جبلی به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت | پزشکیان از تلاش های صدا و سیما در انتخابات تقدیر کرد

مسعود پزشکیان در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران صداوسیما در ایام انتخابات، بر اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف و مسئولانه این سازمان به جامعه و ایفای نقش در انتقال صحیح مطالبات، خواسته‌ها و انتقادات مردم به مسئولان و نیز انعکاس متقابل تلاش‌های دولتمردان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۶۴۲۴۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما صبح امروز -سه‌شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳- با حضور در دفتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب حضور یافت و ضمن تبریک کسب اعتماد مردم شریف ایران، تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در راستای وظیفه ذاتی، ملی و انقلابی، به عنوان رسانه ملی همه تلاش خود را برای رقابتی کردن فضای انتخابات و ایجاد شور و نشاط در جامعه به کار گرفت و پس از این نیز آماده همکاری با جنابعالی و دولت محترم‌تان در راستای خدمت به ملت ایران است.
 
پزشکیان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران صداوسیما در ایام انتخابات، بر اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف و مسئولانه این سازمان به جامعه و ایفای نقش در انتقال صحیح مطالبات، خواسته‌ها و انتقادات مردم به مسئولان و نیز انعکاس متقابل تلاش‌های دولتمردان تاکید کرد.
 
به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری روز جمعه ۱۵ تیر سال ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد و حدود ۵۰ درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.
 
بر اساس نتایج نهایی اعلام شده از سوی وزارت کشور مسعود پزشکیان با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها