قربانیان اعمال تروریستی منافقین:

انگلستان به تروریسم مشروعیت داد

اعضای انجمن عدالت با اشاره به خارج شدن نام سازمان مجاهدین خلق(منافقین)از لیست گروه های تروریستی در انگلیس ، تاکید کردند؛ دولت انگلیس به تروریسم در جهان مشروعیت داد.
کد خبر: ۱۸۷۱۶۰


اعضای انجمن عدالت که قربانیان اعمال تروریستی منافقین در ایران هستند ، در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، دولت انگلیس را مسئول عواقب و اقدامات تروریستی گذشته و آینده منافقین معرفی کردند.

"علیرضا دستباز" یکی از فروشندگان مواد غذایی در منطقه خزانه بخارایی تهران که در سال 63 هدف سوء قصد تروریستی منافقین قرار گرفته و هر دو دستش تا ناحیه آرنج قطع شده با اشاره به نحوه عمل منافقین در خصوص ترورخود گفت: کسانیکه نام منافقین را از فهرست گروه های تروریستی خارج کردند ، چگونه در برابر وجدان خود پاسخگو خواهند بود؟

وی تصریح کرد: گروهک تروریستی منافقین بسیاری از مردم بی گناه ایران را در سطوح مختلف و با شیوه های گوناگون ترور کردند ومجامع جهانی در آن زمان سکوت کردند و اینک پس از گذشت چند سال دولت انگلیس برای استفاده ابزاری از آنان ، مجددا به دنبال حمایت از منافقین رفته است.

دستباز با طرح این سوال که " من به عنوان یک کاسب محل ، چه جرمی مرتکب شده بودم که آنان(منافقین) دستهای مرا قطع کردند؟" ، اظهار داشت: اگر گروههای تروریستی مردم انگلیس را ترور کنند و آنگاه یک کشور خارجی از آنان حمایت کند ، واکنش دولت و مردم انگلیس به این عمل چه خواهد بود؟

وی با اشاره به اینکه انگلیس با این عمل خود ، مسئولیت خون های ریخته شده مردم ایران را بر عهده گرفته است ، افزود: اگرچه منافقین در دوره کوتاهی به عنوان " تروریسم خوب " به دولت انگلیس خدمت می کنند ، اما بزودی این افراد برای دولت و مردم انگلیس نیز دردسرهای فراوانی ایجاد خواهند کرد.

زهرا سبحانی فرزند شهید جواد سبحانی که توسط گروهک تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در سال 1360 ترور و به شهادت رسیده است ، گفت : پدر من فروشنده لوازم خانگی بود و من در آن زمان جوان 17 ساله بودم که بعد از شهادت پدرم صدمات روحی و روانی فراوانی خوردم.

وی در پاسخ به این سوال که پدر شما به چه جرمی ترور شد ، خاطر نشان کرد: بر اساس بیانیه ای که منافقین پس از ترور پدرم منتشر کردند، جرم او را طرفداری از نظام جمهوری اسلامی عنوان کردند!

سبحانی با بیان اینکه ما تا کنون از اهداف پدرمان که حرکت در خط امام(ره) و رهبری بود ، دست برنداشته ایم ، اظهار داشت : از اینکه دولت انگلیس بانی عاملان ترور در ایران شده ، متاسفیم.

وی با اشاره به اقدام انگلیس برای خارج کردن نام منافقین از فهرست گروههای تروریستی ، افزود : ما هم می خواهیم که گروههای تروریستی از عملکرد گذشته خود تبری جسته و ازرهبرانشان جدا شوند ، ولی این سوال باقی است که اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق چگونه در ماهیت خود تغییر داده اند که دولت انگلیس آنان را از فهرست گروههای تروریستی خارج کرده است ؟!

این فرزند شهید یادآور شد: رهبر منافقین به تازگی مجددا مردم ایران را تهدید به عملیات نظامی کرده که این نشان می دهد آنان دست از مواضع خودشان برنداشته اند و هنوز معتقدند تروریسم تنها وبهترین گزینه می باشد.

وی با اشاره به اینکه وزیر خارجه انگلیس هم مدتی قبل اظهار نمود که گروهک تروریستی منافقین دست از اعمال گذشته خود برنداشته است ، گفت : دولت انگلیس با اقدام تازه خود نشان داد که از تروریسم برای اهداف خود سود می برد و اقدامات تروریستی که به نفع آنان باشد خوب و اقدامات تروریستی که منافع آنان را به خطر اندازد، بد می داند.

سبحانی در ادامه این سوال را مطرح کرد که "اگر القاعده هم دست از فعالیت های تروریستی خود بردارد ، بدون اینکه کوچک ترین تعهدی به این قول خود داشته باشد ، آیا دولت انگلیس آنان را از فهرست گروه های تروریستی خارج خواهد کرد؟" و اظهار داشت: گروههای مسلح در اروپا که بارها و رسما نیزاعلام کرده اند که منبعد عملیات تروریستی انجام نخواهند داد ، همچنان در لیست باقیمانده اند و نشان می دهد وجه قالب موضوع ، سیاسی است و نه یک اقدام بشردوستانه و ضدتروریستی.

وی با بیان اینکه در زمان ترور پدرم ، برادرم در حال مشق نوشتن در مغازه بود و سالها بعد در جبهه جنگ توسط صدام شهید شد ، تصریح کرد: اینک دولت انگلیس با پذیرش گروهک تروریستی منافقین که 20 سال تحت نظر صدام آموزش دیده اند ، نشان داد که در تداوم سلسله و حلقه زنجیره ای است که قدرت های استکباری از تروریسم در راستای اهداف خودشان استفاده می کنند و مسئول اقدامات گذشته و عواقب بعدی آنان هستند.

عصمت سپهری فرزند ابوالقاسم سپهری که خیاط خیابان اسکندریه جنوبی بود و در سال 1363 توسط منافقین شهید شد ، گفت : در زمان ترور پدرم ، من 16 ساله بودم و در سالهای گذشته تلاش کردم تا قدمی برای کشورم بردارم و از این رو انجمن عدالت را برای همکاری سایر خانواده های قربانی ترورهای منفقین تاسیس کردیم و اینک سخنگوی این انجمن هستم.

وی با اشاره به اهداف انجمن غیردولتی عدالت ، اظهار داشت :این انجمن تلاش می کند تا چهره تروریستی و خرابکارانه سازمان تروریستی مجاهدین خلق را به مردم ایران و جهان نشان دهند.

سپهری با اشاره به اینکه منافقین تاکنون بیش از 12 هزار نفر از مردم ایران را ترور کرده اند اشاره داشت ، هیچکس با تروریسم موافق نیست مگر فرصت طلبان جنگ طلب .

این فرزند شهید گفت : در زمانیکه نام گروهک تروریستی منافقین در فهرست گروههای تروریستی قرار گرفت به عنوان عامل بازدارنده ای برای اقدامات جنایی آنان بود .

وی با اشاره به اینکه استراتژی سازمان تروریستی مجاهدین خلق در سلاح و عمل تروریستی خلاصه می شود ، تاکید کرد: منافقین هرگز مشی مسلحانه را کنار نخواهند گذاشت ، تروریسم و توسل به خشونت جزو اصول ایدئولوژیک آنهاست.
سپهری اظهار داشت : آمریکا به ظاهر سلاح آنان را گرفت و منافقین را "فریزی" کرد تا بعد از دوران صدام از آنها به عنوان اهرم فشار و در زمان مناسب علیه ایران استفاده کند ولی ملت ایران هوشیار است و واکنش مناسب را از خود نشان خواهد داد.

این قربانی ترور افزود: از دولت انگلیس که داعیه حقوق بشر دارد ، انتظار نداشتیم نام منافقین را از فهرست گروههای تروریستی خارج کند.

وی خاطر نشان کرد: انگلیس با خارج کردن نام منافقین از فهرست گروههای تروریستی قلب مردم ایران را جریجه دار کرد و ملت ایران این تصمیم به غایت سیاسی را فراموش نخواهند کرد و دولت این کشور را در خون ریخته شده پدران و برادرانشان دخیل می دانند.

سپهری با هشدار به انگلیس در خصوص عدم تغییر هویت منافقین در سالهای اخیر گفت: سازمان تروریستی مجاهدین خلق تاکنون اسلحه را از آرم خود حذف نکرده ، به صورت رسمی و علنی هم اعتراف به کنارگذاشتن جنگ مسلحانه نکرده و ظرفیت نظامی خود را حفظ کرده است ، بنابراین در صورتیکه اسلحه به آنان بازگردد دوباره اقدامات تروریستی خود را آغاز خواهند کرد.

وی با خطرناک توصیف کردن گروهک تروریستی برای کشورهای اروپایی ، اظهار داشت: شاخصه اصلی و برجسته منافقین ، روحیه فرصت طلبی آنها است فلذا به شدت غیرقابل پیش بینی هستند و چرخشهای ناگهانی آنها می تواند خطرساز باشد .

وی متذکر شد: در زمانیکه فرانسه "مریم رجوی" و تعدادی از منافقین را دستگیر کرد ، سران این گروهک تروریستی تعدادی از اعضای خود را تشویق کردند تا اقدام به خودسوزی کنند، تا احساسات مردم جریحه دار شود و به دولتهای اروپایی فشار وارد شود و خطرناک بودن خود را با این عملیات شبه تروریستی ثابت کنند.

حسن سپهری فرزند دیگر شهید ابوالقاسم سپهری هم گفت: منافقین اعلام کردند که از سال 2001 در ایران اقدام تروریستی انجام نداده اند ، ولی حاضر نیستند رسما و علنی بگویند ، منافقین دارای ماهیتی تروریستی هستند و عقل حکم می کند که آنها را با تمرکز روی ماهیتشان مورد بررسی قرار داد.

سپهری تاکید کرد: منافقین باید در دادگاههای بین المللی مجازات شده و از ملت ایران بواسطه همکاری با رژیم ضدایرانی صدام و شرکت در جنایات مشترکی که با حزب بعث علیه مردم ایران و عراق داشته اند ؛ از هر دو ملت ایران و عراق عذرخواهی کنند.

ایرج مرادی فرزند شهید حاج ابراهیم مرادی که به شغل آهنگری مشغول بود و 19 خرداد سال 63 ساعت 8 صبح توسط سازمان تروریستی مجاهدین خلق ترور شد، اظهار داشت: پدرم در کنار شغل خود فعالیت های اجتماعی و خیریه ای انجام می داد و مثل تمامی ایرانیان به رزمندگان برای دفع تجاوز به خاک ایران کمک می نمود تا وفاداری خود به اسلام و ایران را اثبات نماید .
 
وی نیز اقدام دولت انگلیس برای خارج کردن نام منافقین از فهرست گروههای تروریستی را اقدامی سیاسی ارزیابی کرد و گفت: به اعتقاد من این اقدام لندن خارج از تصمیم گیران دولت انگلیس بود و در پشت آن لابی صهیونیستی قرار داشت.

مرادی با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس که گفته بود گروهک تروریستی منافقین تاکنون مشی مسلحانه خود را کنار نگذاشته است، اظهار داشت: تاکنون آرم، رهبر، اسلحه، حیات پادگانی این گروهک تروریستی کنار گذاشته نشده و همچنان مشغول رژه های نظامی هستند ؛ آنها برا ی بالفعل کردن ظرفیت نظامی خود به دولتی نیاز دارند که عین دولت صدام برایشان عمل نماید و در حال حاضر رژیم اشغالگر اسرائیل همین نقش را در لباس انگلستان برای منافقین ایفاء می کند .

این عضو انجمن عدالت در ادامه تاکید کرد: دولت انگلیس سابقه سیاه خود، در افکار عمومی ایران را بار دیگر زنده کرد.
وی با اشاره به اینکه "براون" نخست وزیر انگلیس نقش "صدام" رییس جمهور مخلوع عراق را بازی می کند، اظهار داشت: از نظر انجمن عدالت ، در قضیه خارج کردن نام منافقین از لیست سازمانهای تروریستی ، ردپای رژیم صهیونیستی وجود دارد.

این قربانی تروریسم با بیان اینکه پشت ماجرای تصمیم گیری برای منافقین در انگلیس، حفظ اسراییل است ، خاطر نشان کرد گرداننده اصلی این پروژه ، "لرد کرُبت" نماینده پارلمان انگلیس است که در آن کشور بعنوان "لرد ترور"شناخته می شود.
 
