کارشناسان در گفت‎وگو با جام جم آنلاین مطرح کردند

بیش از 50 مورد تحریم پس از برجام

کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:

آمریکا همچنان بر طبل دشمنی با ایران می کوبد

یک کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به تمدید وضعیت اضطراری درباره ایران از سوی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا گفت: تمدید وضعیت اضطراری علیه ایران بیانگر این واقعیت است که آمریکا همچنان بر طبل دشمنی علیه ایران می کوبد.
کد خبر: ۹۶۴۸۵۸
آمریکا همچنان بر طبل دشمنی با ایران می کوبد

اسماعیل کوثری در گفتگو جام جم آنلاین با اشاره به اینکه آمریکا از هر فرصتی برای دشمنی با ملت ایران استفاده می کند، اظهارداشت: عده ای در داخل کشور نمی خواهند این حقیقت را باور کنند که آمریکا دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد و لذا حقیرانه می خواهند سر در آخور استکبار باشند.

وی افزود: تا زمانی که ملت ایران از هویت و استقلال خود دفاع می کند آمریکا نیز دست از خیانت و بدعهدی برنمی دارد.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: تمدید حالت اضطراری علیه ایران و بدعهدی آمریکا در برجام و سایر خیانت های آمریکا باید درس عبرت برای کسانی باشد که تصور می کنند برقراری رابطه با شیطان بزرگ کلید حل مشکلات کشور است.

وی تصریح کرد: علیرغم امضای توافقنامه هسته ای و هر موافقتنامه دیگری را هم امضا کنیم شیطان بزرگ دنبال بازگرداندن ایران به زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.

کوثری تاکید کرد: متاسفانه برخی مسئولان کشور هم دچار این توهم هستند که برقراری رابطه با آمریکا حل کننده مشکلات است در حالیکه استکبار دنبال تحقیر ملت ایران و سلطه مجدد بر کشور است.

وی گفت: این عده حتی جرات پرخاش علیه جنایات آمریکا را هم ندارند ولی ملت ایران قطعا پاسخ مناسب را خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
-
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
من توی دهن امریكا میزنم یكی چپ یكی راست //// بر نسل پلشت امریكا و پاچه خواران طرفدارش لعنت

نیازمندی ها