راهپیمایی 22 بهمن هر سال بیش از سال قبل اهمیت می‌یابد. مهم‌ترین دلیل برای شرکت در این راهپیمایی، گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلابی است که تمام معادلات ناعادلانه جهانی را در هم‌ریخت و نظامی را بنیان نهاد که کابوسی تمام‌ناشدنی برای قدرت‌های سلطه‌گر شد.
کد خبر: ۶۴۴۷۹۸
قدرت نرم

این کابوس طی 35 سال گذشته نه ناشی از قدرت نظامی یک دولت و کشور بوده بلکه از پیام آگاهی‌بخش انقلاب و الگو شدن آن برای دیگر ملت‌ها نشأت می‌گیرد.

انقلابی که بزرگ‌ترین قدرت‌های جهان را به هیچ انگاشت و قدرت پوشالی آنان بر ملت‌های تحت ستم را آشکار کرد.

لذا شعار مرگ بر آمریکا دیگر یک شعار ایرانی نیست، بلکه پرچمی شده است برای اعلام تنفر ملت‌ها از بزرگ‌ترین دولت متجاوز در جهان و راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخی است دوباره به تهدیدها، زیاده‌خواهی و تحقیرهای مقامات آمریکایی.

به یاد داریم افراد خودباخته‌ای را که سال‌های گذشته عوامفریبانه القا می‌کردند که رابطه با آمریکا یعنی حل همه مشکلات کشور. به همین دلیل برای دست دادن رئیس‌جمهور وقت ایران یا لبخندی به یک مقام آمریکایی یا حتی مواجهه اتفاقی و یک سلام و علیک با آنها، لحظه‌شماری می‌کردند.

بی‌تردید یکی از مهم‌ترین دستاوردهای توافق ژنو، رنگ باختن چنین تئوری‌های ضعیفی است. در پی نشست‌های مختلف مقامات ایرانی با مقامات آمریکایی، مذاکره تلفنی آقای روحانی با اوباما و... مردم نگاه واقع‌بینانه‌تری نسبت به آمریکا پیدا کرده‌اند؛ چرا که دورویی، نفاق و کینه‌توزی تاریخی آمریکایی‌‌ها بیش از پیش خودرا نشان داده است.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضمن حمایت از دولت و مسئولان دیپلماسی کشور، مانع زیاده‌خواهی‌ها و اهانت‌های آمریکایی‌ها خواهند شد.

شعارهایی را سر خواهند داد، مشت‌هایی را گره خواهند کرد و گام‌های استواری را برخواهند داشت که پشتوانه دیپلماسی کشور باشد.

اگر زبان دیپلماسی برخی عاجز از صراحت و شفافیت در بیان دیدگاه‌های اصولی انقلاب و نظام باشد، این مردم خواهند بود که بار دیگر فریادهایشان را علیه صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا سر می‌دهند.

راهپیمایی 22 بهمن قدرت نرم نظام اسلامی است که با اتکا به پشتوانه میلیونی مردم و نمایش اقتدار ملی به رخ دشمنان استقلال و پیشرفت این کشور کشیده می‌شود.

بیژن مقدم - مدیر مسئول

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها