«جام‌جم» گزارش می‌دهد

شیطان بزرگراه در تور پلیس

مرد شیطان صفت که با ربودن دختر جوانی در کنار بزرگراه او را به پارکی در منطقه ازگل برده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر‌شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۰۲۹
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اسفند ماه سال گذشته زن جوانی هراسان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران پرده از اقدامات هولناک شیطان موتور سوار برداشت. متهم در شکایتش به کارآگاهان پلیس گفت: در حال تردد در کنار اتوبان صیاد بودم که مرد موتور سواری کنارم توقف کرد. او با در آوردن چاقو تهدید کرد اگر به حرف او گوش ندهم مرا می‌کشد. او با تهدید چاقو من را سوار کرد و به سمت شمال اتوبان صیاد به راه افتاد. هرچه سعی کردم از موتور پیاده شوم موفق نشدم. او مرا به پارکی در کوچه‌ای خلوت در محله ازگل برد. می‌خواستم از دستش فرار کنم اما او چاقو را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به داخل پارک خلوت برد و بدون توجه به التماس‌هایم، نیت شومش را اجرا کرد.
پس از این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی مرد شیطان صفت آغاز کردند. کارآگاهان با شناسایی محل ربایش این زن، به بررسی دوربین‌های آنجا پرداخته و توانستند چهره متهم را هنگام ربودن زن جوان به دست بیاورند.
تیر ماه امسال چهره متهم برای شناسایی در رسانه‌ها منتشر شد تا این‌که با تکمیل تحقیقات هویت مرد موتور سوار شناسایی شد‌. مرد شیطان صفت که از مجرمان سابقه‌دار است ۱۰سابقه کیفری دارد وحتی یکبار به همین اتهام ازسوی کارآگاهان اداره شانزدهم دستگیر شده بود. سرانجام ماموران با زیر نظر گرفتن محل ترددهای شیطان موتور سوار روز جمعه او را شناسایی و دستگیر کردند. در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی مرد شیطان صفت ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
۱
۰
آقا سابقه داره راس راس راه میره خلاف میکنه .اینجور افراد رو باید در ملع عام گردن زد

نیازمندی ها