مرادی در خصوص خروج نام منافقین از گروههای تروریستی در انگلیس توضیح داد که دو نوع نگاه در این خصوص وجود دارد، نگاه اول این است که منافقین دیگر کار تروریستی انجام نخواهند داد و بر این اساس اسم آنها از فهرست تروریست ها خارج شده که با توجه به اظهارات وزیر خارجه انگلیس که آنان رسما کار تروریستی را کنار نگذاشته اند این ابهام در دستگاه دولتی انگلیس همچنان وجود دارد ولی باید به ما هم بگویند که چگونه قانع شدند و از لحاظ محتوا همانند آرم ، رهبر ، شعار محوری همانند جنگ مسلحانه و فرم نظامی نیز تغییراتی در آنها صورت نگرفته است ولی اگر انگلیسی ها نسبت به کنار گذاشتن این عوامل قانع شدند ، به ما هم بگویند تا قانع شویم.

مرادی در ادامه اظهار داشت: در نگاه دوم ، تصمیم انگلیس یک تصمیم کاملا سیاسی است و آنان مترصد هستند از اعضای این گروهک استفاده ابزاری نمایند .

عضو انجمن عدالت خاطرنشان کرد: ملت ایران بر این باور است که انگلستان، مجاهدین خلق را تروریسم می خواهد و اگر روزی آنها هم بگویند که می خواهیم اسلحه را کنار بگذاریم ، اسراییل و انگلیس می گویند که نباید سلاح را کنار بگذارید و تا زمانیکه تروریست هستید به درد قدرت های غربی می خورید ولاغیر.

مرادی با اشاره به اینکه منافقین بعد از سقوط صدام ، پدرخوانده معنوی خود را از دست داده اند ودر پنج سال گذشته به دنبال صدام در غرب می باشند ، پیش بینی کرد که اعضای این گروهک تروریستی با حمایت انگلیس به ماموریت های جدید تروریستی وارد خواهند شد.

مرادی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان ملل متحد و فرانسه به عنوان رییس ادواری اتحادیه اروپا باید نسبت به این مساله حساس شده و از بازتولید تروریست در سطح جهان جلوگیری و از مشروعیت بخشیدن به آن جلوگیری کنند.
در پایان این دیدار ، سخنگوی انجمن عدالت نامه ای از خانم الهامی که براثر خمپاره اندازی منافقین یک پای خود را از دست داده است ، ارائه داد .

متن نامه به این شرح است.
"تروریسم دولتی
به بهانه حمایت انگلستان از تروریستها
منافقین دارای ظرفیت تروریستی هستند که این پتانسیل در پرتو عامل خارجی بروز و ظهور پیدا می کند، بی جهت نیست که طی دو دهه، منافقین با حمایت های مستقیم رژیم صدام به شهرهای ایران گسیل شده و خمپاره رها کردند.
با سقوط پدرخوانده منافقین، این انتظار می رفت که عرصه بر آنها تنگ شود ولی نجات دهنده ای از راه رسید و در بده بستانهای معمول حاضر شد تا منافقین را برای مصارف بعدی؛ فریزری نماید! منجمد کردن نیروها در اشرف و لاس زدن سیاسی اطلاعاتی با فرماندهان منافقین در اروپا، پنج سال طول کشید.
پنج سال کافی بود تا ضمانت لازم برای وارد نمودن مجدد منافقین به فاز سوم که در واقع تکرار همان فاز نظامی منافقین بود؛ حاصل گردد.
این بار دولت انگلستان نقش دولت صدام حسین را برای منافقین ایفاء نموده و با پیش پرداختی گزاف و به قیمتی برابر از خروج از لیست تروریستی به آنها وام داده و صد البته اصل و سود این وام را قرار است که خونهایی که ریخته می شود؛ طلب نمایند.
از این تاریخ به بعد، دولت انگلستان مسئول مستقیم ترورهایی است که سربازان آموزش دیده صدام انجام می دهند و حافظه تاریخی مردم ایران؛ هرگز این اهانت را فراموش نخواهند کرد که دولت انگلستان به عنوان دومین حامی دولتی منافقین، پس از دولت توتالیتر صدام محسوب شده و با فرو بردن انگشت در خون مردم ایران، تلاش دارند سنگ را بسته و سگ را رها نمایند؛ آیا تروریسم دولتی را جور دیگری باید شناخت؟!
مرضیه الهامی
معلم -47 ساله، که براثر تهاجم تروریستی منافقین و براثر خمپاره اندازی آنها یک پایش قطع شده است ."
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها