معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

زمان ثبت نام وانتخاب واحد کلاس های تابستانی دانش آموزان متوسطه دوم 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد:

مشارکت فکری وسازنده صاحب نظران در اجرای مطلوب پروژه ملی مهر

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ستاد پروژه مهر سال تحصیلی 1401-1400 گفت: مشارکت فکری همه صاحب نظران در اجرای مطلوب پروژه مهر، سازنده است.
کد خبر: ۱۳۲۰۵۱۸
به گزارش جام جم آنلاین کرمان، سید محمد حبیب اللهی گفت: سال تحصیلی1400-1399که در حال برداشتن آخرین گام های آن هستیم، تجربه بسیار متفاوتی برای آموزش و پرورش بود، زیرا که با بحرانی مواجه شدیم که هیچ گونه پیش زمینه فکری و آمادگی در خصوص برنامه ریزی برای آموزش مجازی نداشتیم.

وی با اشاره به این که در سال تحصیلی گذشته پنج کارگروه برای اجرای پروژه مهر داشتیم افزود: دو کارگروه آموزشی و پرورشی به منظور آمادگی آموزش های غیرحضوری و کارگروه سلامت و بهداشت به منظور نظارت بیشتر بر اجرای دقیق شیوه نامه های بهداشتی سال گذشته به کارگروه های ستاد پروژه مهر اضافه شد، هر چند که ضرورت تشکیل کارگروه فناوری اطلاعات به منظور رفع چالش های سامانه های دانش آموزی احساس می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در حال برداشتن گام نهایی سال تحصیلی 1400-1399 هستیم، گفت: کارنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در این سال تحصیلی به ما نشان می دهد که تا چه اندازه در آموزش غیرحضوری موفق بوده ایم، اما پیش بینی می شود سال تحصیلی جدید را با چالش هایی از جنسی جدیدتر آغاز کنیم ضمن این که هنوز اطمینان نداریم شرایط کرونا در کشور به چه شکلی پیش رود و آیا مدارس صد در صد به صورت فیزیکی بازگشایی می شوند یا خیر؟ چرا که مقرر شده اقشار زیادی از مردم تا آن زمان از جمله معلمان واکسینه شوند اما باز، عدم واکسینه شدن دانش آموزان موضوع دیگری است.

حبیب اللهی بیان کرد: چالش مهم ما در پروژه مهر سال آینده، چالش بی رغبتی و بی میلی دانش آموزان برای رفتن به مدرسه است که به علت تغییر سبک زندگی دانش آموزان رخ داده، تعدادی از خانواده های کم درآمد سال گذشته از حضور فرزاندانشان در کلاس های غیرحضوری ممانعت و فرزندان خود را روانه بازار کار کردند.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده حتی کلاس هایی با حضور 50 نفر دانش آموز داشته باشیم که باید استان را برای ساماندهی مطلوب فضا، تجهیزات، نیروی انسانی، دانش آموز و....آماده کنیم. 

وی با بیان اینکه در ستاد پروژه مهر نیاز به مشارکت فکری همه داریم افزود: پروژه مهر به لحاظ ساختار تعریف شده اجرا می شود، اما باز هم نیاز است رابطان با مسئولان کارگروه ها هماهنگ باشند و از نظرات همه صاحب نظران در این زمینه استفاده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها