مرد جوان به‌خاطر کینه از همکارش سناریوی قتلش را با کمک همسر او اجرا کرد. متهم با صحنه‌سازی قصد داشت مرگ او را گازگرفتگی نشان دهد.
کد خبر: ۱۴۵۵۲۸۴
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اواسط بهمن سال گذشته زنی با اورژانس تهران تماس گرفت و اطلاع داد شوهرش در اتاق‌خواب افتاده و تکان نمی‌خورد. نیروهای امدادی اورژانس به خانه آنها در مرکز شهر تهران اعزام شدند. آنها بعد از اقدامات اولیه او را به بیمارستان منتقل کردند اما فوت شد. شواهد اولیه نشان می‌داد که مرگ او براثر گازگرفتگی رخ داده است؛ اما خانواده او مشکوک بودند و باورشان نمی‌شد او براثر گازگرفتگی فوت شده باشد، چراکه پسرشان با عروس خانواده اختلاف‌های زیادی داشت.  با دستور قضایی پرونده در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
آنها ابتدا از همسر مرد فوت‌شده تحقیق کردند که او در اظهاراتش گفت: آن شب به خانه مادرم رفته بودم و شوهرم چون کار داشت نیامد. قرار بود روز بعد به دنبالم بیاید که خبری از او نشد و تلفنش را جواب نمی‌داد. به خانه آمده و او را بیهوش یافتم. سریع به اورژانس زنگ زدم.ماموران با بررسی محل حادثه پی بردند شیلنگ گاز خانه جدید بوده و به‌‌راحتی نمی‌توانسته دچار نشتی گاز شود. همچنین پارگی روی آن ناشی از پوسیدگی نبوده و به نظر می‌رسید به عمد بریده شده است.همچنین در تحقیقات بعدی معلوم شد مرد جوان علاوه بر درگیری و اختلاف با همسرش با یکی از همکارانش بر سر مسائل کاری اختلاف‌هایی داشته است. درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت چند هفته پیش پزشکی‌قانونی اعلام کرد مرگ مرد جوان به‌دلیل گازگرفتگی نبوده و براثر تزریق سم به بدنش فوت شده است. چند روز پیش همسر مقتول به‌عنوان مظنون بازداشت شد و در تحقیقات پلیسی گفت: من و شوهرم اختلاف داشتیم و اذیتم می‌کرد. در فکر جدایی از او بودم اما شوهرم نیز با همکارش اختلاف کاری داشت و ممکن است آن مرد قاتل باشد. بنابراین همکار مقتول هم بازداشت شد و در تحقیقات اولیه گفت: من با همکارم اختلاف داشتم اما او را به قتل نرساندم و این زن دروغ می‌گوید.  
در ادامه با بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد مرد بازداشت‌شده شب حادثه ساعت یک بامداد به ساختمان آمده و ساعت ۵بامداد آنجا راترک کرده است.همچنین ماموران پی بردند همسرمقتول تلفن‌های مشکوکی با این مرد داشته که دوباره از زن مقتول تحقیق کردند که او گفت: وقتی متوجه اختلاف این مرد با شوهرم شدم با او حرف زده ودرددل کردم. اوگفت نگران نباشم وهمه چیز را حل می‌کند.یک روز اتفاقی دسته‌کلید خانه‌مان در خودرویش جاماند وبا استفاده ازآن،آن شب به خانه‌مان رفت وشوهرم را کشت. 
متهم مرد با افشای این موضوع به قتل اقرار کرد و گفت: من ومقتول در یک اداره کار می‌کردیم، اما او همیشه از من حقوق بیشتری می‌گرفت. همین باعث حسادتم شده بود. متوجه شدم او با همسرش اختلاف دارد. به این زن نزدیک شده و به گفت‌وگو با او پرداختم و قرار شد شوهرش را به قتل برسانم تا هردوی‌مان از دست او خلاص شویم. دسته‌کلید خانه‌شان را در خودرو جا گذاشته بود که از همان استفاده کردم. ازهمسر مقتول خواستم که آن شب در خانه نباشد تا ردی از او در این ماجرا به‌دست‌نیاید. از قبل داخل سرنگ سم ریخته بودم و بعد از ورود به خانه، به دوستم تزریق کردم. بعد شیلنگ گاز را بریدم تا همه فکر کنند او براثر گازگرفتگی فوت شده است.
محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهمان تحقیقات از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عبدالرسول
United States of America
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
۰
۰
عجب آدمایی بخاطر هیچ وپوچ کشتنش

نیازمندی ها