مهلت ارسال اثر به جشنواره پرچم تمدید شد

اجرای بیش از 250 برنامه فرهنگی هنری در هفته اول خرداد

سردیس پروفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ایران روز 30 اردیبهشت در فرهنگسرای رسانه رونمایی می شود و همچنین در کنار این ویژه برنامه، مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری میزبان بیش از 250 برنامه هستند.
کد خبر: ۵۶۳۷۴۲
اجرای 250 برنامه فرهنگی هنری در هفته آخر اردیبهشت

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیرحسین تابع جماعت مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ارتباط با ویژه برنامه رونمایی از سردیس پدر علوم ارتباطات ایران گفت: این برنامه به پاس تقدیر از یک عمر فعالیت ثمربخش این استاد در حوزه های مختلف علوم ارتباطات، همزمان با هفته روابط عمومی در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

وی افزود: پروفسور کاظم معتمدنژاد از مفاخر فرهنگی و علمی کشور است که فعالیت‌های علمی و بنیادی وی در حوزه‌های ارتباطات، تأثیر بسزایی بر توسعه این دانش در کشور داشته است. سردیس این استاد به پیشنهاد ستاد برگزاری هفته روابط عمومی طراحی و ساخته شده و طی مراسمی با حضور چهره های علمی و فرهنگی کشور، ساعت 11روز دوشنبه 30 اردیبهشت در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین در ارتباط با دیگر برنامه های هفته جاری در مراکز فرهنگی هنری پایتخت اظهارداشت: در این هفته مراسم تجلیل از استاد جلیل شهناز، 31 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. همچنین دو نمایش دردسر اسباب بازی ها و فرار از مزرعه تا پایان هفته در فرهنگسراهای ارسباران و فردوس اجرا خواهد شد.

«تابع جماعت» در ارتباط با برنامه های نمایشگاهی هفته جاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: نمایشگاه تکه دوزی با عنوان تکه های رنگارنگ تا پایان هفته در نگارخانه پردیسان، نقاشی مینیاتور تا دوم خرداد در نگارخانه فرهنگسرای سرو، خط شکسته نستعلیق و تذهیب تا 30 اردیبهشت در نگارخانه فرهنگسرای شفق، آثار شیشه و آبگینه، تا دوم خرداد در فرهنگسرای قرآن، نقاشی روی سنگ، تا سوم خرداد در فرهنگسرای خاوران و نمایشگاه نقاشی روی پارچه تا دوم خرداد در خانه فرهنگ ولیعصر(عج) از جمله برنامه های هفته جاری است.

وی به برپایی سلسله نشست های تخصصی آشنایی با نمایشنامه نویسی، 29 اردیبهشت در فرهنگسرای فردوس، کارگاه قصه های دلنشین با موضوع بازگویی داستان های قرآنی برای کودکان، 29 اردیبهشت در کتابخانه هفت چنار، خانه فرهنگ توحید و خانه فرهنگ شهروندان به عنوان برنامه های ادبی این هفته اشاره کرد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نقد و بررسی فیلم حوض نقاشی، اول خرداد در خانه فرهنگ مهرآباد و نمایش فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» تا پایان هفته در سینما چاپلین فرهنگسرای بهمن را از جمله برنامه های سینمایی هفته جاری در مراکز فرهنگی هنری پایتخت برشمرد.

«تابع جماعت» خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها