«جام‌جم» گزارش می‌دهد

شیطان بزرگراه در تور پلیس

مرد جنایتکار که به‌خاطر فیلم سیاه، فهرستی برای قتل 10 نفر تهیه کرده بود، به اتهام دو فقره قتل پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۷۵۷۳۶۶
قاتلی با لیست سیاه برای 10 جنایت

به گزارش جام‌جم، شامگاه بیست و چهارم آبان 89 صدای شلیک چند گلوله سکوت یکی از محله‌های شهر قدس را شکست. اهالی با حضور در خیایان با جسد مردی سی ساله به نام خسرو در حالی که هدف دو گلوله قرار گرفته بود، روبه‌رو شدند.

یکی از شاهدان به پلیس گفت: با شنیدن صدای فریاد‌های کمک‌خواهی یک مرد و صدای شلیک چند گلوله، در خانه را باز کردم تا ببینم چه خبر است که در این هنگام، خسرو در حالی که مجروح بود وارد خانه‌ام شد. اما همان لحظه یکی از جوانان محل به نام اکبر که سلاح در دست داشت، یک تیر به سر خسرو شلیک و فرار کرد.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از ماموران تحقیقات برای دستگیری اکبر را آغاز کردند. تجسس‌ها ادامه داشت تا این‌که به پلیس خبر رسید، اکبر مرد سی و دو ساله‌ای به نام سعید را با شلیک گلوله کشته است.

کارآگاهان با تحقیقات پی بردند متهمی که دست به قتل‌ها زده، با سلاح در سطح شهر جولان می‌دهد و قصد دارد چندنفر دیگر را هم به قتل برساند.

پس از وقوع دومین جنایت از سوی مرد خشن، موجی از وحشت در شهر به پا شد و ردیابی عامل دو جنایت در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

سرانجام بامداد بیست‌وهشتم آبان پلیس دریافت مرد خلافکار به خانه دو نفر از دوستانش رفته است. به همین دلیل خانه مورد نظر تحت کنترل درآمد.

اکبر وقتی فهمید به محاصره پلیس در آمده، دو مرد جوان را به گروگان گرفت و تهدید به مرگ کرد. در آن بین یکی از ماموران پلیس به پشت‌بام خانه مورد نظر وارد شد و توانست مرد خشن را خلع سلاح کند.

اکبر در همان بازجویی مقدماتی به کشتن خسرو و سعید اعتراف کرد و گفت: «با زنی به‌نام زیبا رابطه داشتم و گاهی همراه دوستانم به خانه‌اش می‌رفتیم. یک‌بار در خانه این زن بودم که یکی از دوستانم به‌نام بهمن مدعی شد فیلمی را دیده که در آن همسرم همراه چند مرد در خانه‌ای هستند. از شنیدن این موضوع عصبانی شده و به خانه رفتم اما همسرم منکر این موضوع شد. خیلی ناراحت بودم. دونفر از دوستانم به من گفتند اگر جای من بودند، مردانی را که با زنم رابطه داشتند، می‌کشتند. من هم تصمیم گرفتم همه آنها را بکشم. دوستانم 10 نفر از آنها را شناسایی کردند. سلاحی تهیه و قتل‌های خود را آغاز کردم تا این‌که بعد از دو قتل دستگیر شدم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد اما قبل از محاکمه اولیای دم دو قربانی رضایت خود را اعلام کردند.

صبح دیروز قاتل از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من خودم فیلم را ندیدم اما مشخصاتی که دوستانم می‌گفتند، درست بود و آن زن به همسرم شباهت داشت. به همین‌دلیل فهرستی برای قتل تهیه کرده اما قربانیان را بی گناه کشتم. نخستین قربانی دوستم بود که قصد داشت سد راهم شود و موضوع را به پلیس بگوید. دومین قربانی را هم پس از دستگیری متوجه شدم به اشتباه کشته‌ام.

وی ادامه داد: از کارم پشیمانم و از قضات دادگاه درخواست دارم مرا ببخشند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
برچسب ها: مرد جنایتکار قتل
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها