وحدت شادی آفرین در خندوانه

رامبد جوان دیشب در خندوانه نشان داد این برنامه به ظاهر طناز،توانسته دل های ایرانیان را با هر دین و مذهبی، به رسانه ملی گره بزند.
کد خبر: ۸۴۰۸۸۲
وحدت شادی آفرین در خندوانه

شبکه نسیم پس از چند شب که به خاطر مشارکت در تالمات مردم ایران، در پی حادثه غمبار "منا"، پخش خندوانه را متوقف کرده بود ، دیشب یکی دیگر از پرمعنی ترین برنامه های خود را روی آنتن برد.

این برنامه که پیش از وقوع فاجعه منا و شهادت صدها تن از حجاج بیت الله الحرام در استودیوی خندوانه ضبط شده بود، با هنرمندی کارگردانان و طراحان، به یک جُنگ مناسب برای این شب ها بدل شد . برنامه ای که همه با دیدن آن زبان به تحسین گشودند .

حضور خانواده شهدا از ادیان مختلف در برنامه، یاد روز های دفاع مقدس را در اذهان زنده کرد. روزهایی که دشمن را در شناخت این مردم عاجز می کرد. مردمی که فارغ از کیش و مذهب ، برای حمایت از "جمهوری اسلامی" جان می دادند.

اظهار افتخار همه این خانواده های غیر مسلمان به شهیدشان،که در راه میهن، به خیل شهیدان ایران اسلامی پیوسته، اشک شوق را در چشم می نشاند.

در طول برنامه دیشب احساس غرور و افتخار از گونه های رامبد جوان می تراوید. شاید کمتر دیده باشیم رامبد، میهمانان برنامه را اینگونه در آغوش بگیرد اما دیشب او بیشترین احساس را از خود بروز داد.

مطمئنا آن زمان که مادر آن شهید زرتشتی با نام "اهورا مزدا" زبان به سخن گشود، یا زمانی که برادر آن شهید مسیحی با افتخار و عشق از دیدار خانواده شهدای مسیحی با رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد می کرد، هر ایرانی آزاده ای به خود بالید که در کشورش همه و همه بدون درنظر گرفتن دین و مذهب و اقلیت، عاشق و آزاد در کنار هم به ایران سرافراز می اندیشند .

سرود جمعی"خلیج فارس"دیشب با لحنی دیگر در برنامه خندوانه همسرایی شد، برادران اهل تسنن در برنامه دیشب خندوانه، جراحت های شیمیایی به وسعت یک شهر را به آزادی ایران هدیه کردند، مادر آن شهید زرتشتی منافع حاصل از کتابش را به گروه روایت فتح تلویزیون هدیه کرد و خندوانه بیش از آنکه تلاش کند مردم را بخنداند ، احساس غرور را در دل مخاطبانش زنده کرد.

دیشب رامبد جوان نشان داد "خندوانه" اکنون به یکی از پخته ترین برنامه های رسانه ملی بدل شده و می توان از آن به عنوان یک عنصر وحدت آفرین در عین تلاش برای شادکام کردن مردم نام برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها