مهلت ارسال اثر به جشنواره پرچم تمدید شد

اجرای بیش از 250 برنامه فرهنگی هنری در هفته اول خرداد

210 برنامه فرهنگی هنری در هفته جاری برگزار می شود

اختتامیه مسابقات فصل دل تکانی با معرفی 90 برگزیده

مراسم اختتامیه مسابقات فصل دل تکانی ویژه ایام نوروز، با معرفی 90 برگزیده در بخش های داستان نویسی، دلنوشته، عکاسی و مسابقات پیامکی، روز 20 خرداد در فرهنگسرای شفق برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۹۱۸۰
اختتامیه مسابقات فصل دل تکانی با معرفی 90 برگزیده

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقات فصل دل تکانی به مناسبت تعطیلات نوروز به صورت اینترنتی و پیاملکی برگزار شد و بیش از 73 هزار نفر بازدیدکننده سایت فصل دل تکانی بوده اند. از این میان نزدیک به 20 هزار نفر در مسابقات پیامکی و بیش از 800 نفر در بخش های داستان نویسی، دلنوشته و عکاسی شرکت کرده اند.

مسابقات پیامکی فصل دل تکانی با محورهای موضوعی پاکیزگی، صله رحم، تجمل گرایی و اصراف و انفاق برگزار شد و 20 نفر از برگزیدگان این مسابقه در مراسم اختتامیه تبلت دریافت خواهند کرد.  

همچنین در این هفته مراکز فرهنگی هنری پایتخت میزبان بیش از 210 ویژه برنامه خواهند بود. نقد و بررسی فیلم آلیس در سرزمین عجایب، 22 خرداد در فرهنگسرای ملل یکی از برنامه های سینمایی این هفته در پایتخت است.

نشست نقد و بررسی کتاب «شما که غریبه نیستید» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، 20 خرداد در فرهنگسرای آفتاب و نقد و بررسی کتاب مرد سوم، 21 خرداد در فرهنگسرای ارسباران از جمله برنامه های ادبی مراکز فرهنگی هنری در هفته جاری است.    

کتاب های مناجاتنامه حضرت امیرالمومنین(ع) و ترکیب بند محتشم کاشانی به خط مجتبی ملک زاده، روز سه شنبه 21 خرداد به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در موزه هنرهای دینی امام علی(ع) رونمایی می شود.

کارگاه خوشنویسی چکامه عشق از کتاب نهج الفصاحه، 20 خرداد در نگارخانه پردیسان، کارگاه تصویرسازی با عنوان بوی سیب به مناسبت ولادت امام حسین(ع)، 21 خرداد در فرهنگسرای گلستان، نمایشگاه عکس «تهران، ایران کوچک» با موضوع جاذبه های سیاحتی استان های مختلف، 21 خرداد به همت فرهنگسرای شهر در بوستان شهر و نمایشگاه خوشنویسی از سخنان حضرت علی(ع) با عنوان زلال سخن، تا پایان هفته در خانه فرهنگ ولیعصر(عج) برگزار می شود.  

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها