رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دیپلمات انگلیس باید تحت رصد قرار گیرد

سفیر جدید انگلیس در ایران با وزیر خارجه کشورمان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۴
بعیدی‌ نژاد سفیر ایران در انگلیس شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، بعد از ظهر امروز ١٥ شهریور ماه حمید بعیدی نژاد سفیر جدید کشورمان در بریتانیا و نیکولاس هاپتون سفیر جدید بریتانیا در تهران بطور همزمان در وزارت امور خارجه دو کشور حضور یافته و با تسلیم رو نوشت استوار نامه خود با وزرای خارجه ملاقات کردند.

یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه کشورمان با اعلام خبر فوق گفت: بیش از یکسال است که سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران و بریتانیا فعال بوده و کلیه امور جاری توسط کاردارهای دو کشور هدایت می‌شده است. اکنون در پی محقق شدن شرایط برای ارتقای روابط دو کشور تصمیم گرفته شد که سفرای خود در تهران و لندن را مستقر کنند.

وی در عین حال تاکید کرد که ارتقای روابط به معنای حل و فصل مسائل فی مابین نبوده و جمهوری اسلامی ایران کماکان دیدگاههای خود را بصورت دو جانبه و غیر آن به صراحت اعلام خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
شیرازی
-
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
احسنت به دولت روحانی البته فقط در این مسئله. تعامل با دنیا. اب از جوی رفته رو خوب به جوی برگردوند. البته دولت روحانی امیدوارم در بقیه حوزه ها اینگونه مقتدر عمل كنه مثلا حادثه منا رو تا احقاق حق ملت مظلوم ایران دنبال كنه.
رضا
-
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
۰
۰
درود بر بر روحانی این كار باید از سال84 میشد باید با دنیا رابطه داشت هیچ راه دیگه وجود نداره نمی تونیم دور تا دور كشورو بست بگیم فقط خودمون كه
نوذر
-
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
دیگه انگلیس تو دنیا كاره ای نیست......امپراطوری غرب توسط آمریكا اداره میشود.....هرچند آمریكا ادامه ی امپراطوری بریتانیا با ورژن جدید است....
ریحان
-
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
۰
۰
امیدوارم سفیر بتونن مشكل ویزا رو حل كنن

نیازمندی ها