با کارلوس کی‌روش می‌توانیم هم به جام جهانی برویم و هم قهرمان آسیا شویم

آزمون: علی دایی هر جای دیگر بود مجسمه‌اش را می‌ساختند

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با سایت خبری AFC ضمن اشاره به اهدافی که در سر دارد به تمجید از کارلوس کی‌روش و علی دایی پرداخت و خواستار حمایت هرچه بیشتر از این دو نفر شد.
کد خبر: ۹۹۰۹۸۷

سردار آزمون درباره مقایسه‌اش با رودفان نیستلروی ستاره پیشین تیم ملی هلند و منچستر یونایتد، گفت‌: این طور مقایسه‌ها کار من را سخت می‌کند، وقتی یک مربی بزرگ همچون کی‌روش بازیکن جوانی مثل من را در یک نشست خبری با رود فان نیستلروی مقایسه می‌کند، افتخار بزرگی برای من است.

او با اشاره به دیدارهای پیش روی تیم ملی در انتخابی جام جهانی افزود: امیدواریم با این مربی خیلی خوبی که داریم به جام جهانی صعود کنیم از طرفی فکر می‌کنم که توانایی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را هم داشته باشیم. ما شایسته این قهرمانی خواهیم بود؛ چرا که چند سال است که بهترین تیم آسیا در رده‌بندی فیفا هستیم.

آزمون با اشاره به روحیات کارلوس کی‌روش گفت: او از باخت متنفر است، دوست دارد همیشه برنده باشد. در چند سال گذشته دستاوردهای زیادی داشتیم، اما متاسفانه حمایت‌های خوبی در کشور ما از کارلوس کی‌روش صورت نگرفته است. خیلی از افراد هستند که دوست ندارند ایران با کی‌روش نتیجه‌ بگیرد، ولی ما مطمئنیم که اگر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حمایت شود با هدایت این سرمربی پرتغالی به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

سردار آزمون توانست در 22 بازی ملی، 16 گل به ثمر رسانده و در حال طی کردن مسیری است که علی دایی آن را انجام داد و توانست در نهایت 109 گل برای ایران به ثمر برساند، او در این خصوص گفت: اصلا به این‌جور چیزها فکر نمی‌کنم. آنچه تمرکزم را روی آن معطوف کرده‌ام این است که همواره بتوانم بهترین عملکرد را برای تیم‌ ‌ملی نشان دهم و همیشه به یاد داشته باشم که بازی برای تیم‌ ‌ملی بالاترین افتخاری است که یک بازیکن می‌تواند داشته باشد. آزمون افزود: علی دایی بیشترین گل ملی را در جهان دارد. مهم این است که این رکورد در اختیار یک ایرانی است. او افتخارات زیادی برای ایران کسب کرده است و من به آن می‌بالم. دایی قهرمان دوران کودکی من بود. وقتی بچه بودم همیشه بازی‌های دایی را با دقت نگاه می‌کردم. اگر علی دایی در یک کشور دیگر به‌دنیا می‌آمد مجسمه او را می‌ساختند و آن را در مرکز شهر قرار می‌دادند، چرا که دایی افتخارات زیادی برای فوتبال ایران کسب کرده است.

قهر کی‌روش با همه!

وضعیت کی‌روش و تیم ملی همچنان در حالت قرمز است. اردوی اخیر ایران در امارات، تحت تاثیر انتقادهای برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قرار گرفت و کی‌روش، بازیکنان این تیم را به ایران برگرداند. پس از آن بود که اختلاف اوج گرفت و کاملا مشخص بود که مشکلات به این سادگی حل نخواهد شد. کی‌روش اخیرا در مصاحبه با ساکرنت اعلام کرده، برانکو حسودی می‌کند و جایگاه او را می‌خواهد. در همین حال بیانیه‌ای هم صادر کرد که در آن نوشته بود، فدراسیون گروگان سرمربی پرسپولیس است. این اظهارات باعث شد تا انتقاد از کی‌روش به اوج برسد. او همچنین اعلام کرد از این پس تیم ملی ایران تنها در تاریخ‌های فیفادی اردو دارد و بازی می‌کند و خارج از آن هیچ اردوی تمرینی نخواهد داشت. به نظر می‌رسد مشکلات هر روز حادتر می‌شود چراکه کی‌روش این روزها عصبانی است و حتی با نزدیکانش ارتباط خاصی ندارد. کی‌روش از روزی که به ایران بازگشته، نه با دستیاران ایرانی و نه با مسئولان تیم ارتباطی نداشته است. او حتی با آنها تماس نگرفته و این‌قدر عصبانی به نظر می‌رسد که آنها هم جرات نمی‌کنند با او تماس بگیرند. پیش از این، چنین وضعیتی در تیم ملی وجود نداشت. همیشه با وجود مشکلات فراوان کی‌روش از تمام مسئولان تیم می‌خواست سرکارشان حاضر باشند و امور را پیش ببرند، ولی این بار شرایط متفاوت است. کی‌روش نه با کسی حرف می‌زند و نه از کسی خواسته در محل کارش حاضر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها