سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
به گزارش جام جم آنلاین، پدر برندسازی در این کتاب نشان میدهد چگونه میتوان از طریق داستانهایی که به نظر بیاهمیت میرسند، نام تجاری شرکت یا سازمان خود را در ذهن مخاطب ماندگار و محبوب کرد. او همچنین راز یافتن و توسعه داستانهای بالقوه و همچنین موثرترین روش به کارگیری این داستانها به منظور ارتقای برند را تشریح کرده است.
این کتاب توسط حسن بنانج، مترجم و روزنامهنگار و یکی از دانشآموختگان حوزه تبلیغات بازرگانی ترجمه شده است. بنانج قبلا کتاب «حس برند»، تالیف مارتین لیندستروم را نیز به قلمی شیوا و سلیس ترجمه کرده بود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد