قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد

ویژه برنامه های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهمترین ویژه برنامه های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را تشریح کرد و گفت: در راهپیمایی یوم الله22بهمن امسال شعار «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا حسین» گزینه روی میز ملت ایران است که در سراسر ایران اسلامی طنین انداز خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۴۴۷۵
ویژه برنامه های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش واحد مرکزی خبر، اصغر آبخضر در نشستی خبری با اشاره به سخنان سخیف سردمداران آمریکا در روزهای اخیر گفت: در راهپیمایی یوم الله22بهمن امسال شعار «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا حسین» گزینه روی میز ملت ایران است که در بیش از هزار شهر و شهرستان و چهار هزار روستای سراسر کشور و در همه مسیرهای منتهی به میدان بزرگ آزادی تهران طنین انداز خواهد شد.

وی همچنین در خصوص برنامه های ویژه شب 22 بهمن گفت: مردم ایران اسلامی در شامگاه 21 بهمن امسال نیز به یاد تکبیرهای بهمن سال 1357 نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ تکبیر را راس ساعت 21 در آسمان میهن عزیزمان طنین انداز می کند.

آبخضر افزود: همچنین بانک الله اکبر از ماذنه های مساجد و پایگاه های بسیج و شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: همزمان با طنین گلبانگ تکبیر، آسمان تمامی مراکز استان ها و 300 شهر و روستای کشور و همزمان در چند نقطه شهر تهران، در شامگاه 21 بهمن به شکرانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نورباران و نورافشانی می شود.

آبخضر درخصوص راهپیمایی22بهمن در تهران گفت: همزمان در هزار بخش، شهر و شهرستان و چهار هزار روستای کشور، در تهران نیز مردم از ساعت 9 از مسیرهای ده گانه به سوی میدان آزادی حرکت خواهند کرد و در این مراسم

رییس جمهور سخنرانی می کند.

وی افزود: با توجه به شناخته شدن22بهمن به عنوان روز ملی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، اعزام بیش از 170 هنرمند در گروه های هنری و فرهنگی برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب به 78 نمایندگی در 60 کشور جهان از دیگر برنامه های یوم الله 22 بهمن است.

آبخضر گفت: امسال حدود250 خبرنگار خارجی و 1800 خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری و خبری داخلی در تهران و بیش از 2500 خبرنگار ، عکاس و تصویربردار در استان های کشور و اکثر شبکه های صداوسیمای جمهوری اسلامی از جمله 320 گروه خبری و تمام شبکه های برون مرزی و جام جم و شبکه های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی، مراسم22بهمن را به صورت مستقیم پوشش خبری تصویری خواهند داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امسال در تهران و مسیرهای ده گانه و به ویژه در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی و از میدان های صادقیه و فتح و سه راه فرودگاه تا میدان آزادی، بیش از980 غرفه فرهنگی،‌هنری، ‌خبری، ‌امدادی و رفاهی به همت تشکل های مردمی ، سازمان ها و نهادها برای مردم برپا خواهد شد و البته حدود 18هزار غرفه در مسیرهای راهپیمایی در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

آبخضر گفت: برپایی 72 چادر ایستگاه سلامت و استراحت سالمندان، استقرار گروه های سرود و رزم نواز برای اجرای سرودهای انقلاب و استقرار گروه های کودک و نوجوان تلویزیونی و اجرای برنامه های زنده از دیگر برنامه ها در مسیرهای راهپیمایی است.

وی افزود: به مناسبت عید انقلاب اسلامی خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس های شرکت واحد از همه میدان ها و شماری از خودروهای تاکسیرانی از ساعت 6 صبح 22 بهمن برای رفت و آمد مردم به سمت مسیرهای راهپیمایی رایگان است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: توزیع پرچم ایران و تصاویر امام (ره) و رهبری به همت تشکل های مردم نهاد، آماده سازی مساجد و نمازخانه های ادارات و مدارس و نیز 24 خیمه نماز در مسیر راهپیمایی،‌اجرای همسرایی 600 هزار نوجوان و جوان دانش آموز و بسیجی در مراسم و اجرای برنامه های هنری هنرمندان کشور از دیگر برنامه ها و تمهیدات اندیشده شده برای برپایی هر چه با شکوه تر راهپیمایی 22 بهمن امسال است.

آبخضر در مورد مراسم ویژه میدان آزادی در روز 22بهمن افزود: مراسم رسمی یوم الله22بهمن در میدان ازادی، راس ساعت 10 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود رسمی جمهوری ایران و با حضور خانواده معظم شهیدان، ایثارگران ، جانبازان و مردم فهیم و همیشه در صحنه و مسئولان لشکری و کشوری، سفرا، کارداران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم و میهمانان خارجی در تهران آغاز خواهد شد.

وی؛ پرواز بادکنک ها از برج آزادی و برنامه جلوه های ویژه، سقوط چتربازان نیروهای مسلح و عملیات نمایش هوایی،‌ اجرای سرود رزم نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای دو سرود گروه سرود 22 هزار نفری جوانان دانش آموز، قرائت قطعنامه سراسری یوم الله 22بهمن، سخنرانی آقای روحانی رییس جمهور و همچنین مراسم گلباران مردم در پایان مراسم، از دیگر برنامه های ویژه میدان آزادی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها