تقدیر رئیس مجلس از خسرو بابا‌خانی

«ویولن‌زن روی پل» نمونه روشنی از توجه به نقش مردم در حل معضلات اجتماعی است

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال لوح تقدیر از تلاش خسرو باباخانی برای نگارش رمان اجتماعی «ویولن‌زن روی پل» قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۵۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، قالیباف در این لوح سپاس آورده است:
«ایران عزیز به‌ویژه در دوران پس از اسلام عهد پرورش، شکوفایی، ذوق‌ورزی و جلوه‌گری متفکران و نویسندگان و دبیرانی بوده است که با اندیشه و هنر پنجه در پنجه سختی‌های دوران انداخته‌اند و گره‌های ناگشودنی به دندان زور را با سرانگشت تدبیر گشوده‌اند و مشعل دانایی و شکوه پیوستگی را با گوهر جان خویش روشن نگاه داشته‌اند.»

وی خطاب به باباخانی افزوده است: «‌جناب‌عالی نیز به‌عنوان یکی از چهره‌های درخشان و اثرگذار در عرصه داستان‌نویسی با تالیف آثار ارزشمند باعث رشد و درخشش این حوزه شده‌اند.»

«ویولن‌زن روی پل» نمونه روشنی از توجه به نقش مردم در حل معضلات اجتماعی است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرده است: «‌اثر فاخر و ارزشمند ویولن‌زن روی پل که حاصل تلاش ایثارگرانه شما در روایت سفری از ظلمت به نور است به لطف خداوند و نیت خیر شما برکت تاثیر و اقبال عام یافته است. آنچه روایت کرده‌اید نمونه روشنی از توجه به ظرفیت‌ها و نقش‌آفرینی مردم در حل معضلات حوزه آسیب‌های اجتماعی است که بارها بر آن نکته تاکید داشته‌ام و باور دارم با مشارکت و حضور مردم می‌توان در جهت پیگیری و حل بسیاری از مشکلات چاره‌اندیشی کرد.»

قالیباف در پایان این پیام اظهار امیدواری کرده که این کتاب و سایر دستاوردهای قلم هنرمند و نیت خیر باباخانی موجب بهره‌مندی آینده‌سازان و نسل جوان این مرز و بوم و چراغ راهی در مسیر طوفان‌زدگان هجوم‌ها و سختی‌ها باشد.

کتاب «ویولن‌زن روی پل» نوشته خسروباباخانی قصه سفر از ظلمت به نور یعنی داستان ترک اعتیاد یک نفر است که در مدت کوتاهی با استقبال عمومی روبه‌رو شد و در همان زمستان 1400 و در گرماگرم نشر به چاپ دوم رسید.

نشست نقدوبررسی این اثر با حضور خسرو باباخانی، نویسنده اثر و رضا امیرخانی و محمدرضا جوان آراسته در مشهد در حال برگزاری است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها