۳۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۸:۰۲
آشنایی من و شهید عزیز، مصباحالهدی باقریکنی به اوایل دهه ۷۰ و دوران حضورشان در دانشگاه امام صادق (ع) بازمیگردد؛ زمانی که وارد دانشگاه شدند. البته از قبل نیز آشنایی داشتیم. از قدیم، ارتباطی با بیت شریف آیتالله مهدویکنی وجود داشت، بهویژه از سال ۱۳۶۱ که من وارد دانشگاه شدم و توفیق خدمت در محضر حضرت آیتالله مهدویکنی و اخوی ایشان، آیتالله باقریکنی، را پیدا کردم. تا امروز که ۴۴ سال از آن زمان میگذرد، ارتباط وثیقی با این دو برادر، بیت شریف ایشان و دانشگاه امام صادق (ع) داشتهام.