جزئیات جدیدی از کنسول جدید نینتندو ارائه شد

کنسول جدید نینتندو در راه است

عرضه نسخه‌های جدید از محبوب‌ترین کنسول بازی همراه جهان

نینتندو دو مدل جدیدی از کنسول بازی همراه 3DS را معرفی کرد

شرکت نینتندو به‌صورت رسمی دو نسخه جدید از کنسول بازی همراه خود را با نام‌های New 3DS و New 3DS XLبه مخاطبین معرفی کرد.
کد خبر: ۷۶۰۰۲۷
نینتندو دو مدل جدیدی از کنسول بازی همراه 3DS را معرفی کرد

جام جم کلیک: شاید در رقابت‌های گسترده نسل هشتم کنسول‌های بازی نام نینتندو عملا در مقابل سونی و مایکروسافت محو شده باشد ولی این شرکت هنوز محبوب‌ترین کنسول بازی دستی جهان را تولید می‌کند. کنسول 3DS با قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود هنوز مخاطبین فراوانی را به خود جلب کرده است و در این میان توانسته‌ است تا کنسول همراه سونی یعنی PSvita را کاملا به حاشیه رانده و حتی جور کنسول ناموفق WiiU را نیز در کسب درآمد برای نینتندو بکشد.

شرکت نینتندو به‌تازگی دو نسخه‌ جدید از 3DS را با نام‌های New 3DS و New 3DS XLمعرفی کرده است که امکانات آن‌ها نسبت به نسخه اصلی این کنسول پیشرفت چشمگیری را نشان می‌دهد. این دو کنسول در نخستین گام دو دکمه جدید را به امکانات بازی افزوده‌اند که این دو دکمه ZL و ZR نام دارند که درست پایین دکمه‌های پیشینی R و L و در پشت دستگاه قرار می‌گیرند تا حال و هوای استفاده از این کنسول دستی را به استفاده از دسته‌های پلی‌استیشن و اکس باکس نزدیک کنند.

دیگر تغییر این دستگاه‌های بازی نیز وجود یک C stick با دقتی بسیار بالاتر از نسخه موجود بر روی مدل اصلی عرضه شده از سال 2011 تا به امروز است. همچنین نسخه New 3DS XL، همان‌طور که از اسم آن مشخص است دارای یک نمایشگر بزرگ‌تر از نسخه‌های دیگر خواهد بود که کارکردن با آن آسان‌تر خواهد کرد.

هر دو نسخه یاد شده دارای یک نسخه رایگان از بازی Pokémon Shuffle بوده و به سامانه ارتباطی بی‌سیم NFC مجهز خواهند بود. این کنسول‌ها در تاریخ 13 فوریه در بازار اروپا شروع به عرضه خواهند کرد که البته قیمت‌گذاری آن‌ها هنوز انجام نشده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها