انتشارات سیته به زودی آخرین کتاب دیوید آکر، با عنوان "راز داستان‌های امضادار در برندسازی" را چاپ و روانه بازار خواهد کرد. در این کتاب، آکر نحوه برندسازی به کمک روایت‌گری و داستان‌گویی را به خوانندگان معرفی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۸۳۹۴

به گزارش جام جم آنلاین، پدر برندسازی در این کتاب نشان می‌دهد چگونه می‌توان از طریق داستان‌هایی که به نظر بی‌اهمیت می‌رسند، نام تجاری شرکت یا سازمان خود را در ذهن مخاطب ماندگار و محبوب کرد. او همچنین راز یافتن و توسعه داستان‌های بالقوه و همچنین موثرترین روش به کارگیری این داستان‌ها به منظور ارتقای برند را تشریح کرده است.

این کتاب توسط حسن بنانج، مترجم و روزنامه‌نگار و یکی از دانش‌آموختگان حوزه تبلیغات بازرگانی ترجمه شده است. بنانج قبلا کتاب «حس برند»، تالیف مارتین لیندستروم را نیز به قلمی شیوا و سلیس ترجمه کرده بود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها