معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران:

نصب صندوق های خود دریافت تا پایان سال در سراسر کشور

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از تلاش این بانک برای نصب صندوق های خود دریافت در سراسر کشور و تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۷۶۲
نصب صندوق های خود دریافت تا پایان سال در سراسر کشور

به گزارش جام جم آنلاین ،صندوق خود دریافت، صندوقی است که مردم می توانند خارج از ساعات کار بانک ها پول نقد خود را از طریق این صندوق ها به حساب واریز کنند.
در همین رابطه «مسعود خاتونی» در گفت و گوی با ایرنا اظهار داشت: مردم می توانند در روزهای تعطیل از حساب خود وجه جا به جا کنند، اما یکی از دغدغه ها این بوده است که نمی توانند در زمان تعطیلی بانک ها وجه به حساب شان واریز کنند.
وی گفت: مشکل مردم برای واریز وجه در ساعت هایی که بانک تعطیل است سبب شد اقدام برای رفع آن صورت گیرد و اکنون بانک ملی همه زیر ساخت های لازم را تدارک دیده و کارهای ابتدایی کامل شده است.
خاتونی با اشاره به اینکه این بانک در تلاش است خدمات متنوع تری فراهم کرده تا مردم علاوه بر انتقال وجه بتوانند کارهای دیگر از جمله انتقال وجه را نیز انجام دهند.
رییس هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد عنوان کرد: در هفته آینده یکی از صندوق های خود دریافت بانک ملی در یک مرکز پر تردد و حساس نصب خواهد شد.
خاتونی افزود: تلاش می شود در گام نخست این صندوق ها در مراکزی مانند پایانه فرودگاه ها و مسافری و مراکز مهم خرید و فروش نصب شوند. با این کار مردم می توانند در ساعت های تعطیل بانک نیز وجه نقد همراه خود را بدون هیچ مشکلی به بانک بدهند.
معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران تاکید کرد، تلاش می شود صندوق های خود دریافت تا پایان امسال در همه مرکز های مهم اقتصادی کشور نصب و راه اندازی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها