jamejamonline
چهارمحال و بختیاری عمومی کد خبر: ۱۳۱۸۹۹۹   ۱۳ خرداد ۱۴۰۰  |  ۰۱:۳۹

استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد تنظیم بازار استان عنوان کرد

به‌ هیچ عنوان اجازه داده نمی شود شبکه توزیع کالا دچار مشکل شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نباید به‌ هیچ عنوان اجازه داد شبکه توزیع کالا دچار مشکل شود، گفت: برای حل مشکل کمبود مرغ در بازار استان ورود مرغ برای جبران کمبود در این حوزه آزاد شود.

به گزارش جام جم آنلاین-چهار محال و بختیاری،اقبال عباسی ظهر امروز چهارشنبه 12 خرداد در ستاد تنظیم بازار استان با انتقاد شدید از نبود برنامه برای عرضه و تولید مرغ در استان، اظهار داشت: نخستین اقدام برای ساماندهی بازار تدوین برنامه عملیاتی است.

قطعا در مدیریت بازار مرغ ضعف هائی وجود دارد

عباسی افزود: باید بپذیریم که در مدیریت بازار مرغ ضعف‌هایی وجود داشته و مهمترین راهکار برای رفع آن برنامه‌ریزی هدفمند است.

وی در خصوص راه‌اندازی سامانه رهتاب در استان نیز گفت: اگر چه سامانه قابل قبولی است اما در وهله اول باید تلاش کرد تا مرغ به وفور در استان عرضه شود تا سامانه نیز کارایی لازم را داشته باشد.

باید برای کنترل بازار مرغ نظارت از کشتارگاه و تا فروشگاه لحاظ شود

استاندار چهارمحال و بختیاری تشدید نظارت‌ها از مرغداری تا کشتارگاه و فروشگاه را خواستار شد و اظهار داشت: اگر این فرآیند به درستی کنترل شود با مشکلی مواجه نمی‌شویم.

عباسی با ورود مرغ سبز به استان نیز موافقت کرد و گفت: می‌توان بخشی از نیاز بازار را از طریق ورود مرغ به استان تامین کرد اما میزان آن باید به طور دقیق مشخص شود.

گفتنی است؛ تشدید نظارت بر توزیع و عرضه مرغ در بازار، ورود مرغ سبز به فروشگاه‌ها، فعال شدن سامانه رهتاب و جلوگیری از خروج این ماده غذایی از استان از مهمترین راهکارهای ارائه شده در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری برای جبران کمبود مرغ در استان بود.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

سرویس چهارمحال و بختیاری - یادداشت

بیشتر
آیین پر هزینه تودیع و معارفه را حذف و منسوخ نموده

آیین پر هزینه تودیع و معارفه را حذف و منسوخ نموده

آئین تودیع و معارفه مراسمی پر هزینه و پر حاشیه است خصوصا در ایام واگیری ویروس کرونا که جا دارد دولتمردان و مسئولان عالی دولت سیزدهم با منسوخ نمودن این سنت، اقدامی انقلابی و خداپسندانه را در ابتداء دولت جدید حاکم و فراگیر نمایند.

نیازمندی ها