وزارت صنعت اعلام کرد:

رشد ۱۰ درصدی تولید انواع خودرو

۴۸۶ هزار و ۲۶۱ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰.۳ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۴۷۱۸۹
رشد ۱۰ درصدی تولید انواع خودرو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، از مجموع این میزان تولید، ۴۴۸ هزار و ۵۲۲ دستگاه خودروی سواری تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۰.۶ افزایش یافت.

همچنین ۳۲ هزارو ۵۳۳ دستگاه وانت، ۴ هزارو ۵۳۷ دستگاه کامیون، ۳۶۲ دستگاه اتوبوس، ۳۰۷ دستگاه مینی بوس به ترتیب با نرخ رشد ۹.۹ درصد، ۶.۲ درصد ؛ ۱۹.۱ درصد و ۹.۶ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته تولید شده است.

این گزارش حاکیست، ۱۱۷ هزار و ۳۳۹ دستگاه انواع خودرو در مرداد ماه امسال تولید شد که در مقایسه با مرداد ماه سال گذشته ۳۹.۴ افزایش یافت.

براساس این گزارش، ۱۰۸ هزارو ۴۸۹ دستگاه انواع خودروی سواری از ابتدای سال ۹۵ تا پایان مرداد ماه در کشور تولید شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱.۶ افزایش یافته است.

همچنین به ترتیب ۷ هزار و ۵۱۱ دستگاه وانت، یک هزارو ۲۰۳ دستگاه کامیون، ۸۳ دستگاه مینی بوس و ۵۳ دستگاه اتوبوس به ترتیب با نرخ رشد ۱۲.۳ درصد، ۵۶.۶ درصد، ۶۲.۷ درصد و ۸۲.۸ درصد نسبت به مردادماه سال ۹۴ افزایش یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها