یواشکی روزنامه ها

داعش طرف اسرائیل را گرفت

یواشکی روزنامه ها

حمل بمب با الاغ

شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید «کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۹۳۸۲۶
حمل بمب با الاغ

مجوز 200 هزار دلاری دولت به فرجی دانا

روزنامه خراسان نوشت:بر اساس مجوز روزهای اخیر هیئت وزیران به فرجی دانا، وزارت علوم، با استناد به اصل 138 قانون اساسی مجاز است براساس تفاهم نامه منعقد شده با اتحادیه همکاری های منطقه ای کشورهای حاشیه اقیانوس هند، نسبت به میزبانی مرکز منطقه ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه یاد شده اقدام و سالیانه معادل ریالی مبلغ 200 هزار دلار از محل اعتبارات مصوب ، به عنوان کمک به مرکز مذکور پرداخت کند.

دستور فوری یک وزیر برای کشف مدیران بازنشسته

خراسان آورده است:بر اساس ابلاغیه یک وزیر اقتصادی به مدیران این وزارتخانه که با قید فوریت برای تمامی دستگاههای زیرمجموعه این وزارتخانه ارسال شده است، از همه بخش ها خواسته شده نسبت به ارسال مشخصات کلیه کارمندانی که از ابتدای فعالیت دولت دهم تا کنون بازنشسته شده اند و سطح مدیریتی آنها شامل معاون وزیر، مدیرکل، معاون مدیرکل، مدیر، رییس اداره، رییس بخش و رییس گروه است، اقدام و آن را به دفتر وی ارسال کنند.

پس آن 15 هزار یادگاری چه بود؟!

روزنامه کیهان نوشت:وزیر راه دولت اصلاحات مدعی شد ما میانگین مدت اجرای پروژه‌های کوچک را به 12/5 سال رسانده بودیم اما در دولت احمدی‌نژاد به 15سال افزایش پیدا کرد.

احمد خرم در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد گفت: میانگین مدت اجرای پروژه‌های کوچک، در انتهای دولت آقای هاشمی و سه سال اول دولت آقای خاتمی به 12/5 سال رسید. در دولت آقای خاتمی تدابیری اندیشیده شد که پروژه جدیدی شروع نشود و تخصیص‌های عمرانی پایین نیاید که در انتهای دولت ایشان به 9 سال کاهش پیدا کرد ولی در دولت دوم آقای احمدی‌نژاد به 15 سال افزایش پیدا کرد. این آمار عمق فاجعه را نشان می‌دهد.

خرم به دلایل کاملا روشن نمی‌گوید که دولت‌های سازندگی و اصلاحات مجموعا 15هزار پروژه عمرانی نیمه‌تمام را برای دولت پس از خود به یادگار گذاشتند و اگر این دولت فقط می‌خواست همین پروژه‌ها را به سرانجام برساند، فرصت و سرمایه کم می‌آورد. برخی از این پروژه‌ها 3، 5 و یا حتی 10 سال به تأخیر افتاده بود، هر چند که مقامات دولت‌های سازندگی و اصلاحات بهره‌برداری‌های تبلیغاتی لازم را درباره آن پروژه‌ها انجام داده بودند.

اتفاقا برخلاف ادعای احمد خرم، روند اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پس از دولت اصلاحات سرعت گرفت و این ادعا که مدت اجرای پروژه‌ها از 12/5 سال به 15 سال رسید خلاف واقع است. در این میان اگر هم در دو سه سال آخر دولت احمدی‌نژاد به اعتبار عملکرد حلقه انحرافی برخی اولویت‌ها گم شد، در حقیقت نوعی دنباله‌روی از افراطیون کارگزاران و سازندگی بود.

این نکته نیز گفتنی است که در همان دوره اصلاحات (10-12 سال پیش) پول گل و شیرینی افتتاح فرودگاه امام‌خمینی توسط زیردستان آقای خرم (عضو حزب مشارکت) 2میلیارد تومان شد و با اعتراض رسانه‌ها مواجه گردید.

اول مجلس را فتح کنیم بعد اگر شد به جاده خاکی بزنیم!

کیهان آورده:وزیر کشور افراطیون در دوره اصلاحات، دامن‌ زدن دوباره به تقابل با نظام را به ضرر اصلاح‌طلبان دانست.

به گزارش جهان‌نیوز، عبدالله نوری اخیرا گفته است: باید قبول کنیم که جاهایی به جاده خاکی زدیم و تندروی کردیم. الان هم نباید به تقابل با نظام دامن بزنیم، به صلاح نیست و خود ما ضرر می‌کنیم.

وی افزود: باید سکوت کرد و پشت پرده فعالیت و لابی کرد و بیشترین تمرکز باید برای تصاحب مجلس باشد و فردا که این فرصت از دست برود، تأسف خواهیم خورد. باید اختلافات را کنار بگذاریم و از گذشته عبرت بگیریم.

این گزارش همچنین حاکی است تعدادی از اصلاح‌طلبان نامه‌ای خطاب به ناطق نوری نوشته‌اند با این مضمون که در انتخابات آینده مجلس شرکت کند. اصلاح‌طلبان ضمن دلجویی از ناطق نوری به خاطر برخی مواضع گذشته طیف اصلاحات مدعی شده‌اند، حالا وقت کناره‌گیری نیست و حتی اگر ناطق نمی‌خواهد نامزد شود، به عنوان میدان‌دار وارد شود چرا که وضعیت حساس است و ناطق باید افراد معتدل اصولگرا را جذب کند.

هارت و هورت بکنید اما خودتان باور نکنید

کیهان نوشت:یک عضو گروهک ملی-مذهبی به اصلاح‌طلبان هشدار داد اشتباه بدمستی‌های دوره اصلاحات مبنی بر دایمی بودن پیروزی و بازگشت‌ناپذیری شرایط را تکرار نکنند.

«نصراله-ل» در فیس‌بوک نوشت: سعید حجاریان» و «صادق زیباکلام» در اظهارنظراتی مستقل، بیان داشته‌اند که بازگشت به دوران «احمدی‌نژاد» غیر ممکن است. این نشان از تکرار خطای تحلیل در اصلاح‌طلبان است. اصلاح‌طلبان پیش از این بارها دچار خطای تحلیل‌هایی از این دست شده‌اند. یک‌بار زمانی بود که اصلاح‌طلبان، هم در انتخابات ریاست‌جمهوری 76 و مجلس ششم موفق شده بودند. در این زمان نتیجه تحلیلشان این بود که راست (به طور عام) دیگر نمی‌تواند کمر راست کند و رقیب اصلی ما در انتخاباتهای بعدی «ملی-مذهبی»‌ها هستند و از هم‌اکنون باید خود را آماده کنیم که رقابتی سخت با ملی-مذهبی‌ها خواهیم داشت. راست نه تنها کمر راست کرد که بدترین گرایش آن قدرت را به دست گرفت و از دل آن احمدی‌نژاد بیرون آمد.

وی می‌افزاید: خطای دیگر اصلاح‌طلبان نسبت به «هاشمی رفسنجانی» بود. روزی چند تن از اصلاح‌طلبان آمدند دیدن مهندس سحابی که ما می‌خواهیم ویژه‌نامه‌ای در نقد هاشمی رفسنجانی (یا چیزی شبیه به این، خلاصه هدف نقد هاشمی رفسنجانی بود) منتشر کنیم و شما هم انتقاداتی که دارید را بگویید. (نقل به مضمون) مهندس سحابی مخالفت کرد و گفت نسبت هاشمی رفسنجانی با اصلاح‌طلبان، مثل نسبت اصلاح‌طلبان با ما (ملی-مذهبی‌ها)ست.

کوبیدن و تخریب هاشمی رفسنجانی موجب ضعف وی و به ضرر اصلاح‌طلبان و اصلاح‌طلبی تمام می‌شود. آن‌چنان که ضعف اصلاح‌طلبان در موازنه قوای سیاسی، به ضرر دگراندیشان و نیروهای سیاسی بیرون نظام مثل ملی-مذهبی‌ها تمام می‌شود. شما نباید هاشمی را بکوبید. اگر هم قرار است که نقدی به هاشمی بشود، باید شما این کار را نکنید و اجازه دهید، نیروهای بیرون نظام این کار را انجام دهند. اصلاح‌طلبان نه تنها گوش نکردند که «عالیجناب سرخ‌پوش» و «خاکستری» و... نوشتند و بلایی به سر هاشمی آوردند که در انتخابات مجلس آن زمان رای نیاورد. بعدها آقای هاشمی رفسنجانی برای همین اصلاح‌طلبانی که بدترین برخوردها را با وی داشتند، منجی شد.

در ادامه این نوشته آمده است:به هر حال دوستان اصلاح‌طلب از این دست خطاهای تحلیلی که منتهی به خطاهای استراتژیک می‌شده است کم نداشته‌اند. این بار نیز دوستان دچار خطای تحلیل شده‌اند. سیاست دانش احتمالات است. هر اتفاقی در حوزه قدرت و سیاست ممکن است و یک نیروی زبده و کار کشته سیاسی نیرویی است که عدم یا امکان هیچ اتفاقی را مطلق نکنند و برای هر احتمالی خود را آماده کنند و با مسائل نسبی برخورد کنند. هیچ بعید نیست که احمدی‌نژادی دیگر از دل بحران‌های موجود بیرون آید.

نکته مهمی که در این تحلیل مسکوت مانده این است که اصلاح‌طلبان طرف بازنده انتخابات سال گذشته بودند. اولا به این دلیل که پا روی ادعای دروغ خود درباره تقلب گذاشته و با آمدن به عرصه اذعان به دروغ خود کرده بودند. ثانیا آنها ادعا دارند که محمدرضا عارف در نظرسنجی‌ها رأی نداشت و او را مجبور به انصراف کردند ثالثا حتی عارف را اصلاح‌طلب بدلی و قلابی معرفی کردند.

دهن‌کجی چند باره آمریکا به مذاکرات وین

روزنامه کیهان نوشت:دولت آمریکا در بحبوحه مذاکرات هسته‌ای وین، یک بانک آلمانی را جریمه کرد.

جریمه کومرتس بانک آلمان به خاطر همکاری با ایران، 10 روز پس از جریمه بانک فرانسوی صورت می‌گیرد.

روزنامه نیویورک تایمز نوشت ؛کومرتس بانک، دومین بانک بزرگ آلمان، به بهانه نقض تحریم‌های ایران به پرداخت جریمه پانصد میلیون دلاری از سوی مقامات قضایی آمریکا محکوم شده است.

به نوشته نیویورک تایمز، مذاکره با کومرتس بانک زمینه‌ساز رسیدگی به تخلف دویچه بانک از تحریم‌های آمریکا خواهد بود. به گزارش بی‌بی‌سی دویچه بانک، بزرگترین بانک آلمانی، هفته گذشته اعلام کرد که همکاری با مقامات آمریکایی را آغاز کرده، اما برای این بانک روشن نیست نتیجه بررسی دستگاه قضایی آمریکا چه خواهد بود.

آمریکا طی 6 ماهه اجرای توافق ژنو چندین بار شرکت‌ها و بانک‌های طرف همکاری با ایران را جریمه کرده است.

بانک فرانسوی ب‌ان‌پ پاریبا، 10 روز پیش به بهانه نقض تحریم ایران، به جریمه‌ای 9 میلیارد دلاری محکوم شد.

با وجود خوش‌خیالی برخی محافل داخلی، مقامات آمریکایی به توافق طی 6 ماه گذشته تصریح کرده‌اند که شاکله تحریم‌ها را علیه ایران حفظ خواهند کرد و به خاطر توافق با ایران حاضر نیستند تحریم‌ها را لغو کنند. آنها مدعی‌اند 25 سال - یا حداقل 10 سال- زمان لازم است که بشود پس از اعتمادسازی ایران درباره لغو تحریم‌ها تصمیم گرفت و این در حالی است که در مذاکرات ژنو و وین به دنبال اخذ امتیازات نقد هستند.

در همین حال باراک اوباما برای اثبات سرسپردگی خود به رژیم صهیونیستی، یادداشتی در روزنامه هاآرتص منتشر کرد و بار دیگر بر تعهد واشنگتن به آنچه حفظ امنیت اسرائیل در مذاکرات هسته‌ای با ایران نامید، تأکید نمود.

اوباما در این یادداشت، با تکرار ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران نوشت: «ما در تلاش هستیم اطمینان حاصل کنیم ایران هرگز به تسلیحات اتمی دست پیدا نخواهد کرد».

رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته‌ای احتمالی با ایران نوشت: «ما به صراحت گفته‌ایم که هر گونه توافق با ایران بایستی حاوی تضمین‌هایی ملموس و آزمون‌پذیر مبنی بر این باشد که برنامه هسته‌ای ایران صرفاً اهداف صلح‌آمیز را دنبال می‌کند و ما در سرتاسر این فرایند مشورت نزدیکی با اسرائیل داشته‌ایم.»

اوباما افزود: «همزمان با نزدیک شدن به موعد مذاکرات هنوز نمی‌دانیم که آیا این مذاکرات موفق خواهند شد یا خیر؛ اما کف مطالبات ما هنوز تغییری نکرده است. ما مصمم هستیم ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای باز داریم و تمامی گزینه ها را برای نیل به این هدف روی میز نگاه داشته‌ایم.»

در عین حال روزنامه واشنگتن پست با بیان اینکه اوباما در صورت شکست مذاکرات با ایران هیچ گزینه جایگزینی ندارد، خواستار فشار کنگره بر دولت شد و نوشت: کنگره باید مشخص کند تا زمانی که ایران از نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم دست نکشد لغو تحریم‌ها ممکن نخواهد بود.

اوباما جبران شکست‌های جهانی را در گرفتن امتیاز از ایران می‌داند

کیهان نوشت:نشریه رسمی کنگره آمریکا اذعان کرد باراک اوباما با توجه به ناکامی‌هایش در بحران عراق و سوریه و اوکراین، نیازمند توافق با ایران و گرفتن امتیاز از این کشور است.

نشریه هیل با اشاره به مذاکرات هسته‌ای غرب و ایران نوشت: در حالی که مذاکره کنندگان برای دستیابی به توافق نهایی با ایران تلاش می‌کنند، دولت اوباما در اواخر ماه جاری با آزمون بزرگی در سیاست خارجی خود مواجه خواهد بود. تیم‌های مذاکره کننده هسته‌ای تا 20 جولای (29 تیر ماه) فرصت دارند که توافق جامع با ایران را نهایی کنند. اما چه توافقی حاصل شود و چه نشود و چه مذاکرات همانگونه که در برنامه اقدام مشترک ژنو پیش‌بینی شده تمدید شود، احتمال تهدید کنگره برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران وجود دارد.

آنتونی کوردسمن، تحلیلگر امنیت ملی در مرکز مطالعات استراتژیک می‌گوید: این موضوع که 20 جولای به زمان برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا نزدیک است این گمانه‌زنی را تشدید کرده که اعضای کنگره به دنبال اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران باشند.

هیل می‌افزاید: اوباما در دور نخست ریاست جمهوری خود تنها سرگرم دستگیری اسامه‌بن‌لادن بود. اما دور دوم ریاست جمهوری او با توجه به آنچه که در سوریه، اوکراین و اخیراً در عراق می‌گذرد، با پیچیدگی‌های بیشتری در زمینه سیاست خارجی مواجه شده است. این در شرایطی است که چشم‌انداز دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران نیز روشن نیست. این احتمال وجود دارد که مذاکرات بین ایران و گروه 5+1 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، چین، روسیه و آلمان) تمدید شود.

باب منندز، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و سناتور مارک کرک، جمهوریخواه سال گذشته طرحی را برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران در بخش نفت و معدن مطرح کردند که با مخالفت کاخ سفید مواجه شد اما این طرح هم اکنون حمایت 59 سناتور شامل 16 سناتور دموکرات را دارد. منندز در سخنرانی ماه ژوئن خود در کمیته روابط خارجی سنا با اشاره به موضوع توافق هسته‌ای با ایران مدعی شد این نظام تحریم‌های بین‌المللی است که تاکنون توانسته به عنوان یک اهرم مؤثر ایرانیان را پای میز مذاکره نگاه دارد.

هیل این را هم نوشته که اوباما فاقد اختیار در زمینه توافق با ایران است و حتی در صورت امضای توافقنامه دایمی با ایران، لغو تحریم‌ها در چارچوب این توافقنامه، مستلزم موافقت کنگره است.

کمبود مواد تبلیغاتی روزنامه‌های وابسته به ارتجاع عرب

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روزنامه‌های وابسته به ارتجاع عرب که دچار کمبود مواد تبلیغاتی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران هستند، دست به دامن مهره‌های رژیم صدام شده و با نسبت دادن دروغ‌هائی از زبان آنها به مسئولان نظام جمهوری اسلامی، اهداف خود را دنبال می‌کنند. روزنامه "المشرق" چاپ بغداد اخیراً نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال 1369 به عزت الدوری معاون صدام که به ایران سفر کرده بود گفت: "اشغال کویت توسط عراق، یک فرصت تاریخی است که در اختیار شما قرار گرفته، از کویت خارج نشوید". نکته جالب اینست که امیر کویت در سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به کویت در دهه 80 به وی گفت ما کویتی‌ها از شخص شما متشکریم که با اشغال کشورمان توسط عراق مخالفت کردید و حاضر نشدید حمله عراق به کویت را تأیید کنید و آن را خلاف قانون بین‌الملل دانستید.

حمل بمب با الاغ

روزنامه جمهوری اسلامی آورده است: سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از منابع امنیتی نوشت: نیروهای امنیتی به الاغی مشکوک شدند که در یکی از جاده‌های کشاورزی نزدیک منطقه "المنصوریه" (35 کیلومتری شرق بعقوبه) به تنهایی حرکت می‌کرد. نیروهای امنیتی پس از متوقف کردن این الاغ، متوجه شدند که این حیوان دو بمب با خود حمل می‌کند. به گزارش العالم، تروریستها این دو بمب را با کاه مخفی کرده بودند. به گفته منابع امنیتی، تروریست‌ها قصد داشتند این دو بمب را به صورت کنترل از راه دور منفجر کنند. آنها معمولاً از این روش برای هدف قرار دادن نقاط ایست و بازرسی و نیروهای امنیتی استفاده می‌شود.

سوءاستفاده تکفیری‌ها از روانی‌ها

روزنامه آرمان نوشت:شنیده شد که یک منبع امنیتی در استان دیالی خبر داد که تروریست‌ها اقدام به ربودن شهروندان عراقی می‌کنند که دچار بیماری روانی هستند تا از آنها برای انجام حملات انتحاری استفاده کنند. موسوعه نوشت؛ این مقام امنیتی گفته که در هفته گذشته سه بیمار روانی و معلول ذهنی در جلولا در شمال شرق بعقوبه ربوده شده‌اند تا از آنها به‌عنوان سپر انسانی و عامل عملیات انتحاری استفاده شود. در همین زمینه موسسه حقوق بشر«العطا» عراق هم با هشدار به سازمان‌های بین‌المللی تاکید کرد که این اقدام تروریست‌ها جنایت جنگی است.

ابوبکر البغدادی نوه صدام است؟

روزنامه آرمان آورده است:شنیده شد که کاربران شبکه‌های اجتماعی، اخیرا تصویری قدیمی از علی حسین کامل، نوه صدام دیکتاتور سابق عراق و تصویر منتسب به ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست‌های داعش را منتشر کرده‌اند که شباهت زیادی به‌هم دارند. کاربران شبکه‌های اجتماعی با توجه به شباهت زیاد تصویر علی حسین کامل فرزند رغد دختر صدام حسین با تصویر منتسب به بغدادی در مسجد موصل، احتمال دادند که این دو نفر یکی هستند. دختر دیکتاتور سابق عراق ضمن حمایت از حملات تروریست‌های داعش علیه مردم عراق، آمادگی خود را برای پیوستن به آنان اعلام کرده است.

علت فوت تبعه ایران در ترکمنستان

آرمان نوشت:شنیده شد که سفیر ایران در عشق‌آباد درباره آخرین وضعیت ایرانی فوت‌شده در ترکمنستان گفت: جنازه این فرد پس از طی کردن مراحل اداری خود به تهران منتقل شد. محمدرضا‌ هاشمی‌گلپایگانی درباره انتقادات مطرح‌شده نسبت به برخوردهای صورت‌گرفته با این فرد اظهار کرد: این‌گونه نبوده که این فرد در زندان شکنجه شده باشد یا از محرومیت ویژه‌ای برخوردار باشد. او گفت: درمجموع شرایط زندان‌های ترکمنستان نامناسب است، بهداشت زندان و دیگر امکانات آن محدود است اما درباره این فرد مسأله شکنجه و یا آزار و اذیت مطرح نبوده است. گلپایگانی با بیان اینکه او و سرکنسول سفارت ایران مرتب از زندان‌ها و وضعیت ایرانی‌های زندانی در این کشور بازدید می‌کند، افزود: در صحبت‌هایی که با آنها داشته‌ایم موضوعی درخصوص ضرب و جرح مطرح نشده است.

ارتباط توهین به جوانفکر با دولت یازدهم!

روزنامه آرمان نوشت:شنیده شد که- توهم زدی، فازت چیه، دوباره می خواهی بیای؟، دیگه تموم شد. تو جوانفکر نیستی، تو فقط یه … فکری! دیگر نمی‌شود با منطق با شما حرف زد. بیشتر از این مردم رو بازیچه دست خودتون نکنید و از نفهمیشون جهت منافع خودتون استفاده نکنید! دولت شما غیر از گدا پروری مگه کاری کرد؟- مگه دیگه تو هپروت ببینید که دوباره بر سر قدرت باشید! دولت بهار نوشت؛ توهین‌های زشت و زننده فوق، بخشی از کامنت‌های سازمان‌یافته‌ای است که طرفداران دولت یازدهم، پس از انتشار یادداشت «سوگندهای خوف‌انگیز» در وبلاگ اینجانب قرار داده‌اند. خیلی‌ها بر این باور بودند که دولت آقای روحانی به حامیان دوآتشه خود، کلیدی از عقلانیت، تدبیر و امید هدیه کرده است، اما کمتر از یک سال پس از روی کار آمدن این دولت، آشکارا چنین به نظر می‌آید که این کلید فقط قفل دهان‌هایی را باز می‌کند که جز فحاشی و زشت‌گویی از آن چیزی بیرون نمی‌تراود.

انتقاد از دوخت لباس به شکل پرچم ایران

آرمان آورده:شنیده شد که استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از وزارت ارشاد که مجوز به دوخت مانتوهای به شکل پرچم ایران داده است، گفت: برای پرچم ایران خون هزاران شهید ریخته شده است تا آرم منحوس شاهنشاهی از آن برداشته شود و آرم جمهوری اسلامی ایران در آن شکل بگیرد. رسا نوشت؛ حجت‌الاسلام سیدحسین مؤمنی، استاد حوزه و دانشگاه همزمان با نهمین روز از ماه مبارک رمضان در مسجد اعظم قم درباره برکات و آثار دعا پرداخت و گفت: دعا کردن سبب زنده شدن قلب انسان و نزدیکی به خداوند می‌شود.

نامه یک انجمن ایرانی به فابیوس

قدس آنلاین نوشت: انجمن دفاع از قربانیان تروریسم متشکل از خانواده های شهدای ترور با ارسال نامه ای به «لوران فابیوس» وزیر خارجه فرانسه خواستار اقدامهای لازم برای جلوگیری از فعالیتهای گروهک تروریستی منافقین در خاک این کشور شد.

دستور ملکه برای طلاق!

روزنامه قدس از قول ایسنا نوشت: ملکه الیزابت(ملکه انگلیس) به شاهزاده چارلز، پسرش، دستور داده تا از کامیلا پارکر بولز، همسرش، طلاق بگیرد و دست از همسر الکلی‌اش بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
y
Germany
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
۰
۰
حمل بمب با الاغ چیز جدیدی نیست فرقش با انتحاریها یی كه اخبار میگه اینه كه خره رو 4پا راه میره انتحاریها رو 2 تا پا

نیازمندی ها