محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال لوح تقدیر از تلاش خسرو باباخانی برای نگارش رمان اجتماعی «ویولن‌زن روی پل» قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۵۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، قالیباف در این لوح سپاس آورده است:
«ایران عزیز به‌ویژه در دوران پس از اسلام عهد پرورش، شکوفایی، ذوق‌ورزی و جلوه‌گری متفکران و نویسندگان و دبیرانی بوده است که با اندیشه و هنر پنجه در پنجه سختی‌های دوران انداخته‌اند و گره‌های ناگشودنی به دندان زور را با سرانگشت تدبیر گشوده‌اند و مشعل دانایی و شکوه پیوستگی را با گوهر جان خویش روشن نگاه داشته‌اند.»

وی خطاب به باباخانی افزوده است: «‌جناب‌عالی نیز به‌عنوان یکی از چهره‌های درخشان و اثرگذار در عرصه داستان‌نویسی با تالیف آثار ارزشمند باعث رشد و درخشش این حوزه شده‌اند.»

«ویولن‌زن روی پل» نمونه روشنی از توجه به نقش مردم در حل معضلات اجتماعی است

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرده است: «‌اثر فاخر و ارزشمند ویولن‌زن روی پل که حاصل تلاش ایثارگرانه شما در روایت سفری از ظلمت به نور است به لطف خداوند و نیت خیر شما برکت تاثیر و اقبال عام یافته است. آنچه روایت کرده‌اید نمونه روشنی از توجه به ظرفیت‌ها و نقش‌آفرینی مردم در حل معضلات حوزه آسیب‌های اجتماعی است که بارها بر آن نکته تاکید داشته‌ام و باور دارم با مشارکت و حضور مردم می‌توان در جهت پیگیری و حل بسیاری از مشکلات چاره‌اندیشی کرد.»

قالیباف در پایان این پیام اظهار امیدواری کرده که این کتاب و سایر دستاوردهای قلم هنرمند و نیت خیر باباخانی موجب بهره‌مندی آینده‌سازان و نسل جوان این مرز و بوم و چراغ راهی در مسیر طوفان‌زدگان هجوم‌ها و سختی‌ها باشد.

کتاب «ویولن‌زن روی پل» نوشته خسروباباخانی قصه سفر از ظلمت به نور یعنی داستان ترک اعتیاد یک نفر است که در مدت کوتاهی با استقبال عمومی روبه‌رو شد و در همان زمستان 1400 و در گرماگرم نشر به چاپ دوم رسید.

نشست نقدوبررسی این اثر با حضور خسرو باباخانی، نویسنده اثر و رضا امیرخانی و محمدرضا جوان آراسته در مشهد در حال برگزاری است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها