به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی «جاده های نبرد» که در شرکت «چنگ پژمان پارسه» با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای ساخته شده در فرآیند ورود به بازار گیم قرار دارد.
یک شرکت آلمانی به عنوان «مارکتینگ» قراردادی را با شرکت تولید کننده بازی منعقد کرده تا زمینه نشر بازی با شرکت های خارجی را فراهم کند.
بازی رایانه ای «جاده های نبرد» با موتور ایرانی و در سبک استراتژیک و زیر سبک «تاور دیفنس» (دفاعی) در گونه بازی علمی - تخیلی ساخته شده است. علیرضا مرادی تبار، نویسنده بازی و سجاد بیگ جانی مدیریت طرح را برعهده دارند.
بازی رایانه ای «جاده های نبرد» شامل 10 مرحله متنوع بوده که هر مرحله دارای ویژگی منحصر به فرد از نظر گرافیکی، گیم پلی، صدا و... است.
در این بازی، پنج برج دفاعی در اختیار بازیکن قرار داده می شود که هر برج تا سه مرحله ارتقا یافته و پس از آن تا سه مرحله دیگر توانایی مخصوص همان برج، آزاد و ارتقا می یابد.
در طی مراحل پنجم قدرت ویژه در اختیار بازیکن قرار می گیرد که فارغ از برج ها و قابلیت های آنها بوده که در ترکیب با برج ها، قابلیت گوناگونی را ایجاد می کند.
تنوع دشمنان در این بازی ایرانی بالا بوده و تعداد آنها به بیش از 50 نوع متفاوت می رسد. دشمنان دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند که برای مقابله با هر کدام از آنها به استراتژی خاصی نیاز است.بازیکن در این بازی بسته به نوع مرحله با گیم پلی های متفاوتی روبه رو می شود.
بازی جاده های نبرد علاوه بر بازی اصلی دارای بازی های کوچک (مینی گیم) است که این امکان را به کاربران می دهد تا با کسب امتیاز خاص فارغ از فرایند طبیعی بازی امکان انتخاب دیگر بازی را نیز داشته باشد و وارد چالش جداگانه ای در این بازی شوند.
در داستان این بازی، مردم سیاره «سینپ» در صلح و آرامش در سیاره شان زندگی می کردند که خبر می رسد جنگجویان سیاره «آونر» برای تصاحب سیاره آنها در حال لشگرکشی هستند. مهندسان از سرتاسر گرد هم آمدند و برای محافظت از سیاره سلاح های جدید خودکاری طراحی کردند که هر کدام از این سلاح ها ویژگی های منحصر بفردی دارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد