مهلت ارسال اثر به جشنواره پرچم تمدید شد

اجرای بیش از 250 برنامه فرهنگی هنری در هفته اول خرداد

مهلت ارسال اثر در سه بخش طراحی پوستر، عکس و نقاشی کودک و نوجوان نخستین جشنواره پرچم تا روز چهارشنبه هشتم خرداد ماه تمدید شد.
کد خبر: ۵۶۵۶۱۲
اجرای بیش از 250 برنامه فرهنگی هنری در هفته اول خرداد

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فراخوان دریافت آثار جشنواره «پرچم» از روز 22 بهمن ماه اعلام شده است.

بخش نقاشی این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود و داوری این بخش در سه گروه سنی شش تا 9 سال، 10 تا 12 سال و 13 تا 15 سال انجام می شود.

علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات، فرهنگسرای فردوس ارسال کنند.

تأکید بر نقش وحدت بخش پرچم، بیان اهمیت و جایگاه ویژه آن در ایجاد همبستگی و یکدلی مردم، توجه به پرچم به عنوان مهمترین نشان ملی کشور، جایگاه پرچم در عرصه های گوناگون، توجه به کارکردهای پرچم به عنوان یک نماد بصری و مفهومی در حیات اجتماعی و زندگی روزمره و جلب توجه گروه های سنی کودک و نوجوان به پرچم به منظور تقویت توجه به هویت ملی و فرهنگی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

همچنین در طول هفته جاری بیش از 250 ویژه برنامه از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.

نمایشگاه عکس تجلی نور به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره)، ششم خرداد در نگارخانه پردیسان و کارگاه نقاشی، پوستر، عکس و کاریکاتور به مناسبت هفته محیط زیست، هفتم تا 9 خرداد در فرهنگسرای فردوس از جمله برنامه های نمایشگاهی و کارگاهی این هفته است.

نمایشگاه خوشنویسی زلال سخن از سخنان حضرت علی(ع) تا 9 خرداد در خانه فرهنگ ولیعصر(عج)، نمایشگاه خوشنویسی «بای بسم الله» تا 9 خرداد در فرهنگسرای بهمن، نمایشگاه عکس قریه من، رویای من با موضوع سفرهای نوروزی به نقاط مختلف کشور، تا 9 خرداد در فرهنگسرای بهمن و نمایشگاه نقاشی حماسه سنگ ویژه انتفاضه تا 9 خرداد در مجتمع شیخ صدوق (ره) از دیگر برنامه های این هفته است.

همچنین در هفته جاری نمایش و نقد فیلم سینمایی برف روی کاج ها، پنجم خرداد در فرهنگسرای ارسباران و فیلم رسوایی، هشتم خرداد در خانه فرهنگ مهرآباد انجام می شود. همچنین بوستان شهر از ششم تا 10 خرداد میزبان هفته اقوام ایرانی است که به همت فرهنگسرای شهر برگزار می شود.  

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها