این بازی به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است

سوپرماریو را آنلاین بازی کنید

نینتندو آخرین شرکت فناوری است که به‌خاطر قوانین مالیاتی از بازار برزیل خارج می‌شود

فرار ماریو از سرزمین فوتبال

مسئولان کشور برزیل با اتخاذ قوانینی بسیار دست‌وپاگیر و مالیات‌های سنگین برای شرکت‌های خارجی سرانجام یک شرکت بزرگ فناوری دیگر را نیز از این کشور فراری دادند.
کد خبر: ۷۵۸۲۴۵
فرار ماریو از سرزمین فوتبال

جام جم کلیک: بسیاری از کشورها دوست دارند تا با ارائه ساختار مالیاتی سنگین‌تر برای شرکت‌های خارجی، در برابرعرضه محصولات خارجی نسبت به تولیدات داخلی سخت‌گیری کرده و به صنایع داخلی خود کمک کنند ولی این موضوع در برزیل از حد معمولی گذشته است و شرکت‌های بزرگ، یکی پس از دیگری از این بازار فرار می‌کنند. در سال 2011 میلادی اپل نخستین غول فناوری بود که از این بازار کناره‌گیری کرد، در سال گذشته میلادی نیز شرکت اچ‌تی‌سی از این قوانین به تنگ آمده و بازار برزیل را ترک کرد و امسال نیز نوبت نینتندو رسیده است تا این موضوع را تجربه کند.

مدیر منطقه آمریکای جنوی نینتندو درباره این تصمیم می‌گوید:

«بازار برزیل برای ما بسیار مهم محسوب می‌شود ولی با توجه به سخت‌گیری‌های شدید منطقه‌ای مجبور شدیم تا برای این امر تصمیم‌گیری کنیم.»

این خروج را شاید بتوان یک گام دیگر در راستای نزدیک شدن به پایان کنسول ناموفق WiiU دانست.

البته شرکت اپل پس از وقفه‌ای کوتاه مدت به بازار برزیل بازگشت ولی این بازگشت شرایط کاملا متفاوتی داشت زیرا این شرکت با توجه به قوانین برزیل، مرکز ساخت محصولات خود را در این کشور تاسیس کرد تا از مالیات بسیار سنگین شرکت‌های خارجی معاف شود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها