در این مطلب به طور خلاصه با سئوی سایت آشنا شده ، و سپس روش های تقویت سئوی سایت را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۳۶۶۴۷۶

 

لینک بگیر دات کام

 

سئوی سایت چیست؟


سئوی سایت یک اصطلاح رایج در صنعت دیجیتال مارکتینگ است که مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را تعریف می‌کند تا به وب‌سایت شما کمک کند تا برای مهم‌ترین کلمات کلیدی شما رتبه‌بندی ارگانیک داشته باشید.

 کمپین های سئو معمولا سرمایه گذاری های بلندمدتی هستند که منجر به ترافیک "رایگان" واجد شرایط می شوند. هنگامی که ما این ترافیک را رایگان یا بدون پرداخت می‌نامیم، منظور ما این است که اگر شخصی وب‌سایت شما را به صورت ارگانیک مشاهده کند و روی آن کلیک کند، برای این کار هیچ پرداختی از طرف شما لازم نیست. با این حال، اگر یک آژانس سئو با خدمات کامل استخدام می‌کنید، مطمئناً می‌توانید انتظار داشته باشید که مقداری برای این کار سرمایه‌گذاری کنید تا شما را به این رتبه در گوگل برسانند.
 


انواع سئوی سایت

 

می توان به طور کلی سئو را به دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی تقسیم بندی کرد. سئوی خارجی یا «سئوی خارج از صفحه» به تمام فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که شما و دیگران از سایت خود برای بالا بردن رتبه یک صفحه در موتورهای جستجو انجام می‌دهید. سئوی داخلی (بهینه سازی موتورهای جستجو درون صفحه) در داخل سایت اتفاق می افتد، در حالی که سئوی خارجی خارج از سایت اتفاق می افتد. در ادامه روشهای تقویت سئو را در این دو بخش توضیح می دهیم، پس با لینک بگیر دات کام همراه باشید.
 

لینک بگیر دات کام


روشهای تقویت سئوی خارجی

 

عوامل مختلفی بر رتبه سئوی خارجی شما تأثیر می گذارد. در حالی که هرکدام با استراتژی‌های متفاوتی مقابله می‌کنند، هدف کلی ایجاد اعتماد و شهرت وب‌سایت شما از بیرون را دارند.

·         لینک های ورودی (بکلینک)

·         بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

·         وبلاگ نویسی مهمان و پست مهمان

·         نام تجاری نامرتبط

·         اینفلوئنسر مارکتینگ
 
بدون شک بزرگترین فاکتور سئوی خارجی، تعداد و کیفیت بک لینک ها به وب سایت شما است. چند نمونه از روش هایی که می توانید به وب سایت خود بکلینک ایجاد کنید عبارتند از:

1.      ایجاد محتوای عالی که مردم می خواهند به آن لینک دهند زیرا ارزشمند است.

2.      رسانه های اجتماعی محتوای شما را به اشتراک می گذارند که در نهایت لینک ایجاد می کنند.

3.      ایمیل‌هایی را به افراد تأثیرگذار در صنعت خود ارسال کنید که در نهایت به شما لینک می‌دهند.

4.      وبلاگ نویسی مهمان در سایت های مرتبط با شما. این پست های مهمان لینک هایی به سایت شما خواهند داشت.

5.      و آسان ترین روش سئوی خارجی خرید بک لینک از سایتهای معتبر است. فقط باید در این روش دقت داشته باشید که در صورت خرید بکلینک ، آنها را تمدید کنید که منجر به حذف نشود و اعتبار سایت شما افت نکند. مطمئن باشید هیچ سایت ایرانی به شما بک لینک رایگان نمی دهد. البته این قانون کلی نیست ، ولی از لحاظ منطقی نمی توانید بک لینک رایگان بگیرید و باید بجای آن بک لینک ارزان پیدا کنید. بهتر است اگر سایت شما در حوزه تخصصی خاصی فعالیت می کند، از بکلینک تخصصی بهره ببرید، یعنی در سایتهایی که از لحاظ موضوعی به سایت شما نزدیک تر هستند بکلینک بگیرید، و یا حداقل بجای گرفتن بکلینک از سایتهای خارجی نامرتبط ، بکلینک از سایتهای ایرانی بگیرید. لینک بگیر دات کام در این زمینه با داشتن بیش از 250 سایت ایرانی فعال و معتبر به شما کمک می کند.
 
 


روشهای تقویت سئوی داخلی

 

لینک سازی داخلی: در اینجا چهار دلیل کلیدی وجود دارد که چرا لینک سازی داخلی برای سئوی شما مهم است:
 

1. لینکهای داخلی به گوگل کمک می کند تا ساختار وب سایت شما را درک کند.

2. لینکهای داخلی به گوگل و کاربران کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

3. لینک داخلی به کاربران کمک می کند تا در سایت شما حرکت کنند.

4. لینک های داخلی به گسترش لینک JUICE و اقتدار کمک می کند.

 
برچسب های عنوان و توضیحات متا: متا تگ ها یکی از مهم ترین فاکتورهای سئوی صفحه هستند.
 
داده های ساخت یافته: داده های ساخت یافته به سئوی صفحه کمک می کند. داده های ساختاریافته به گوگل کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کند، بنابراین باید بخش مهمی از ممیزی SEO در صفحه شما باشد.
 
هدرها: استفاده از هدرهای متعدد (تگ H1، H2، H3 و غیره) در صفحات شما از چندین جهت به سئو کمک می کند.
 
نوشتن متن مفید و خواندنی: اگرچه خوانایی یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نیست، اما همچنان باید بخشی از فرآیند سئوی داخلی شما باشد.
 
بهینه سازی تصویر: تصاویر نیز باید برای سئو بهینه شوند. با دادن نام فایل های توصیفی با کلماتی که با خط فاصله از هم جدا شده اند، شروع کنید. در مرحله بعد، اندازه فایل را بهینه کنید تا در عین حفظ کیفیت تصویر، سریع بارگذاری شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها