بخش های پیونددهی به وبسایت های دیگر و کارهای دیگر خارج وبسایت توجه می شود.

عوامل سئو داخل سایت، توجه کامل به عناصر داخلی وبسایت دارد. منظور از محتوا که در بالا گفته شد شامل محتوای متنی، و محتوای بصری مانند ویدئو و عکس می باشد که باید کیفیت لازم را داشته باشند.در مقابل عوامل سئو خارج سایت به کیفیت لینک ها در سایت های دیگر که قرار می دهیم توجه دارد(منظور کیفیت و امتیاز وبسایت هایی است که در آن لینک های خود را قرار میدهیم)، یا فعالیت در شبکه های اجتماعی جزء فعالیت های سئو خارج صفحه می باشد. توجه به سئو خارج صفحه باعث می شود تا پیوند های زیادی به صفحات ما در وبسایت های دیگر وجود داشته باشد و این باعث می شود تا ورودی سایت ما بیشتر شود.قرارگیری پیوند صفحات در سایت های مرتبط تر با مطالب ما باعث می شود تا گوگل رتبه بهتری برای ما در نظر بگیرد.

رایج ترین تکنیکی که در On-Page SEO کاربرد دارد استفاده از کلمات و عبارات کلیدی می باشد که البته موتورهای جستجو هم برای این کلمات اهمیت زیادی قائل می باشند.استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با آنچه که کاربران جستجو می کنند باعث می شود تا ربات های موتورهای جستجو سایت هایی را که از این کلمات استفاده کرده اند را بیشتر ببیند و در نتایج خود در رتبه های بالا نمایش دهند.استفاده از کلمات کلیدی در داخل متون، نوشته زیر تصاویر، عناوین صفحات، تیترها، نام دامنه و... به کار گرفته می شود.استفاده از کلمات کلیدی درست و به تعداد مناسب برای سئو بسیار مناسب است.تعداد استفاده از کلمات کلیدی در وبسایت بسیار مهم است،چرا که اگر از تعداد زیادی استفاده شود، امکان اینکه موتورهای جستجو محتوا را هرزنامه تشخیص دهد زیاد است و سایت را جریمه خواهد کرد.

همچنین Off-Page SEO استفاده از کلمات کلیدی در خارج از وبسایت خودمان است. موتورهای جستجو از اشاره ها و لینکها، اسم کسب و کار،اسم برند و کلمات کلیدی شما که در دیگر وبسایت ها قرار دارد، استفاده می کنند تا رتبه شما را افزایش دهند.یکی دیگر از راه های خوب سئو خارج وبسایت،داشتن حساب کاربری در شبکه های اجتماعی ارزشمند که در بالاتر هم گفته شد نظیر لینکدین، گوگل پلاس، توئیتر و غیره می باشد که باعث می شود دیگران شما را دنبال کنند و پست های با ارزش شما را به اشتراک بگذارند که این اتفاق باعث بیشتر دیده شدن شما و رونق کسب و کار خواهد شد.اما باید به یاد داشته باشید همانطور که در سئو داخل وبسایت محتوای خود را براساس کلمات کلیدی تولید و به روز می کنید، باید در حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی هم براین اساس پست گذاری کنید.

زمانی می توانید به پیشرفت سایت خود امیدوار باشید که سه مطلب را رعایت کنید: اول اینکه صبور باشید و اجازه دهید سایت مرحله به مرحله پیشرفت کند؛دوم اینکه سایت را از طریق تکنیک های استاندارد و طبیعی سئو کنیم و سوم اینکه به هیچ وجه این کار را خودمان انجام ندهیم یا به دست افراد بی تجربه نسپاریم.

همانطور که متوجه شدید یکی از اجزای اصلی و مادر برای پیشرفت و رونق کسب و کار به کارگیری سئواست.اما برخی گمان می کنند که می توانند به راحتی این کار را خودشان انجام دهند یا با هزینه ای کمتر به دست موسسات یا افرادی بسپارند که تجربه کافی در این زمینه ندارند یا قصد استفاده از سئوهای کلاه سیاه(Black-hat SEO) را دارند که استفاده از آنها غیرقانونی می باشد.کسی که واقعا قصد دارد شرکت و کار خود را رونق ببخشد باید برخی از کارها را به متخصصان آن بسپارند.کسی که می خواهد مغازه خود را زیباسازی و بنایی کند باید از بنا یا مهندس معماری استفاده کند و طبیعتا نمی تواند خودش نقشه کشی کند و خودش هم دست به کار شود و کارهای عملی آنرا انجام دهد و در پایان، انتظار نتیجه ای خوب داشته باشد.

در ادامه خواهیم گفت که چرا نباید خود صاحبان وبسایت کارهای سئو را انجام دهند:

مهمتر از همه اینکه باید از خودمان بپرسیم چه چیزی بیش از زمان برایمان مهمتر است؟

دلیل اصلی اینکه خیلی از افراد این کار را به شرکت های معتبر این حوزه مانند شرکت طراحی سایت دارکوب می سپارند این است که فراگیری مفاهیم پایه سئو فوق العاده زمان‌براست.مراحل به کارگیری سئو معمولا بدین صورت است که:

-در ابتدا تکنیک های پایه را پیاده سازی می کنند تا فقط وبسایت در رتبه بندی موتورهای جستجو قرار بگیرد.

- پس از اینکه تکنیک های ساده و پایه اجرا شد نوبت به اجرای کارهای پیچیده ترمی رسد.

- کدهای سایت باید بررسی شوند و بایداز آنها مطمئن شد که با شرایط سئو سازگار است.

- استفاده از استراتژی های سئوی خارج سایت مانند به کارگیری و گسترش استفاده از پیوندهای ارزشمند سایت های دیگر در صفحات خودمان

- تحقیق گسترده و شناسایی دقیق کلمات کلیدی مرتبط با موضوعات و صفحات سایت

- استفاده از استراتژی های درست تولید محتوا و گسترش آن در آینده

- تجزیه و تحلیل رقبا و شناسایی بازار و درک اینکه برای بهبود سایتچه چیزهایی مهم است.

اینجادو سوال مطرح می شود؛اول اینکه شما اگر به کسب و کاری مشغول باشید،زمان این را دارید که تمامی اینکارها که تنها بخشی از سئو بود را انجام دهید؟

سوال دوم اینکه اصلا زمان کافیبراییادگیریاین کارها را دارید که بخواهید برای آموزش های آن هزینه مالی و زمانی کنید؟

اما باید بدانید سئو کاری نیست که پس از انجام، دیگر نیاز به آن نداشته باشید بلکه این کار، فعالیتی مستمر است.اینکه تصور کنید در ابتدا خودم زمان میگذارم و سایت را به رتبه بالا می رسانم و در هزینه ها صرفه جویی می کنم کاملا نگرش نادرستیاست.

مورد اصلی بعدی اینکه باید از خود بپرسید به جز زمان آیا ریسک پذیری بالایی دارید؟

زیرا اشتباهات هرچند کوچک در سئو می تواند نتایج بسیار بد و جریمه های سنگین و غیرقابل جبرانی برای وبسایت داشته باشدکه می تواند تمام زمان و هزینه های شما را به هیچ برساند و زحماتتان به هدر رود. اما زمانی که شرکت حرفه ای و متخصص این کار را برای شما انجام دهد،دیگر این مسائل پیش نخواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها