همزمان با هفته پایانی خرداد ماه بیش از 300 ویژه برنامه از سوی مراکز فرهنگی هنری پایتخت برگزار می شود.
کد خبر: ۵۷۱۱۹۴
اجرای  300 برنامه فرهنگی هنری در هفته آخر فصل بهار

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه پوستر فردوسی تا پایان هفته در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا، نمایشگاه هنر نگارگری تا 30 خرداد در فرهنگسرای آفتاب و نمایشگاه نقاشی انتزاعی سکوت سفید تا پایان خرداد در فرهنگسرای خاوران از جمله ویژه برنامه های نمایشگاهی در هفته جاری است.  

اجرای نمایش «زیرگنبد کبود» ویژه کودکان و نوجوانان تا پایان هفته در فرهنگسرای ابن سینا، نمایش شاد و موزیکال «مطب دکتر اناری» ویژه کودکان تا پایان هفته در فرهنگسرای هنگام، نمایش «شاه عباس و عنایت» به کارگردانی جواد انصافی، 31 خرداد در فرهنگسرای ارسباران و نمایش «آغاز» به کارگردانی پگاه بختیاری 27 تا 31 خرداد در فرهنگسرای ارسباران از جمله برنامه های نمایشی مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.  

نمایش و نقد فیلم سینمایی «اشباح گویا»، 26 خرداد در فرهنگسرای ارسباران، نمایش و نقد فیلم «پرواز» در نشست کانون سینمایی پایتخت، 29 خرداد در مرکز مشارکت های فرهنگی هنری و نشست نمایشنامه‌خوانی «سر به ازای سرنیزه» به کارگردانی ناصح کامگاری، 25 خرداد در فرهنگسرای ابن سینا از دیگر برنامه‏های مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری است.

همچنین رونمایی از کتاب با موضوع «راندو و اسکیس» 27 خرداد ماه در نشست باشگاه معماری فرهنگسرای ارسباران، نشست شب شعر طنز قند و نمک، 28 خرداد در فرهنگسرای فردوس و کارگاه قصه‏گویی و مصورسازی قصه ویژه کودکان با عنوان رویای رنگی، 30 خرداد در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

علاقه‏مندان می توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها